Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Slettet-D7I5Gr2 skrev (4 timer siden):

Sikker på at det ikke er flipp?

Bjarte var borte fra jobb i Papaya tirsdag og onsdag grunnet morens forverrede helsetilstand.

• 8 måneder senere...
  • 5 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Noen som har hørt Siesta på P3? Virker som de kopierer mange av sketsjene/karakterene til Steinar og Tore i RR. Er vel på cunten til ren kopi i mine ører, men det er vel uansett innenfor om de karakterene som ble skapt under RR er i NRKs eierskap.

Skrevet

Det er nok NRKs IP med "alt" som har skjedd i RR-tidene. Det er jo en grunn til at de endret navn på de innslagene de fortsatt driver med, f.eks. "Stavmikseren" vs "mikseren"

Skrevet

De har nok rettighetene helt klart. Bare litt småflaut å høre noen kopiere karakterer på den måten. Nå er de ikke rene kopier heller så hadde nok sluppet unna selv uten rettigheter. F.eks. en som har samme stemme som Tore Davidsen Hurt og sier lignende rare ting, men bruker et annet navn og en litt annen historie. I dag var del vel en som var "inspirert" av lommelegen.

Skrevet

Er det bare jeg som fortsatt hører på gode gamle RR?

Jeg har verken venner eller familie. Jeg har bare internett (ja det er trist). Men jeg har hørt på RR siden 2009, det var da jeg "fant" de.

Jeg aner ikke hva det Papaya dritet går ut på, jeg hører bare på RR

Skrevet

Nei, RR går på repeat fra 2006-2021 i bilen min på vei til og fra arbeid. Ikke så veldig interessert i å betale for Papaya.

Skrevet

Det er også en best of / some of episode av Papaya gratis hver fredag. Orker heller ikke abonnere på Podme, men lytter fast til den.

Skrevet
raab skrev (7 timer siden):

Det er også en best of / some of episode av Papaya gratis hver fredag. Orker heller ikke abonnere på Podme, men lytter fast til den.

Koser meg også med best of hver fredag. Måtte nesten vurdert å få meg Podme uten, men klarer meg fint med best of Papaya og andre podkaster som er gratis.

Skrevet
On 5/5/2025 at 3:35 PM, Jason P. C. said:

Jeg har verken venner eller familie. Jeg har bare internett (ja det er trist). Men jeg har hørt på RR siden 2009, det var da jeg "fant" de.

Jeg aner ikke hva det Papaya dritet går ut på, jeg hører bare på RR

Jeg hører fortsatt på! Er på 2015 i min andre gjennomlytting fra start til slutt.

Skrevet
Jason P. C. skrev (På 5.5.2025 den 15.35):

Det er mange av oss! :) Vil ikke betale for å høre på nye RR jeg heller.

Skrevet

Med tanke på hvor low effort RR ble på slutten må de vel ligge på en divan når de spiller inn Papaya.

Skrevet

Jeg synes lufta gikk litt ut av ballongen mo slutten i NRK, og Papaya var ganske slapt da de startet opp igjen i Podme. Men nå synes jeg de er bedre enn noen gang, og dynamikken i trioen er helt uslåelig. Vel verdt et Podme-abonnement spør du meg.

Skrevet (endret)

Jeg synes også Papaya fortsetter å holde høy kvalitet. PodMe generelt hadde virkelig vært verdt pengene, men jeg får det uansett dekket av jobb gjennom avisabonnement.

Chat og pilot-spaltene er noe av de bedre spaltene gjennom tidene spør du meg.

Endret av Nimrad
Skrevet

Hvor finner man de gratis best/some of episodene på fredagen? Jeg har papaya oppe i podme-appen og det står premium på alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...