Gormers Skrevet 18. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2013 Gleder meg en del til når Cibo Matto slipper et nytt album i februar (over et tiår siden sist så). Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2013 Generelt lite glad i julemusikk, men Dylans "Christmas in the heart" og Sufjan Stevens "Songs for christmas" er to album det går litt av i jula 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2013 Dam-dam-dam-dam-dam-dam-dam-dam-dam Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2013 Noe vanskelig å velge, men her er favorittene av årets album. Mye bra som ikke har kommet med Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2013 Har vært litt dårlig på å sjekke ut nye album dette året, men av hva jeg har fått med meg liker jeg disse best: Irkallian Oracle - Grave EkstasisForest Swords - Engravings White Void - White MetropolWulkanaz - Paurpura Fraeovibokos Iceage - You're Nothing Cultes des Ghoules - Henbane Torture Flower - s/tTollund Men - Virbius Abstract Cosmic Church - Ylistys Pantha du Prince & The Bell Laboratory - Elements of Light Bölzer - Aura Clandestine Blaze - Harmony Of Struggle Rosen & Spyddet - s/t Knokkelklang: Avgrunnens klangverk Masks of Canaan - s/t Sikkert glemt noe nå. Har hatt dilla på Coil og Brainbombs dette året, sånn av eldre artister. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 21. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2013 (endret) Årets beste LP'er: Cosmic Church - Ylistus Cultes Des Ghoules - Henbane Forest Swords - Engravings Antediluvian - Logos Bizarre Uproar - Perverse Bizarre Humiliation LR - The Fragility of Happiness Kommando RJF - Sweet Slow Suicide Chelsea Wolfe - Pain is Beauty Iceage - You're Nothing Vår - No One Dances Quite Like My Brothers Årets beste demoer, ep'er osv: White Void - White Metropol Masks of Canaan - s/t Rosen & Spyddet - s/t Torture Flower - s/t Painted Woman - 03.29.10 Painted Woman - 04.03.10 Purity of Essence - Pleasure Field Wish For Skin - Clay Ritual Rose Alliance - Scandinavian Pictures Rat-Alarm - s/t Tollund Men - Virbius Abstract Cremation Lily - A Body Of One's Own Natural Assembly - Torn From Infinity Dressed in Streams - The Search For Blood Reactive Identity - The Enemies Blood Spanish Cloister - Separation & Depression Arnaut Pavle - s/t Caustic Qualm - s/t Prurient & The Rita - Woman Pissing Endret 21. desember 2013 av SirUstinov Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2013 (endret) 10. Lust for Youth - Perfect View 09. Tim Hecker - Virgins 08. Iceage - You're Nothing 07. Graham Lambkin & Jason Lescalleet - Photographs 06. Michael Pisaro - The Punishment of the Tribe by Its Elders 05. Kevin Drumm - Tannenbaum 04. The Rita/Prurient - Women Pissing 03. White Void - White Metropol 02. Vår - No One Dances Quite Like My Brothers 01. Cultes Des Ghoules - Henbane Endret 18. januar 2014 av CypheroN Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2013 Wooden Shjips - Back To Land har også blitt spilt en del hos meg, koselig psykedelisk rock. Sånn man kan sette på når man disker opp middag, skrubber badet, danser litt i stua osv. Hele albumet ligger ute på spotify. Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2013 Det har kommet sinnsykt mye bra i år, men akkurat nå poster jeg de ti beste siden jeg ikke har helt oversikt over hva som har kommet: De beste:Ghostface Killah - Twelve Reasons to DiePest - The Crowning HorrorRun the Jewels - Run the JewelsPaysage d'Hiver - Das TorAlucarda - D.F.F.L.De nest beste:Zemial - NyktaBlack Magick SS - Symbols of Great PowerSummoning - Old Mornings DawnInspectah Deck & 7L & Esoteric - CzarfaceFramtid - Defeat Of Civilization Lenke til kommentar
2ore Skrevet 21. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2013 (endret) Tja. Noe sånt, kanskje? 01. Peste Noire - Peste Noire 02. Gorguts - Colored Sands 03. My Bloody Valentine - m b v 04. Beastmilk - Climax 05. Arsaidh - Roots 06. Carpe Noctem - In Terra Profugus07. The Underachievers - Indigoism 08. Gucci Mane - Traphouse 3 09. Cultes des Ghoules - Henbane10. Emancipator - Dusk to DawnNoen andre gode: Nails - Abandon All Life, begge skivene til Roc Marciano, The Ruins of Beverast - Blood Vaults, Juicy J - Stay Trippy, Ka - The Nights Gambit, Ludovico Einaudi - In a Time Lapse, Summoning - Old Mornings Dawn, Billy Woods - Dour Candy. Sikkert noen fler. Mange fler. Største skuffelse: Yeezus Utrolig middelmådig skive. Han han bare fortsatt der MBDTF sluttet hadde jeg blitt syyyykt happy. Nest skuffende: Long. Live. ASAP Alt som var fett fra den første mixtapen var plutselig borte. Endret 21. desember 2013 av Spleen Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2013 (endret) Lords of Flatbush og coexist var årets skuffelser for min del. ah coexist var visst fra i fjor, jaja Endret 21. desember 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
2ore Skrevet 21. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2013 Ja, uten tvil! Tror ikke jeg gadd å gi den en andre runde til tross for hvor godt jeg liker den første mixtapen. Ekstremt kjip oppfølger til Indigoism. Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2013 Litt usikker på årets skuffelse, men Boris troner nok den ganske greit. "Präparat" er uten et snev av tvil Boris' dårligste album til nå. Rett og slett et skremmende svakt album fra et band som aldri har gitt ut noe som ikke er bra. Men når man gir ut så mye som Boris har gjort så er man dømt til å feile før eller siden. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 22. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2013 Kjedelig topp 10:1. Deafheaven - Sunbather2. Nick Cave and the Bad Seeds - Push the Sky Away3. Future of the Left - How to Stop Your Brain in an Accident4. Burial - Rival Dealer5. Melt-Banana - Fetch6. State Faults - Resonate/Desperate7. Tim Hecker - Virgins8. Eluvium - Nightmare Ending9. Daniel Avery - Drone Logic10. Russian Circles - MemorialInteressant topp 10:1. R. Andrew Lee - Dennis Johnson: November2. Satoko Fujii Ma-Do - Time Stands Still3. Kuniko Kato - Cantus4. Okkyung Lee - Ghil5. Quercus - Quercus6. Fire! Orchestra - Exit!7. Ichiko Aoba - Radio8. Väsen - Mindset9. C. Spencer Yeh, Okkyung Lee, Lasse Marhaug - Wake Up Awesome10. Modsdive - The Stasis of Humanity Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 23. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2013 Oooh! Topplister! Jeg slenger meg på.Topp 5:1. Steven Wilson - The Raven That Refused To Sing (And Other Stories)2. Anciients - Heart Of Oak3. The Dillinger Escape Plan - One Of Us Is The Killer4. New Keepers Of The Water Towers - Cosmic Child5. Daft Punk - Random Access MemoriesDe neste 15 er skiver jeg mener fortjener listeplass, men er i tilfeldig rekkefølge:Scale The Summit - The MigrationNine Inch Nails - Hesitation MarksHow To Destroy Angels - Welcome OblivionJonathan Wilson - FanfareHaken - The MountainDeafheaven - SunbatherCarcass - Surgical SteelThe Ocean - PelagialIntronaut - Habitual LevitationsHumanfly - Awesome ScienceMouth Of The Architect - DawningInter Arma - Sky BurialSubRosa - More Constant Than The GodsGorguts - Colored SandsI Am Legion - I Am Legion Årets beste låt med tilhørende fantastisk video: Og en liten Spotify-liste med årets beste låter:Beste låter 2013 ...Kan endre seg mot enden av året. Noe sier meg at Forest Swords vil snike seg inn på lista. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2013 Jex Thoth - Blood Moon Rise Cult Of Luna - Vertikal Årabrot - Årabrot My Bloody Valentine - mbv Tomahawk - Oddfellows Kvelertak - Meir Nails - Abandon All Life Haust - NO Nick Cave & The Bad Seeds - Push the Sky Away Ghost - Infestissumam Julia Holter - Loud City Song Ludovico Einaudi - In A Time Lapse Boris - Präparat Prurient - Through the Window Man The Machetes - Idiokrati Melt-Banana - Fetch Fuzz - Fuzz Boards of Canada - Tomorrow's Harvest Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 23. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2013 (endret) Slenger meg også på. 1. Captain, We're Sinking - The Future Is Cancelled 2. Touché Amoré - Is Survived By 3. Direct Hit! - Brainless God 4. Restorations - LP2 5. A Wilhelm Scream - Partycrasher 6. Worhip This! - Tomorrow, I'll Miss You 7. Dowsing - I Don't Care Anymore 8. Secret Plot To Destroy The Entire Universe - I Only Miss You When I Want To 9. Zhaoze - Yond 10. Jimmy Eat World - Damage Bobbler: Crusades - Perhaps You Deliver This Judgement With Greater Fear Than I Receive It Arcade Fire - Reflektor Årets skuffelse, men allikevel veldig bra: Red City Radio - Titles Årets norske: The Good, The Bad and the Zugly - Anit-World Music Endret 27. desember 2013 av Tomeito Lenke til kommentar
Akse Skrevet 27. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2013 Ed Sheeran – I See Fire Ed Sheeran – I See Fire Denne er fantastisk! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Årets album: The Knife - Shaking the Habitual Andre gode, sånn noenlunde sortert: David Bowie - The Next Day Melt-Banana - Fetch of Montreal - Lousy With Sylvianbriar Janelle Monáe - The Electric Lady M.I.A. - Matangi Queens of the Stone Age - ...Like Clockwork Ser at det riktignok er mye interessant fra i år som jeg enda ikke har hørt på. Endret 29. desember 2013 av Gormers Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) Forslag til artister/sanger som ikke er så langt unna dette i musikkstil? http://www.youtube.com/watch?v=5_9BOFtwvZc http://www.youtube.com/watch?v=WG61Rf_ZaMg Varierte, gjerne med en god dose synth, 8-bit. Vanskelig å beskrive, egentlig. Endret 6. januar 2014 av j-- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå