Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Det blir mye Stars of the Lid i eksamensperioden. Blir endel Grouper og Fennesz også fremover. Dragging a dead deer up a hill albumet er så chill!

Mhm, vanvittig mye bra ambient der ute. Må ikke glemme Brian Eno og Tim Hecker. Sistnevnte trollbandt Cypheron nok til at han snek seg bak scenen og sa "I love you man" i vaskeekte Bieberfan stil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det snakkes om ambient kommer man ikke utenom Mortiis og Ildjarn, spør dere meg. Ambient blir ikke bedre enn Hardangervidda, Født til å herske, Ånden som gjorde opprør og Keiser av en dimension ukjent. Fantastiske utgivelser! Synes også at ambientutgivelsene til Paysage d'Hiver og Forest Silence er verdt å nevne, spesielt nå som vi går mot mørkere og kaldere tider. Suverene saker!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

ble du skuffa?

Nei.

 

 

Ganske fornøyd med det i grunn. Hørt det gjennom noen ganger nå, og liker det jeg hører :)

Enig. Må sies at jeg personlig ikke syns det var det beste arbeidet han har gjort. Men jeg er langt ifra skuffet.

 

Virker også som Eminem virkelig liker å rappe om dagen. En mye "gladere" tone gjennom dette albumet enn hans tidligere.

Lenke til kommentar

Enig. Må sies at jeg personlig ikke syns det var det beste arbeidet han har gjort. Men jeg er langt ifra skuffet.

 

Virker også som Eminem virkelig liker å rappe om dagen. En mye "gladere" tone gjennom dette albumet enn hans tidligere.

 

Det beste er det nok ikke, men det er det beste han har kommet med på nærmere 10 år vil jeg påstå. Utrolig deilig å høre gjennom. Venta lenge på dette :)

 

Nå var jeg en av de som faktisk likte både Relapse og Recovery, på en annen måte. Det var liksom ikke den gamle Eminem, men fortsatt musikk jeg hører på, og liker.

 

Det virker som han her er litt tilbake til røttene, noe både en del av tekstene og selve albumtittelen bærer preg av.

 

Meget fornøyd, og det vokser på meg for hver dag som går :)

Lenke til kommentar

Tinie Tempah – Demonstration

 

Tinie Tempah kom også ut med nytt album denne uka. Har for min del kommet litt i skyggen av Eminem sitt, men har hørt litt gjennom de siste dagene, og jeg er fornøyd. Mye bra der. Anbefaler først og fremst disse sangene:

 

Tinie Tempah – Someday - (Place In The Sun) (feat. Ella Eyre)

Tinie Tempah – Children Of The Sun - feat. John Martin

Tinie Tempah – Lover Not A Fighter - (feat. Labrinth)

 

Verdt å høre gjennom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

En smakebit fra det kommende Les Discrets-albumet:

 

 

 

Denne låta, og mye annet som blir å finne på bandets neste skive, var egentlig ment å bli utgitt under navnet Sainpaul, så det blir spennende å høre hvordan det blir. Tenker ikke Les Discrets når jeg hører dette, men jeg liker det jeg hører.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...