Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner at du kan ta deg litt nær av vi ser det du poster for det det er, nemlig et vanvittig elendig novelty-band som bare appellerer til de blekeste av de bleke, men du trenger ikke bli så defensiv av den grunn.

 

Som en av de blekeste av de bleke vil jeg gjerne få påpeke at din musikkritikk er hverken interessant eller saklig. Jeg foreslår at du går og gnager på et tre eller noe.

Endret av Aiven
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Det var faktisk bare det jeg ville frem til etter å ha sett kranglingen litt lengre oppe på siden. At noen ikke tåler at andre har en annen musikksmak er for meg uforklarlig. Samtidig er det et mysterium at det er noen som hører på elektronika. (eller hva dere kaller det)

Lenke til kommentar

Det var faktisk bare det jeg ville frem til etter å ha sett kranglingen litt lengre oppe på siden. At noen ikke tåler at andre har en annen musikksmak er for meg uforklarlig. Samtidig er det et mysterium at det er noen som hører på elektronika. (eller hva dere kaller det)

 

Det kan jo alltids tåles og en ting er når noen skriver hvorfor de ikke liker sangen, en annen ting er når de bruker hipsteruttrykk som ingen forstår, eller forsøker seg på morsomme måter å si promp på. Jeg mener at skal man uttale seg negativt, så får man i alle fall gi litt mening når man gjør det. Hvis ikke blir jo tråden en barnehage.

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

 

Som en av de blekeste av de bleke vil jeg gjerne få påpeke at din musikkritikk er hverken interessant eller saklig. Jeg foreslår at du går og gnager på et tre eller noe.

Du må jo tåle at folk kommenterer musikken du poster, på godt eller vondt. At ikke skjønner hva som menes med "hvitt" får du ta på din kappe.

 

Og hvis det er noen trøst kommer ingen av oss til å si noe dummere enn dette:

Samtidig er det et mysterium at det er noen som hører på elektronika. (eller hva dere kaller det)

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du må jo tåle at folk kommenterer musikken du poster, på godt eller vondt. At ikke skjønner hva som menes med "hvitt" får du ta på din kappe.

 

Minner om første post:

 

Eit par reglar bør vere greit å ha likevel:

 

...

 

- Prøv å la innlegga dine her ha meining, ikkje spam berre for å få opp postcounten din.

 

- Retningslinjene og Nettikette er like gyldige her som nokon plass ellers.

 

Om tråden vert brukt aktivt frå dag èin, vil eg rapportere den og få gjort den sticky, samt prøve å få moderatorane til å overvåke tråden ekstra for at den skal oppretthalde ein viss standard.

 

Takk for meg, happy diskusjon! smile.gif

Ser ut til at du må finne deg en annen tråd å aggresivt omforme i ditt bilde til verdens mest optimale tråd, eller hva du kaller oppdraget ditt internt.

Endret av Aiven
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Minner om første post:

 

 

Ser ut til at du må finne deg en annen tråd å aggresivt omforme i ditt bilde til verdens mest optimale tråd, eller hva du kaller oppdraget ditt internt.

Tror det er du som må lese første post. Ingen av innleggene mine brøt noen retningslinjer, alle var relatert til musikk, og de hadde mening, det var bare du som ikke forstod.

 

 

Å si er kanskje rett. Men å høre på elektronika er dumt i seg selv.

Hva er elektronika? Trip-hop? House? Trance, hip-hop, chillout, ambient, noise, 2-step, grime, D'n'B?

Endret av Lord Britishface
Lenke til kommentar

Vanvittig negativt. Tror det er sånn en pakke majones høres ut.

for det første så er du rasist, og for det andre så er du en jævla majoneshater!! !

 

 

Hva synes dere om årets norske utgivelser? Etter min mening er definitivt Årabrots selvtitulerte album noe av det som er mest OK å høre på. Nye Haust er også ganske kult for den som liker den slags.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...