Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Stairs? :p

 

e: For øvrig er jeg svært fornøyd med "STOPP! (Siste skive fra graven)". Gjør seg godt mens jeg leser "Gutta - På veien med Jokke & Valentinerne" og drikker pils. Føler jeg feirer 50-årsdagen greit nok nå (sånn i tillegg til alt jeg har skrevet tidligere i dag).

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Jeg liker hva ulver har gjort.

 

*snip*

Childhood's End er ikke veldig kul! Ordentlig progressiv rock.. Nesten så man kan høre Jethro Tull i flere elementer av albumet.

Synes derimot av mye av det nye er hakket for forsiktig. De utfordrer ikke nok til å være så, kall det, alternativ, som de fremstår. Veldig tidlig Ulver er enormt! Nyskapende og sinnsykt tøft, men det nye blir, ja, rett og slett, for kjedelig, til at det blir interessant. Synes jeg. Det sagt, absolutt et band å fordye seg i, og rett og slett elske. For de er rett og slett enorme. :)

Lenke til kommentar

Veldig bra saker, men de har gitt ut drøyt mye bra etter black metal-skivene au. Lyckantropen Themes og Shadows of the Sun er mine favoritter etter Bergatt og Nattens Madrigal, men Themes... og Perdition City er også drøyt gode.

 

 

Childhood's End er bra, og den ble enda bedre etter at jeg så bandet fremføre store deler av skiva live. Da satt den plutselig enda bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Veldig bra saker, men de har gitt ut drøyt mye bra etter black metal-skivene au. Lyckantropen Themes og Shadows of the Sun er mine favoritter etter Bergatt og Nattens Madrigal, men Themes... og Perdition City er også drøyt gode.

 

 

Childhood's End er bra, og den ble enda bedre etter at jeg så bandet fremføre store deler av skiva live. Da satt den plutselig enda bedre.

Perdition City synes jeg ikke var så god. Shadows of the Sun er kul. Den går jeg aldri lei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...