Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke lest så mye om de kommende utgivelsene, men jeg har fått inntrykk av at den ene blir mer minimalistisk og noise-inspirert, mens den andre blir mer komplekst og orkestralt. Om dette stemmer blir jeg veldig glad. Har uansett max trua. Mono leverer alltid.

 

 

Og konserten vurderes. Satser på at jeg får til en tur, har hatt lyst til å se Mono live i mange år nå.

Endret av Jack Burton
Lenke til kommentar

Hymns er absolutt en fantastisk plate. Spent å sjekke ut den ene som skal være mer minimalistisk og noise-ete, selv om jeg liker MONO best når de er stortslåtte

 

Konserten deres for to år siden på John Dee var kul. Noe sært å se de to gitaristene sitte på hver sin krakk og leve i sin egen verden, men det var en fin opplevelse. Anbefales om man har anledning og råd.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Veldig bra saker, men de har gitt ut drøyt mye bra etter black metal-skivene au. Lyckantropen Themes og Shadows of the Sun er mine favoritter etter Bergatt og Nattens Madrigal, men Themes... og Perdition City er også drøyt gode.

 

 

Childhood's End er bra, og den ble enda bedre etter at jeg så bandet fremføre store deler av skiva live. Da satt den plutselig enda bedre.

Vi vil med dette bekrefte at vi har mottatt din ordre:

 

Ordrenr. n/a

 

1 stk Ulver - Trolsk Sortmetall 1993-1997 (5CD),

Nettobeløp 499,00

I salg fra 17.November

 

1 stk Ulver - Lyckantropen Themes - Original Soundtrack,

Nettobeløp 99,00

Antatt leveringstid 2 - 4 virkedager

 

1 stk The Prodigy - Invaders Must Die - Limited Edition (m/DVD),

Nettobeløp 169,00

Antatt leveringstid 2 - 4 virkedager

 

1 stk Ulver - Perdition City,

Nettobeløp 99,00

Antatt leveringstid 2 - 4 virkedager

 

1 stk Ulver - Teachings In Silence,

Nettobeløp 99,00

Antatt leveringstid 2 - 4 virkedager

 

1 stk Ulver - Shadows Of The Sun,

Nettobeløp 169,00

Antatt leveringstid 2 - 4 virkedager

Blir bra. Legg merke til samlingsboksen som er forhåndsbestilt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Solide kjøp, Onyx. Invaders Must Die er min The Prodigy-favoritt. Latterlig kult album.

 

 

 

Sjekke ut de nye EPene til Mono nå. Rays of Darkness er helt fantastisk, og noe av det beste de noensinne har gjort. Overraskende dystert og mørkt, og som forventet mer i stil med de første skivene. Mono skuffer aldri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...