Gå til innhold

Titan Quest PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm...

 

Jeg har hatt dette spillet nå i noen uker, synes det er ganske gøy å spille i blant. Når jeg leser disse innleggene begynner jeg å tro at dette spillet er fryktelig uballansert? Har selv valgt Rouge som primery mastery, synes jeg har kommet meg til slutten på Act 3 ganske greit. Men dere prater jo bare om "Core dweller" og "Lich King" (noe jeg ikke har sett på i det hele tatt). Er det ikke mulig å spille dette spillet med andre masterier uten at char blir "underpowered" senere i spillet?

 

Er det forresten noen som har noen gode råd for hva jeg burde velge som med 2. mastery?

 

Spillet mitt var kjempe ustabilt i begynnelsen, men jeg tok vekk widescreenoppløsning og vips fungerte allt mye bedre, men spillet har ett fps problem, noe som jeg tror ligger i kodinga og ikke i HW.

 

synes uansett det er mest gøy å spille ett slikt spill uten noen "guider" fra nettet slik at det blir ett rollespill, der en må ta noen valg. Har så langt på mine 29 lvl ikke kjøpt tilbake noen skills.

 

Noen som har noen erfaringer med den nye pathen forresten, har ikke turt å installere den enda, da denne nesten fungerer uten noe tull....

Lenke til kommentar

Rogue har en ekstremt krafti poison buff, om du kan kombinere det med Warfare eller defense har du en meget sterk meele build, som dreper det meste på noen få slag :)

 

Ja spillet er litt ubalansert, men også på en logisk måte. Du må kunne bruke Core Dweller for at han skal være god i kamp, du må også hjelpe til han med forskjellige taktiker.

 

Du har skills som Ternion Attack som er ALT for kraftig, da mener jeg ALT for kraftig.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Jeg har hunter som primary og har vurdert Rouge som secundary,l siden Rouge trenger mye DEX og STR. Du har kanskje noen innspill om hvilke ting Rouge'n er god på? Jeg har veldig lav INT så noen magiklasser kan jeg bare glemme.

 

Jeg har og vurdert hunter som sec, av samme grunn som deg. Har masse stg og dex. Dessuten er det endel mobs som er greit å plukke fra avstand. Som hunter vil rougen være en fin sec mastery, for du kan få massiv poisen dmg til bua di. De fleste mobs jeg dreper nå behøver jeg egentlig bare slå ett slag på, for derreter bare å vente til giften og blødninga dreper dem.

 

Og vis du bruker spyd som sec/first weapon vill leathal strike være en fin tilvekst for huntern, den gir +masse skade så du dreper alle små mobs i ett slag og litt større i få...

 

pga at rougen har fine dot er (damage over time) hadde det vært veldig bra med en skill som gjorde at jeg traff flere mobs på en gang. Noen som har noen forslag?

Lenke til kommentar
pga at rougen har fine dot er (damage over time) hadde det vært veldig bra med en skill som gjorde at jeg traff flere mobs på en gang. Noen som har noen forslag?

6595932[/snapback]

Hunter har akkurat det du trenger, men det er på høye nivåer og som secundary master må du spille i evigheter for å få det. "Scatter Shot Arrows" er en lvl32 skill som først og fremst krever "Marksmanship", men gir deg 'special arrow heads that burst on impact sending out razor-sharp fragments in all directions'.

Ypperlig til store forsamlinger, spesielt hvis man har bleed på buen i tillegg. Sånn sett er vel Hunter/Rouge et bedre valg enn Rouge/Hunter, men i nærkamp er det vel omvendt..

 

Edit:

Hunter har også Ensnare, et fangstnett. Det er veldig greit å kaste på 'sjefen' i en gruppe. Da kan kan stå der og veive i lufta mens du tar deg av småtteriet evt holder bossen på plass mens du løper rundt og kaster ting på han. Ensnare får man som lvl1 og kan bygges opp til å holde i 8sekunder og ikke minst med Piggtråd som tar endel skade når fienden vrir seg i nettet.

Endret av Mozze
Lenke til kommentar

Hvis du kjører Defense sammen med roguen så får du utnyttet at du bruker skjold sammen med ett eller annet kjappt våpen. Defence er vel nesten nødvendig for å få en rolle som tåler å tanke midt i en mengde med monstre. Den klarer det sammen med Rogue ved at roguen har en poison som slower motstanderen med opptil 39%. Defence har en skill, batter, som slower motstanderen med opptil 50%. Mao, bosser blir svært trege og lette å ta ut. Når du får batter til å ta ut flere fiender så blir det hele også endel enklere.

 

Defence har også tilgang til healing i et par former, noe som kan være nødvendig når potions ikke klarer å ta unna. Har en lvl 14 corsair (defence/rogue) som når han plutselig blir swarmet pga litt uforsiktighet kan skru på +45% block med -80% recovery time og en 300hp heal.

 

For å ta deg av større grupper har du knivkastingen til roguen som etterhvert, med flurry of knives blir rimelig effektiv til å forgifte motstanderene dine.. ;) (hvor poenget er at de blir så trege at du får tid til å ta deg av de monstrene som har kommet fram til deg)

 

Det går også an å bruke feller med roguen, men da kan man nesten like gjerne gå for en summoner klasse, ikke melee...

 

For å komme deg fram til motstandere så foreslår jeg shield charge.

Endret av blackbrrd
Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg tenker å formatere maskinen min nå, men jeg er litt usikker på hvordan man beholder karakteren til senere. Om jeg mister den vet jeg med meg selv at jeg aldri kommer til å ta det opp.

 

Spillet er kjøpt originalt og det er ingen updates installert. Jeg har heller ingen krasjproblemer.

 

Noen som har fullført dette smertefritt og har lyst til å dele det med meg?

 

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar
Hei

 

Jeg tenker å formatere maskinen min nå, men jeg er litt usikker på hvordan man beholder karakteren til senere. Om jeg mister den vet jeg med meg selv at jeg aldri kommer til å ta det opp.

 

Spillet er kjøpt originalt og det er ingen updates installert. Jeg har heller ingen krasjproblemer.

 

Noen som har fullført dette smertefritt og har lyst til å dele det med meg?

 

Mvh Audun Hagen

6601492[/snapback]

 

Du kan vel brenne characteren din på en disk eller legge den over på en minnebrikke?

Lenke til kommentar

Jeg er relativt ny når det kommer til RPG spill men synes det er sykt stiling.

 

Begynte nettopp med Titan Quest og har kommet til valget av den andre "Mastery" valget.

 

Har bestemt meg for og gå for en Mele "rettning" og kjører Dual Wield, som hoved Mastery valgte jeg Warfare, men lurer nå hva som er lurerst og velge som andre "Mastery" med tanke på at jeg skal fortsette med Dual Wield og Mele

 

Takk for alle svar.

Lenke til kommentar
Jeg er relativt ny når det kommer til RPG spill men synes det er sykt stiling.

 

Begynte nettopp med Titan Quest og har kommet til valget av den andre "Mastery" valget.

 

Har bestemt meg for og gå for en Mele "rettning" og kjører Dual Wield, som hoved Mastery valgte jeg Warfare, men lurer nå hva som er lurerst og velge som andre "Mastery" med tanke på at jeg skal fortsette med Dual Wield og Mele

 

Takk for alle svar.

6602824[/snapback]

Vel, du kunne jo kjørt Warfare/Defence eller Warfare/Rogue? Rogue, warfare og defence er de eneste som baserer seg på melee tror jeg.

 

Må bare slenge inn et lite spørsmål mens jeg poster her: Kan rogues dual wielde?

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt Titan Quest for å spille multiplayer med min samboer, siden vi hadde det så morro med diablo 2. Men jeg har ikke testet det enda siden jeg las om så mange problemer, så jeg tenkte å vente til det kom en patch som fikset dette.

 

Så leser jeg at den nyeste patchen gjør at multiplayer IKKE virker, stemmer dette?? Har den andre patchen kommet enda?

Lenke til kommentar
Jeg har kjøpt Titan Quest for å spille multiplayer med min samboer, siden vi hadde det så morro med diablo 2. Men jeg har ikke testet det enda siden jeg las om så mange problemer, så jeg tenkte å vente til det kom en patch som fikset dette.

 

Så leser jeg at den nyeste patchen gjør at multiplayer IKKE virker, stemmer dette?? Har den andre patchen kommet enda?

6602933[/snapback]

 

For noen funka det ikke, for andre funka det. Det varrierer, å veit ikke hvorfor.

 

Spillet er ganske stabilt nå, om du har en litt moderne maskin.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...