Gå til innhold

Titan Quest PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Potions er for pyser! .... Neida, men 16% damage converted to health når du har høy dps holder stort sett, drikker potions jeg plukker opp og det holder i massevis.

6572039[/snapback]

 

Jeg har 0 i damage converted to health, jeg drikker nermest aldri potions. Pyse.

Lenke til kommentar

Pokker pokker pokker pokker.

Spillet kræsja gang på gang og til slutt prøvde jeg på en reinstall i håp om bedring. Lagret en kopi av savefiles etc og satset på at det skulle gå greit. Etter reinstallasjon kommer ikke min gamle karakter opp så jeg må lage en ny, MEN alle quests frem til der jeg slutta er tatt?! Jeg var ikke mer enn lvl11, men har tross alt spilt noen timer, dette er helt katastofe. Finner jeg ikke ut av det havner spillet i bunn av skuffen til evig tid. Aldri om jeg spiller alt på nytt.

Lenke til kommentar

Det stemmer nok det.

Jeg henta ned en "Titan.Quest.Crash.Fix" fil for å kanskje bøte på problemet. Der måtte man legge inn en egen cd-key for å få patchen til å funke. Nå la jeg inn spillet med min egen key og da dukka karakteren opp igjen. Men det kræsjer like fullt fortsatt. Utrolig irriterende. Spesielt når man må begynne på Rebirth Fountain uansett om man dør eller saver..

Lenke til kommentar

Jeg har tenk og kjøpe dette spillet men har ikke gjort det siden karakterene blir lagra på dataen og ikke internett når vi spiller online. men er det kjekt online eller er det bare vanlige mode?? storymode i multiplayer modus:P? kan noen si litt om hvordan dette spillet er online?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...