Gå til innhold

Titan Quest PC


Anbefalte innlegg

Jeg har fått broren min skikkelig hekta på Titan Quest - nå forleden fant jeg ut, til min store overraskelse, at han hadde kommet gjennom hele spillet (på Normal) på kun 4 dager (ca. 20 timer /played) og allerede kommet til Megara på Epic. I den anledning spurte jeg ham om han hadde noe "søppel" liggende som han ikke hadde bruk for. Fikk da følgende saker:

post-3757-1153606403_thumb.png

Kan faktisk klare 400+ DPS når jeg har tatt Battle Marker Shrinet samt med Onslaught fullt oppladet. Moro å skyte folk med buen min og se de lide seg til en mer eller mindre langsom død, vha all den Poison Damagen amuletten min gir :evil:

Nå burde jeg være bedre utrustet til jeg ankommer Kina, har hørt at det skal være langt vanskeligere der enn i Egypt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil også komme med en advarsel til dere som vil teste ut Titan Quest på "fyfy"-måten: Spillet låser faktisk saven på karakteren(e) din(e) til den CD-keyen du har brukt til å installere spillet med. Så med andre ord: Hvis man etter å ha testet TQ på "fyfy"-vis bestemmer seg for å kjøpe spillet, og for så å legge inn den nye, gyldige CD-keyen, fører dette til at all karakterinfo tilsynelatende forsvinner når man starter spillet igjen..! Mer info om dette på Titan Quest-forumet.

 

Det finnes en måte å omgå denne sperren på - men dette innebærer bruk av 3. parts programvare. Jeg kommer ikke til å forklare videre instruksjoner for dette her på forumet, av hensyn til retningslinjene.

Lenke til kommentar

Jeg laget en liten video av min lvl 18 guardian, som jeg har twinket litt, dvs at den har ganske bra items i forhold til lvlen :)

 

Det er på ingen måte det beste man kan ha, men det er mye bedre enn man vanligvis har. Det er litt vanskelig å se tinga jeg viser i begynnelsen pga google video ødela kvaliteten helt, men jeg har over 3000 hp, og ganske bra dps :)

 

Du kan se på videoen HER.

Lenke til kommentar
Jau, det er kjent problem med norske maskiner.

 

I my games mappen på "mine dokumenter" under Titan Quest Demo og Settings ligger det en options fil.

 

Fjern det som står det å sett inn dette

 

tutorialTips              = false

displayDamage             = true

quickBuy                  = true

itemComparison            = true

extraRollovers            = true

showMonsterLevelOnRollover = true

textureQuality            = medium

shadowQuality             = low

reflectionQuality         = low

detailLevel               = low

resolution                = 1024 768

antiAliasingQuality       = low

fullscreen                = true

syncToRefresh             = false

masterVolume              = 0.99

musicVolume               = 0.99

effectsVolume             = 0.99

dialogVolume              = 0.99

ambientFrequency          = medium

showTagErrors             = true

useArchives               = true

sendDebugMail             = false

showAssertMessages        = false

device                    = Direct3D

language                  = English

playerVsPlayer            = false

forceSingleProcessorMode  = true

splashScreen              = true

6450246[/snapback]

 

Det der funka ikke til meg iallefall.

Når jeg prøver å kjøre demoen får jeg også "tags not found" (el. lignende) på alle plasser som skal inneholde tekst. Også i menyen. Snodig bug.

Lenke til kommentar
Jeg laget en liten video av min lvl 18 guardian, som jeg har twinket litt, dvs at den har ganske bra items i forhold til lvlen :)

 

Det er på ingen måte det beste man kan ha, men det er mye bedre enn man vanligvis har. Det er litt vanskelig å se tinga jeg viser i begynnelsen pga google video ødela kvaliteten helt, men jeg har over 3000 hp, og ganske bra dps :)

 

Du kan se på videoen HER.

6541429[/snapback]

 

Veldig kult at du lager video, men det er umulig å se noe :p

Lenke til kommentar

Noen som vet om dette problemet med razer driverne er fikset eller..? Har så jævlig lyst å spille no :ermm:

 

Fikser i neste patch:

General:

# Fixed NPC dialogue fading when bumped by pets

# Fixed crash when loading a custom map in-game that contains a sheep herder

# Fixed a word wrap error in monster and NPC name dialogs that appears in some languages

# Changed mouse input to swap left and right buttons when the option is selected in Windows

# Implemented logging system to track crashes in Titan Quest. Upon a crash, Titan Quest will create a log file named "Exceptions.txt" in the My Games\Titan Quest directory.

 

Video:

# Fixed crashes and graphical corruptions related to low video memory

# Fixed a 'Fatal Error' message appearing when the game is booting up after the update process on a system with a Mobility Radeon® 9200

# Improved video memory test to correctly identify 128 MB ATI Radeon® x300 and ATI Mobility Radeon® 9200 cards

# Fixed graphic elements becoming corrupted when running NVIDIA® 6600 series card over a long period of time

 

Multiplayer:

# Fixed slow down in gameplay due to large amounts of player chat

# Fixed items being lost in the trade window if the server shuts down while the trade window is open

 

Editor:

# Portal selection with the portal link tool can now be selected from the front and the back. Previously some portals required 180 degree rotation to be selected.

# Portal status colors will now render properly with the portal link tool

# Impassable terrain and sector layers will now be visible when using ATI cards

# Fixed issue where building the mini-maps could discard unsaved work

# Fixed the sector layer list not properly updating when deleting a sector type

# Fixed system modal dialogs showing up behind the Editor window

 

Står ikke noe om at de har fikset dette problemet, noe jeg mener de bør gjøre!

Endret av Zyko
Lenke til kommentar
Synes de prioriterer litt feil med updates.

 

Men Solberg ? Hadde ikke du ferie ? I såfall, hva faan gjør du oppe så tidlig ?

 

God Morgen forresten :p

6545855[/snapback]

 

Jeg har ferie ja. Har hatt ferie i 3 uker nå. Jeg kaster ikke bort ferien med soving. Jeg kan sove når jeg blir gammel. Jeg står opp rundt klokken 6-7 hver dag, uansett om det er ferie, ukedag eller helg.

Lenke til kommentar
Jeg har fått broren min skikkelig hekta på Titan Quest - nå forleden fant jeg ut, til min store overraskelse, at han hadde kommet gjennom hele spillet (på Normal) på kun 4 dager (ca. 20 timer /played) og allerede kommet til Megara på Epic. I den anledning spurte jeg ham om han hadde noe "søppel" liggende som han ikke hadde bruk for. Fikk da følgende saker:

post-3757-1153606403_thumb.png

Kan faktisk klare 400+ DPS når jeg har tatt Battle Marker Shrinet samt med Onslaught fullt oppladet. Moro å skyte folk med buen min og se de lide seg til en mer eller mindre langsom død, vha all den Poison Damagen amuletten min gir :evil:

Nå burde jeg være bedre utrustet til jeg ankommer Kina, har hørt at det skal være langt vanskeligere der enn i Egypt...

6539228[/snapback]

 

Spørsmål, hvordan får du alle itemene til å vises samtidig?

Lenke til kommentar
@Zyko: Nå har jeg bare spilt demoen til nå og jeg har selv en razer mus men ingen problemer, værtfall ikke med demoen.

6546233[/snapback]

 

Hadde heller ingen problemer med demo'en, men når jeg fikk fullversjonen måtte jeg avinstallere razerdriverne for å unngå blåskjerm :mad:

 

Ellers er spillet helt stabilt hos meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...