Gå til innhold

Titan Quest PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk Titan Quest i dag, 12 dager etter at jeg bestilte fra CDWOW for kr 203,-!

 

Skal sies at jeg fikk toll-lapp fra posten for 3 dager siden, og tenkte "Shait, nå må jeg ut med moms og toll og greier og greier". Måtte sende inn noe greier til posten for at de skulle toll-klarere den. Sendte inn i går, og til min store overraskelse lå Titan Quest i postkassa i dag, "ikke tollpliktig".

 

Jeg trodde alle varer over 200kr var tollpliktig. Det kan jo hende at de har sett gjennom fingrene siden det var 203,- totalt inkl frakt (dog er jo ikke frakt separert ut siden dette er "inkludert" i prisen), og at de derfor regnet med at varen kostet under 200kr, men var uansett en positiv overraskelse :)

Endret av KriFos
Lenke til kommentar

Fra xfire sitt intervju av TQ utviklerne:

[iL] Medierra: Question: woostachris: the hack for PVP is using "-pvp" after the exe name in the shortcut on your desktop. not sure if everyone playing needs to start with that enabled

 

Answer: Actually its /pvp and its an "unsupported feature" ;) In order to host, see and join PVP games you need to have /pvp added to the command line at the end of your launch shortcut. The best way to use this is to create one shortcut for normal and another for when you want to pvp. P.S. I'm getting impatient waiting for people to put up pvp servers...

 

Må neste skaffe meg spillet nå, også hadde det vært fett med noen par dueller evt. fått til en turnering eller noe :p

Lenke til kommentar
Fikk Titan Quest i dag, 12 dager etter at jeg bestilte fra CDWOW for kr 203,-!

 

Skal sies at jeg fikk toll-lapp fra posten for 3 dager siden, og tenkte "Shait, nå må jeg ut med moms og toll og greier og greier". Måtte sende inn noe greier til posten for at de skulle toll-klarere den. Sendte inn i går, og til min store overraskelse lå Titan Quest i postkassa i dag, "ikke tollpliktig".

 

Jeg trodde alle varer over 200kr var tollpliktig. Det kan jo hende at de har sett gjennom fingrene siden det var 203,- totalt inkl frakt (dog er jo ikke frakt separert ut siden dette er "inkludert" i prisen), og at de derfor regnet med at varen kostet under 200kr, men var uansett en positiv overraskelse :)

6531871[/snapback]

 

Jeg betalte heller ikke noe toll for spillet mitt. CDWOW det også.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om det går an å extracte musikken fra music fila? Eventuelt hvordan.

Fila ligger i Titan Quest\Audio og heter Music. Pcen min vil åpne den i Winzip, men det funker ikke. Noen som har peiling?

Det er nemlig en melodi der inne jeg gjerne skulle hatt tak i.

 

Edit Oi, jeg hadde visst forrige post også... Sorry for tullebump.

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar
Fikk Titan Quest i dag, 12 dager etter at jeg bestilte fra CDWOW for kr 203,-!

 

Skal sies at jeg fikk toll-lapp fra posten for 3 dager siden, og tenkte "Shait, nå må jeg ut med moms og toll og greier og greier". Måtte sende inn noe greier til posten for at de skulle toll-klarere den. Sendte inn i går, og til min store overraskelse lå Titan Quest i postkassa i dag, "ikke tollpliktig".

 

Jeg trodde alle varer over 200kr var tollpliktig. Det kan jo hende at de har sett gjennom fingrene siden det var 203,- totalt inkl frakt (dog er jo ikke frakt separert ut siden dette er "inkludert" i prisen), og at de derfor regnet med at varen kostet under 200kr, men var uansett en positiv overraskelse :)

6531871[/snapback]

 

Jeg betalte heller ikke noe toll for spillet mitt. CDWOW det også.

6532973[/snapback]

 

Nei, men så vidt jeg vet skal man jo betale for varer over 200kr :) Har kjøpt dataspill før og måtte betale toll...

Lenke til kommentar
Nei, men så vidt jeg vet skal man jo betale for varer over 200kr :)  Har kjøpt dataspill før og måtte betale toll...

6535126[/snapback]

 

Ja, det stemmer det. Mitt ble stoppet i tollen, men det ble faktisk ikke noe mer å betale.

Kanskje de tenkte at; "pytt, 3 kroner. Da kan det være det samme".

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...