Gå til innhold

Titan Quest PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Edit: Er det noe form for pvp i spillet?

6514322[/snapback]

Interestingly, there is a "hidden" PvP mode that you can enable by tweaking your Titan Quest executable's command line. Doing so will make it so that only other PvP-enabled games appear in the co-op browser.
Lenke til kommentar

Testet nettopp ut multiplayer gjennom internett (brukte Hamachi, spilte da med brodern), gikk brillefint det :-)

 

Har karret meg opp til lvl 20 med min Slayer nå, har fått tak i Obsidian Greaves+Breastplate (sistnevnte har faktisk droppet 2 ganger for meg) og har følgende våpen:

post-3757-1153347776_thumb.pngpost-3757-1153347803_thumb.png

Kjører Dual Wield, har fått fylt opp Hew nå. Har kun puttet 7 skillpoeng på Hunter, det blir mest fokus på Warfare.

Lenke til kommentar
Testet nettopp ut multiplayer gjennom internett (brukte Hamachi, spilte da med brodern), gikk brillefint det :-)

 

Har karret meg opp til lvl 20 med min Slayer nå, har fått tak i Obsidian Greaves+Breastplate (sistnevnte har faktisk droppet 2 ganger for meg) og har følgende våpen:

Kjører Dual Wield, har fått fylt opp Hew nå. Har kun puttet 7 skillpoeng på Hunter, det blir mest fokus på Warfare.

6522051[/snapback]

 

Hmm... hvordan fungerer det med så lav DPS som du har? Hadde rundt 200 i DPS på lvl 20, men jeg var til gjengjeld ganske squishy mot alt annet enn bosser. (Bosser gikk greit ettersom jeg har "7% damage converted to health" på våpenet og 600+ dps når jeg går all-out-attack, mao healer ca 50 pr angrep

Lenke til kommentar
IGN.com

Like Diablo II, you set up an online pocket that can contain up to six players, with whom you can adventure or just exchange loot. Unlike recent MMOs, gear will not be bound to you once you equip it, so everything you wear can be traded.

 

and the host can filter out character levels and set a password. In the game list, games can be sorted by connection quality and number of players, and you can view the names of the people who are already in. The host can also kick and ban other players. Lastly, you can filter out games that don't have any empty slots.

 

Av å lese dette fra ign så fikk jeg følelsen av at multiplayer delen i Titan Quest er veldig lik diablo sin værtfall?

Eneste forskjellen er vel det er character er lageret på maskinen som folk nevner her som igjen kan føre til juks?

 

 

Uansett spillet fristet litt nå

Lenke til kommentar
[Hmm... hvordan fungerer det med så lav DPS som du har? Hadde rundt 200 i DPS på lvl 20, men jeg var til gjengjeld ganske squishy mot alt annet enn bosser. (Bosser gikk greit ettersom jeg har "7% damage converted to health" på våpenet og 600+ dps når jeg går all-out-attack, mao healer ca 50 pr angrep

6524547[/snapback]

Akkurat derfor jeg har holdt meg til Slayeren min, og ikke begynt på en Earth eller Spirit build... Med de syke DPS'ene dere andre har med disse buildene, ville jo spillet ikke bli noe særlig utfordrende i det hele tatt! Jeg føler jeg greier meg ganske så greit - da jeg tok den bille-bossen i Egypt, trengte jeg kun en 6-7 healthpots for å holde meg i live. Men jeg føler at store skorpioner og Gorgon Profaners/Geomancers kan tære kraftig på livet mitt dersom jeg ikke er forsiktig.

Lenke til kommentar

Bille-bossen i Egypt er den som spyr ut gift ikke sant? Den slet jeg skikkelig med, først og fremst fordi jeg hadde 0% poison resist. De andre bossene klarte jeg så å si uten potions...

 

Du har forresten combined armor som er 100 høyere enn det jeg har ;)

 

Spillet er utfordrende (mer eller mindre) omtrent samme hva slags build du har, jeg tåler som sagt lite og må følge med som bare det for å ikke gå ned på noen tilfeldige crits e.l.

 

Jeg har bevisst droppet evt tank-pet og gått for ren damage med alt av fordeler og ulemper det medfører. Det har gjort at spillet fortsatt er utfordrende og morsomt. :p

Endret av blackbrrd
Lenke til kommentar

DX Tweaker

 

I came across something in tweakguide forum where a member(mist3r_q) mentioned about a program which improved his TQ FPS performance.

 

I've come across some interesting information. If anyone here plays Titan Quest, you'll notice that the game isn't exactly light on system requirements and the game has some serious FPS issues. Also, anyone that's played knows that the game has some horrible tearing issues without VSYNC enabled but with it enabled, FPS are usually very poor. Like I mentioned earlier, I've come across something very interesting. There's a program out there called "DX Tweaker" and basically, it'll give you the option to add triple buffering to D3D-based games, which typically, isn't possible. Check out the link for more info:

DX Tweaker

 

 

Jeg skal prøve denne snart. Må bare se ferdig "The Dead Zone" episoden jeg holder på med.

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...