Gå til innhold

Titan Quest PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har nå blitt lvl 27 og er i Babylon. Siden internettet mitt har vært nede en stund har jeg ikke kunent spørre om dette før nå. Det er nemlig en portal jeg mangler i første akt, er det slik det skal være eller er det noe man evt kommer til senere?

 

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar

Hmm.. spiller Oracle (Storm/Spirit) og har ett +1 to all skill item og ett +1 to storm mastery skill item, det er rimelig koselig... :)

 

Har en build som startet slik: (lvl 8)

http://www.titancalc.com/TitanCalc.asp?mas...0-0-0-0-0-0-0-0

 

Var slik på lvl 12:

http://www.titancalc.com/TitanCalc.asp?mas...0-0-0-0-0-0-0-0

 

Så sånn ut rundt lvl 22

http://www.titancalc.com/TitanCalc.asp?mas...er1=2&master2=8

 

Og ser ca slik ut på lvl 33

http://www.titancalc.com/TitanCalc.asp?mas...er1=2&master2=8

 

Vision of death tok jeg forresten tidligere enn vist her, men den er strengt tatt ikke nødvendig før siste bossen i spillet, der er det kjekt at han bommer 66% av tida i 11 sekunder :)

 

Tidlig i spillet brukte jeg en frost-stav og byttet til en med feasting (x% damage converted to health) og etterhvert til en med devouring (høyere % enn feasting, gjerne 16 istedetfor 8 prosent). Andre viktige ting er items som øker attack speed, ettersom stav er slow, har fått den fra 79% til 104% noe som øker damagen ganske hardt.

 

Angrep er Ternion attack, defense er wisp'n som stunner, Storm surge som stunner og vision of death mot bosser.

 

Lurer nå på om jeg skal ta Liche king eller Death chill treet... Damage messig så er characteren relativ syk, så er egentlig ute etter noe som får den til å overleve lettere.

 

Ble ferdig med normal på lvl 30 og er nå i epic og har elendig pierce og poison resist... Finner liksom ikke noe bra blå/grønne items som gir bonus på de og med noen andre egenskaper jeg har lyst på.

 

Har ett item fra lvl 8 som jeg fortsatt bruker på lvl 33(!), en amulett som gir 7-15 cold damage, +26% cold damage og noen andre småting. Har ikke funnet noe annet item som er i nærheten damage wise...

Lenke til kommentar
Spørsmål, hvordan får du alle itemene til å vises samtidig?

6559847[/snapback]

Adobe Photoshop eller et lignende program er kjekt å ha :) Print Screen, ALT+TAB, New, Paste for hovedbildet, og Select, Crop, Copy og Paste i tillegg for hvert enkelt item.

Det er nummer 6, etter Parnassus. Den har jeg ikke funnet. Husker du hvor den ligger?

 

Mvh Audun Hagen

6563710[/snapback]

Denne ligger i Athen. Jeg skjønner ikke helt hvordan du har klart å overse denne - for det første, kommer jo alle portaler opp på minimappet en god stund før man ser dem på skjermen. Og for det andre, denne portalen ligger rett ved siden av trappeoppgangen til Akropolis...

Lenke til kommentar
Spørsmål, hvordan får du alle itemene til å vises samtidig?

6559847[/snapback]

Adobe Photoshop eller et lignende program er kjekt å ha :) Print Screen, ALT+TAB, New, Paste for hovedbildet, og Select, Crop, Copy og Paste i tillegg for hvert enkelt item.

 

Hehe, ok - the hard way :) Trodde kanskje det fantes noe knapp for å vise alle items equipped :)

Lenke til kommentar

Du kan gå tilbake til byen ved protal, men du trenger ingen scroll for å bruke den.

 

Du kan bruke den nå fankern du vil for å si det sånn.

 

Men det er egentlig ganskje sjelden du trenger den, faktisk. Om det er langt mellom byene treffer du som regel kjøpmenn på veien dit. Når du setter opp en teleport så kan du hoppe til hvilken by du vil som du har vært i.

 

 

@KriFos nei du trenger ikke alle portalene.

Lenke til kommentar
Men det er egentlig ganskje sjelden du trenger den, faktisk. Om det er langt mellom byene treffer du som regel kjøpmenn på veien dit. Når du setter opp en teleport så kan du hoppe til hvilken by du vil som du har vært i.

6565180[/snapback]

Det kommer nå an på hvor mye du plukker med deg da... Før jeg sluttet å plukke opp vanlige ting (de med hvit tekst), dro jeg tilbake til en by hele tiden, spesielt mens jeg var i huler. Nå når jeg bare plukker med meg magiske ting, blir det en del sjeldnere. ;)

Lenke til kommentar
Du kan bruke dem på Epic prostitutes på Epic level. De er mye dyrere enn vanlig prostituerte og luksusprostituterte.  :p

6568326[/snapback]

Da må jeg si jeg lurer på hvordan de er på legendary... ;)

 

Men ja, hva skal alle pengene brukes til.. Har også samme "problem", men det er mulig jeg bare er gnien og lite lysten på å bytte ut utstyret mitt. ;)

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt litt grønne items og gule items, hvis du ikke farmer bossene, noe jeg ikke har gjort, så får du faktisk "hull" i stashet, f.eks mangler jeg poison/pierce resist...

 

Det jeg har kjøpt i det siste er bl.a.

Stav med 16% damage converted to health

Armbånd med +25% attack speed

etc...

 

Det koster fort penger, men jeg plukker kun opp gule items og staver og buer gidder jeg ikke alltid siden de tar så stor plass :p

Lenke til kommentar
Jeg aner virkelig ikke hva man skal med alle pengene. En stund lurte jeg på om jeg hadde en slags brutal money bug i spillet mitt. Men en kompis av meg hadde det også slik, så da tenkte jeg ikke mer på det. Hehe.

6568369[/snapback]

 

Bruk til å handle online med andre spillere. Pengene i spillet er egentlig ganske lite verdt. Men hender seg du finner konge våpens i shop, de koster som regel noen millioner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...