Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Showtime hadde jo sånn tilbud her i Trondheim for en stund siden.

 

så jeg kjøpte en haug av filmer for 35kr stk. og skal si dere at i den haugen er det seriøst filmer som er så dårlige at jeg skjønner ikke at det går ann.

 

Her kommer en liste over noen av de de dårlige:

 

-The foreigner (med segal, men seriøst noe av det verste jeg har sett, muligens bare slått av A sound of thunder...)

 

- A Sound of thunder (høybudsjetts film, men så patetisk dårlig at...)

 

- Coranado (fysj)

 

- Slipstream (har ikke klart å se ferdig denne enda)

 

div. andre Segal filmer.

 

 

I ettertid så angrer jeg bittert på mine segal kjøp, da de fleste filmene er Brekk-heslig.

 

'Noen andre som har sett sound of thunder, og kan si seg enig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Minority Report.

 

Ble så forstyrret av denne filmen jeg. Masse gåter og mindgames og så mye rart. Folk som kunne forutse fremtiden ved at de plaska rundt i et vann og en kar som fikk vite han kom til å skyte en og klarte å endre fremtiden etc...

 

Synes hele filmen var en slags type skremmende (ikke direkte scary, heller ikke så jeg tenker på den eller får mareritt), men den var så RAR at jeg aldri vil se den igjen.

Lenke til kommentar
Den er god. Jeg har sett den to ganger. Andre gangen var det mot min vilje. Har du lyst til å ødelegge et par dager av livet ditt, se Funny games.

6375083[/snapback]

Jeg har sett den og den er bra. Skjønner godt at du ikke har lyst til å se den igjen fordi den er ekkel og fæl (mest psykologisk sett), men når man bare nevner en film man aldri vil se igjen og ingen grunn, så tror jeg at man syns filmen er dårlig.

Endret av cun
Lenke til kommentar
Minority Report.

 

 

Ble så forstyrret av denne filmen jeg. Masse gåter og mindgames og så mye rart. Folk som kunne forutse fremtiden ved at de plaska rundt i et vann og en kar som fikk vite han kom til å skyte en og klarte å endre fremtiden etc...

 

6375068[/snapback]

Det kalles science fiction. Knallfilm! :DKopps har også det pre-crime-konseptet :p

 

Du bør kanskje legge innlegget ditt i spoilertags, btw.

Endret av L@sse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...