Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Karakteren på IMDB for U.S. Seals forklarer det meste om filmen. Det verste er at det finnes en toer og en treer også. *ristepåhodet*

 

EDIT: Beklager, karakteren sier IKKE det meste om filmen. Endre karakteren til 1.0 så skal jeg være enig. Det er en helt tragisk film. Har veldig lyst til å skaffe toeren også. Den skal være minst like dårlig, og hver bevegelse gjort av et menneske, i toeren, lager en "svisj"-lyd, slik man hører på gamle, halvhjertede ninja-filmer.

6296886[/snapback]

Hva??

Greit nok at eneren ikke er en superfilm, men god er den dog.

 

Toeren er jo rett og slett fantastisk. En av stolthetene i DVDsamlingen min Svisjlydene er jo bare sjef!

6376949[/snapback]

 

 

....

 

:lol: :lol: :lol: :lol:

 

Men seriøst, du mener det vel ikke? :ohmy:

 

 

Anyway, The Passion Of The Christ har jeg ikke mye lyst til å se igjen. Den ble etter hvert bare meningsløs. Bare masse pining av Jesus (som forsåvidt er greit - men likevel ikke noe jeg vil se på som god underholdning - vel, jo, men ikke på film).

 

EDIT: Bibelen 2 var ingen morsom bok. Jeg er skuffet over Kalvik. :no:

6377487[/snapback]

Jo jeg mener det :blush:

Har en STOR svakhet for det enkelte vil kalle "teite actionfilmer". Har en stor DVDsamling av filmer som er adskillig mer harry enn US seals. :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Broken Flowers er et mesterverk.

6360175[/snapback]

 

Ca. like mye mesterverk som Power Rangers. Faen for et latterlig intetsigende manus, ekstremt kjedelig kameraføring og platte karakterer. Ja, også jeg "skjønner" at det hele er en del av konseptet og stemningen ved filmen, men det funker rett og slett dårlig. Trippel-æsj.

Lenke til kommentar
Broken Flowers er et mesterverk.

6360175[/snapback]

 

Ca. like mye mesterverk som Power Rangers. Faen for et latterlig intetsigende manus, ekstremt kjedelig kameraføring og platte karakterer. Ja, også jeg "skjønner" at det hele er en del av konseptet og stemningen ved filmen, men det funker rett og slett dårlig. Trippel-æsj.

6377735[/snapback]

Det var godt at du forstod sammenhengen, og bare ikke likte den. Verre med de som tror den faktisk er teknisk dårlig.

Lenke til kommentar
Balansen mellom godt kamuflert og utviklet undertekst og direkte kjedelig historiefortelling er hårfin. Broken Flowers får det bare ikke til. :shrug:

 

Tror det er litt av poenget med Jarmusch sine filmer generelt. De handler ikke om så noe særlig, men det er liksom endel av sjarmen. Jeg liker filmene hans veldig godt.

 

S,

Lenke til kommentar
Men det Square skuffet med FF: The Spirits Within, tok de igjen med FFVII: Advent Children, og vel så det :)

6376836[/snapback]

FFVII: AC er en grusom fornærmelse mot både Final Fantasy og alt som heter film.

6382421[/snapback]

 

Spirits Withing funket greitt som film. No er eg ikkje fan av spillene,men denne filmen likte eg svært godt. Så AC fallt igjennom hos meg,hadde da heller ingen forventinger siden den bygger på historien i FF7(?)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

"Legend of the Rangers", den dårligste filmen i verdenshistorien, muligens slått av "Plan 9 from outer space". De klarte å ødelegge hele rangerordenen med en idiot av en skuespiller, og crappy fx.

Lenke til kommentar
Broken Flowers er et mesterverk.

6360175[/snapback]

Ca. like mye mesterverk som Power Rangers. Faen for et latterlig intetsigende manus, ekstremt kjedelig kameraføring og platte karakterer. Ja, også jeg "skjønner" at det hele er en del av konseptet og stemningen ved filmen, men det funker rett og slett dårlig. Trippel-æsj.

6377735[/snapback]

Er ikke dette en gigantisk selvmotsigelse? :hmm:

Lenke til kommentar
Hud (1986) av Vibeke Løkkeberg er vel en av tidenes dårligste filmer. Filmen bør ikke sees aleine eller høyere enn 3 meter over bakken da du garantert kommer til å prøve å ta selvmord i løpet av filmen..  :ermm:

6385702[/snapback]

 

Var det der en sarkastisk kommentar fordi filmen var så dårlig at du kom til å bla bla.. eller var det noe i filmen som omhandla selvmord osv?

 

Litt vanskelig for å ta sarkasme og ironi over bokstaver :cool:

Lenke til kommentar

Klipper og limer fra IMDbs anmeldelser:

If you haven`t seen this "masterpiece" consider yourself lucky. It`s a classic norwegian tragedy, but with Vibeke Løkkebergs unique boredom. Here you can have 25 minutes with a woman standing in front of a boat. to quote Monthy Python: this is a wine for staying away and avoiding.

 

Tror filmen er kjedelig, til tross for Terence Stamp :love:

Lenke til kommentar
Broken Flowers er et mesterverk.

6360175[/snapback]

Ca. like mye mesterverk som Power Rangers. Faen for et latterlig intetsigende manus, ekstremt kjedelig kameraføring og platte karakterer. Ja, også jeg "skjønner" at det hele er en del av konseptet og stemningen ved filmen, men det funker rett og slett dårlig. Trippel-æsj.

6377735[/snapback]

Er ikke dette en gigantisk selvmotsigelse? :hmm:

6385726[/snapback]

 

Igrunn ikke. Poenget mitt er at forsøket på å la det underliggende tale rett og slett ikke funker slik det burde gjøre, i alle fall i mine øyne. :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...