Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

All dialogen til V f.eks. Utrolig pretensiøst og "over the top". For ikke å snakke om dominoscenen..

Og å sende tusenvis av masker rundt til folk, for så at alle møtes og har de på seg på slutten?

Mulig det bare er meg, men jeg måtte bare lene meg tilbake i stolen mens jeg så opp i taket og tenkte "når er dette mølet ferdig!?". Og så tok det jo aldri slutt heller ;)

Lenke til kommentar

Han selv? ;)

Bare sjekk på IMDB. Han finanserer nesten alle filmene sine selv (executive producer = han som betaler).

 

Heldigvis går han jo i underskudd på omtrent hver film han lager, så mannen må snart begynne å ta hintet, det er på tide å gå av!

 

EDIT: Produsent skrives faktisk med C på engelsk, din idiot! :wallbash:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Kem faen er det egentlig som gidder tanken på å bevilge den manenn  penger til den eine floppen etter den andre :hmm:

6324975[/snapback]

 

"Maybe you know it but it's not so easy to finance movies in total. And the reason I am able to do these kind of movies is I have a tax shelter fund in Germany and if you invest in a movie in Germany you get basically fifty percent back from the Government."

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

jeg tror det vil ta noen år før jeg i det hele tatt undrer på om jeg skal se Lotr-filmene igjen. Jeg liker dem egentlig ganske godt ville gitt de terningkast 5 ellerno, men når man først har sett dem er man på en måte ferdig med dem. Jeg ville dødd av kjedsomhet hvis jeg var nødt til å se _hele_ fellowship om igjen for eksempel.

Lenke til kommentar
Han selv? ;)

Bare sjekk på IMDB. Han finanserer nesten alle filmene sine selv (executive producer = han som betaler).

 

Heldigvis går han jo i underskudd på omtrent hver film han lager, så mannen må snart begynne å ta hintet, det er på tide å gå av!

6325070[/snapback]

Han lager ikke filmer for publikumet (tydeligvis), så jeg tror ikke det er noe hint å ta. Han vil fortsette å gjøre det han elsker, nemlig å lage filmer av spill han ikke har spilt og konsepter han ikke forstår. Hvis jeg hadde muligheten til å lage filmer med store stjerner og et herlig budsjett, så hadde jeg også gjort det, uansett hva folk sier.

 

Vi får håpe at han blir truffet av en meteor elns, for jeg tror ikke han gir opp karrieren frivillig med det første.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Vi får håpe at han blir truffet av en meteor elns, for jeg tror ikke han gir opp karrieren frivillig med det første.

6325845[/snapback]

 

Eller bedre: at en av kritikerne hans dreper han i den kommende boksekampen. :!:

Lenke til kommentar
Vi får håpe at han blir truffet av en meteor elns, for jeg tror ikke han gir opp karrieren frivillig med det første.

6325845[/snapback]

 

Eller bedre: at en av kritikerne hans dreper han i den kommende boksekampen. :!:

6325939[/snapback]

 

Den gode Uwe har jo bokse erfaring. Og de har visst forandret litt på kamp greiene, tror de hadde forandret det til 5 3-runders kamper eller 3 5-runders kamper. Husker ikke helt, må sjekke det.

Men det burde være nok tid til å slå en dvask tysker ned i gulvet.

Lenke til kommentar
Han selv? ;)

Bare sjekk på IMDB. Han finanserer nesten alle filmene sine selv (executive producer = han som betaler).

 

Heldigvis går han jo i underskudd på omtrent hver film han lager, så mannen må snart begynne å ta hintet, det er på tide å gå av!

6325070[/snapback]

Han lager ikke filmer for publikumet (tydeligvis), så jeg tror ikke det er noe hint å ta. Han vil fortsette å gjøre det han elsker, nemlig å lage filmer av spill han ikke har spilt og konsepter han ikke forstår. Hvis jeg hadde muligheten til å lage filmer med store stjerner og et herlig budsjett, så hadde jeg også gjort det, uansett hva folk sier.

 

Vi får håpe at han blir truffet av en meteor elns, for jeg tror ikke han gir opp karrieren frivillig med det første.

6325845[/snapback]

 

Vel, det finnes faktisk flere gode spill med historie og handling som kan konkurrere med de beste filmene. Hvorfor i helvete skal Boll egentlig velge de med DÅRLIGST historie? House Of The Dead? Dungeon Siege? BloodRayne? FarCry FOR I HELVETE?! :wallbash:

 

EDIT: Bond007, jeg tror ikke han mener overdreven i en realistisk sammenheng. Kan hende han mener den var oppskrytt eller noe sånn. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...