Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hollywood Ending av og med Woody Allen, den var forferdelig kjedelig. Uff...

 

The Day After Tomorrow (eller hva den het) er muligens den tåpeligste. Fordi tre-seks personer og en liten gruppe i Sør-Amerika overlever mens resten av verden dør, og de to som liker hverandre får hverandre, er alt kjempebra? Eh...

Lenke til kommentar
Broken Flowers er et mesterverk.

6360175[/snapback]

Ca. like mye mesterverk som Power Rangers. Faen for et latterlig intetsigende manus, ekstremt kjedelig kameraføring og platte karakterer. Ja, også jeg "skjønner" at det hele er en del av konseptet og stemningen ved filmen, men det funker rett og slett dårlig. Trippel-æsj.

6377735[/snapback]

Er ikke dette en gigantisk selvmotsigelse? :hmm:

6385726[/snapback]

 

Igrunn ikke. Poenget mitt er at forsøket på å la det underliggende tale rett og slett ikke funker slik det burde gjøre, i alle fall i mine øyne. :shrug:

6389203[/snapback]

Poenget mitt var egentlig at Power Rangers: The Movie er knall. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
THE MAN, med jødefaren fra amc pie og Samuel L. Jackson

Fy faen for en drittfilm!

6389243[/snapback]

 

Der sa du noe. Hadde fortrengt hele opplevelsen jeg.

Lenke til kommentar
Power Rangers: The Movie er makkverk av dimensjoner. Men om man liker dårlig film så er den eit mesterverk :)

 

Og LarsP elsker slike filmer,så ingen vits å motargumentere han tror eg :p

6392090[/snapback]

 

Nei, selv om man liker dårlige filmer, er den drittdårlig, og ikke noe å se på. Først når man liker de aller, aller verste filmene som noen sinne har blitt laget i dette universet, kan man begynne å se Power Rangers uten å praktisk talt begynne å spy opp det forrige måltidet.

 

Det er her LarsP kommer inn. Han har en utrolig sans for de aller, aller verste filmene som noen sinne har blitt laget i dette universet. Hadde det vært opp til meg, hadde det blitt forsket på denne forskrudde måten å se på de aller, aller dårligste filmene som noen sinne har blitt laget i dette universet. :p

 

Men jeg er alltids enig med Mala. Power Rangers (filmen, serien, og alt som har noe med de å gjøre) er helt tragisk dårlig. Jeg ser tilbake med forakt på tiden da jeg var en kjempefan på rundt fem-sju år, og så det hver dag på TV1000.

Lenke til kommentar
Power Rangers: The Movie er makkverk av dimensjoner. Men om man liker dårlig film så er den eit mesterverk :)

 

Og LarsP elsker slike filmer,så ingen vits å motargumentere han tror eg :p

6392090[/snapback]

 

Jeg ser tilbake med forakt på tiden da jeg var en kjempefan på rundt fem-sju år, og så det hver dag på TV1000.

6392259[/snapback]

 

Eg er skyldig :cry: Off....

Lenke til kommentar
Nei, selv om man liker dårlige filmer, er den drittdårlig, og ikke noe å se på. Først når man liker de aller, aller verste filmene som noen sinne har blitt laget i dette universet, kan man begynne å se Power Rangers uten å praktisk talt begynne å spy opp det forrige måltidet.

 

Det er her LarsP kommer inn. Han har en utrolig sans for de aller, aller verste filmene som noen sinne har blitt laget i dette universet. Hadde det vært opp til meg, hadde det blitt forsket på denne forskrudde måten å se på de aller, aller dårligste filmene som noen sinne har blitt laget i dette universet. :p

6392259[/snapback]

Hvordan kan du si noe sånn? *svisj* Underholdningsverdien er jo på topp gjennom hele filmen. *svisj* Dessuten er lydsporet helt fantastisk. *insert crappy CGI here*.

 

Ang. dårlige filmer så anbefales bøkene Mike Nelson's Movie Megacheese og Bad Movies We Love.

Lenke til kommentar

Jeg vet det er mange som liker den, og den har jo ikke en dårlig karakter på IMDb, men jeg satt igjen litt sint. Jeg liker overraskende vrier, men denne hadde i overkant mange, litt for fort.

 

Det ble ikke bedre av slutten, med sangen og det lille blunket til Travolta.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

Power Rangers: the Movie er noe av det morsomste jeg har sett. Og *svisjsvosj*-lydene er gull verdt. Lå i sofaen til LarsP og flira så tårene trillet da CGI-magien briljerte mot slutten.

 

"Gikk jeg glipp av noe?"

"Bare tidenes CGI."

 

Ax 'Em er en film jeg ALDRI kommer til å se igjen. Fant ut at scoren på imdb.com var 1.2, så jeg måtte kjøpe den. Jeg tror jammen den er verre enn Anus Magillicutty :ohmy:

 

Slik gikk det med DVDen:

 

DSC00096.jpg

 

Jeg ber dere...ikke under noen omstendigheter må dere se denne filmen. Lov meg det.

 

plz

Lenke til kommentar

Om dere liker Svisj-lydene skal dere få med dere U.S. Seals 2. Der har dere mer svisj-lyder enn i noen annen film. Jeg tuller ikke. MER. ENN. I. NOEN. ANNEN. FILM.

 

HVER bevegelse de idiotene gjør, lager en svisj-lyd!

 

PS: Om dere skal skaffe 2'ern, kan dere likesågodt skaffe 1'ern samtidig. 2'ern er bare litt dårligere enn 1'ern.

 

EDIT: Carl M: Nei, det er ikke den vi snakker om. Vi snakker om denne. I allefall gjør nå jeg det.

 

Basic synes jeg også var ganske grei. Det føles veldig mye ut som at den prøver å være helt brilliant og sjokkerende eller noe slikt, men faktum er at hvem som helst kan lage en slik film, og bare putte inn en twist på slutten. Filmer som The Usual Suspects har litt mer sammenfletting, og twisten er litt mer logisk i forhold til det som skjer tidligere i filmen.

 

Likevel, det er en høyst underholdende film. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...