Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Basic synes jeg også var ganske grei. Det føles veldig mye ut som at den prøver å være helt brilliant og sjokkerende eller noe slikt, men faktum er at hvem som helst kan lage en slik film, og bare putte inn en twist på slutten. Filmer som The Usual Suspects har litt mer sammenfletting, og twisten er litt mer logisk i forhold til det som skjer tidligere i filmen.

 

Likevel, det er en høyst underholdende film. :)

6395512[/snapback]

 

For å greie litt mer ut om hvorfor jeg misliker den.

 

Den kunne sikkert vært helt grei, om den sluttet å komme med nye tvister på løpende bånd, man satt der og ble bombardert med tvister, og slutten var, for meg, et skikkelig anti-klimaks, og da spesielt blunket til Travolta akkompagnert med "Black Betty".

 

Det var omtrent da jeg ble sint på filmen.

Lenke til kommentar

Carpe Diem, Grip Dagen. Som da er den kjedelige dikt-filmen med Robbin Williams, som spiller en kjedelig lærer som digger dikt.

Et Dukkehjem. Alt foregår i et rom hele tiden, med hysterisk overspill og kjempe trøtte samtaler.

En Folkefiende. Blæh, trenger jeg og si mere.

Så var det en film bassert på ei Hamsun bok. Husker ikke hva den het, men det var om en fyr som bodde i et fiskevær, og virkelig var the ladies man.

Lenke til kommentar

"House of Voices".

 

Noen kompiser av meg ba meg over på besøk, og denne filmen inngikk altså i kveldens program. For de av dere som ikke har hørt om denne filmen, så er det altså en fransk grøsser. Forferdelig kjedelig, og faktisk den filmen jeg til nå har gitt lavest score på imdb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...