Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, Terkel i Knipe er god underholdning. Lo høylytt flere ganger under kinovisningen, og filmen var fremdeles artig da vi så den for andre gang hjemme. Filmen overdriver og parodierer grovt språkbruk og stereotyper, men det er jo hele poenget også.

6319182[/snapback]

Hehe ja! Lo godt i den scenen med onkelen å Tjukke Lorris eller hva hun heter! :D Syk film.

Lenke til kommentar
Nei, Terkel i Knipe er god underholdning. Lo høylytt flere ganger under kinovisningen, og filmen var fremdeles artig da vi så den for andre gang hjemme. Filmen overdriver og parodierer grovt språkbruk og stereotyper, men det er jo hele poenget også.

6319182[/snapback]

Hehe ja! Lo godt i den scenen med onkelen å Tjukke Lorris eller hva hun heter! :D Syk film.

6319210[/snapback]

Ho heiter tjukke Dorris.

"Åh, håper ingen fikk den feite kua i hue a" :p

Lenke til kommentar

hihi :D boogeyman :D , det var rett og slett en dritfilm :mad: .

 

 

man skal ikke le av skrekkfilmer :D , men boogeyman burde vært en komedie :!: .

i scenen når han sku drepe boogeyman, så knakk han hodet på ei dokke(høø?! :hmm: ). jeg lo så veldig godt av det, :D for det ble rett og slett dumt:D

Endret av acerbruker
Lenke til kommentar
The New World: Noe av det kjedeligste jeg har sett, og jeg har sett mye. Vakkert filmet, men det skjedde ingenting. Kjørte til slutt filmen i 32x hastighet, og fikk med meg alt som skjedde. For det skjedde ikke noe!

6319523[/snapback]

The New World er en spesiell film. Det er mange som hater den for dens fravær av progresjon i handlingen, men det er ikke poenget med filmen. Musikken og filmingen skapte en suggerende effekt som dro meg inn i en slags transe av filmkikking. Den er et fint stykke kunst, men langt ifra ment for enhver mann.

Lenke til kommentar
The New World: Noe av det kjedeligste jeg har sett, og jeg har sett mye. Vakkert filmet, men det skjedde ingenting. Kjørte til slutt filmen i 32x hastighet, og fikk med meg alt som skjedde. For det skjedde ikke noe!

6319523[/snapback]

 

The New World var en skuffelse. Jeg hadde store forventninger til Terrence Mallicks 4.film på over 30 år. Filmen er fin, har nydelig musikk, men det skjer utrolig lite faktisk. Mallick klarte å kombinere denne fine fortellerkunsten og litt handling i The thin red Line, men det klarte han dessverre ikke her imo.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
The Thin Red Line, derimot, er en drittfilm. Kjedelig og uinspirert.

6319720[/snapback]

 

jeg backer opp Cun her. Jeg synes filmen ble relativt kjedelig, ingen personer som man ble interressert i og et lite engasjerende plot. Da filmen var over satt jeg igjen med følelsen "ok. var det det?". Ikke det at filmen var for kort, heller kanskje litt for lang. Synes på en måte ikke at det var noen som helst drivkraft bak filmen i det hele tatt. Kort oppsummert kan jeg vel bare si som Cun: Kjedelig og uinspirert.

Lenke til kommentar

Har noen forslag:

 

- The Ring: Utrolig kjedelig skrekkfilm. Så amerikanisert at det er kvalmt. Den originale, japanske versjonen er heller ikke det beste jeg har sett. :thumbdown:

 

- The Grudge: Du sitter og er redd uten og skjønne hvorfor. Det er jo totalt uten poeng. Også ekstremt amerikanisert. Man finner på de mest idiotiske ting kun for å skremme folk, poenget med filmen synes uvesentlig for regissøren. :thumbdown:

 

- Saw 2: Denne var bare grusom. Det er det sykeste, mest makabre bullshit jeg noensinne har sett. Uff.. Den var både kjedelig, tragisk og ikke minst motbydelig samtidig som den gav meg grøssninger av visse ting som å bli kasta ned i en grop med sprøyter. Jeg har ikke telling på hvor mange ganger ord som: Herregud, uff, fy flate o.l. glapp ut av meg. I tillegg til dobbelt så mange sukk. og jeg er ikke en som pleier å ødelegge filmer for andre. :thumbdown:

 

Men ett poeng må jeg også gi. Et annet perspektiv. Det kan sikkert virke som jeg ikke kan fordra skrekkfilmer, og det forsåvidt også helt rett pga en manglende realitet i og med at det faktisk skal utspille seg i vår verden. Men det er en tv serie jeg virkelig elsker, og det er:

- Supernatural. Denne traff meg midt i hjertet. Handlingen er såpass at den er på grensen mellom det du kan tro på og ikke. Den tar opp kjente og kanskje ikke så kjære temaer. Den er ikke særlig skrekkfylt, men har blitt omtalt som det, og det er som regel en god slutt etter at et par-tre dauer i hver episode. Brenner virkelig for denne serien. Dette er noe som det i hvert fall går an å se på. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...