Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

King Kong (den nye) sto på i stua her om dagen, fikk med meg kanskje en halvtime tidlig i filmen. Har ikke sett den siden jeg så den på kino, det begynner å bli en stund siden. Da var det en litt over middels opplevelse. Men noe jeg ikke la merke til da, noe som preger filmen noe helt enormt, er hvor konstruert er alt er. Skuespillerne er stive, og filmen ser ut til å ha gått gjennom 100 poleringsprosesser helt til alt ser nesten dataanimert ut, selv om det ikke er det.

Sånn passe underholdende forøvrig, plaget meg ikke særlig å gå fra tven.

Endret av athorb
Lenke til kommentar

The rules of attraction - Usmakelig high school film.

http://www.imdb.com/title/tt0292644/

 

xXx - Ultrabanal actionfilm

http://www.imdb.com/title/tt0295701/

 

Så var det en John Cleese film jeg ikke husker navnet på (som athorb påpekte vardet Clockwise ( http://www.imdb.com/title/tt0090852/ )),

handlet om en rektor som var veldig presis og aldri glemte klokken, så gikk plutselig alt til helvete. Katastrofalt dårlig britisk humor ala Left? Right! Right? No, left? Right, right?

 

og...

Hackers trenger vi ikke se flere ganger den heller... Skurken er så hat at man bare sitter og er sur over hans dårlige skuespill og tåpelige setninger.

Endret av radivx
Lenke til kommentar
Er nok Jackson-versjonen det er snakk om, den varer i 3 timer. 33-versjonen var i 1 t 40 m, og 76-versjonen varer i litt over 2. Er forøvrig enig i at Jackson sin versjon er en møkkafilm uten like. Se originalen!

 

Jess. Ble faktisk mye mer underholdt av orginale King Kong enn animerte King Kong ;) Kjedet meg ikke på de 1t 40 min den varer, også er det så bra at den kommer i gang så fort. Er ikke masse greier som skjer før de kommer til øya hvor Kong er.

Lenke til kommentar

Diverse skolefilmer som "Et Dukkehjem", "Villanden" og noe annet Hamsun-slams om et fiskevær. Grøsselig kjedelig, og grøsselig dårlig laget. Så har vi "The Inspector Calls", et britisk makkverk om en detektiv som skal oppklare mordet på en ung jente som har jobbet på en syfabrikk.

 

"Et Dukkehjem" var kanskje den verste av de alle. Fy flate for en kjedelig film, og det hjalp heller ikke at hele filmen foregikk i ett rom. Læreren lovpriste også det elendige overspillet til den kvinnelige hovedrollen. Når det stod på sitt verste i filmen tenkte jeg bare: Gud hjelpe meg.

 

Villanden var riktig nok et fjernsynsteater.

 

Så var det diverse filmer jeg så i spanskundervisningen, deriblant mange av Pedro Almadovar. Maken til grisefilmer skal du lete lenge etter. Den ene handler om en sønn som vokser opp uten far, så finner vi ut til slutt at faren var en shemale. På veien møter man mange ekle sikkelser og opplever mange kvalmende scener.

 

Den andre filmen handlet om en en mor og en datter og deres samboer. Hele greia er noe griseri om incest og voldtekt. Tragisk film.

 

Edit: Glemte Kristin Lavransdatter. Skal NEPPE se den igjen.

Endret av RastaXP
Lenke til kommentar

Filmer jeg aldri vil se igjen, Salo, et dukkehjem og sult, må være de værste filmene jeg noen gang har sett, ja, og Schpaa.

 

Salo vil jeg ikke se for den i mine øyne er en grisete film laget for og fremme hvor grusom man kan lage en film, pluss at jeg synes handlingen generelt er veldig lam og filmen er generelt unødvendig.

 

Et dukkehjem var bare helt forrferdelig og se, kjedelig og tør, hele filmen foregår i ETT rom, det gjør bare saken værre, som RastaXP sa. Handling var generelt kjedelig og gått ut på dato.

 

Sult, filmen er kjedelig, vanskelig og tyde, og etter 12 år med skole, er jeg sabla lei av og tolke ting, eneste grunnen for og se sult må være fordi det er hysterisk teit når hovedpersonen krabber på veien og roper etter ett bein, og når han prøver seg på ett kvinnfolk han er forelsket i.

Lenke til kommentar

Napoleon Dynamite - Herreguuuuuuuuuuud, for en elendig film. Visste ikke om jeg skulle le eller gråte når jeg så den, den holdt ut i 30 minutter.

 

The Comebacks - Kan man lage dårlige filmer en dette? Ingenting var morsomt, alt var så elendig utført. Skulle tro det gjorde det med vilje. Godt mulig de gjorde det.

 

Veiviseren - Nei, alle sier denne er så jævla bra. Jeg lurer på en ting? Hva er så jæva bra med denne? Er det fordi den er Norsk? Jeg halvsov gjennom hele filmen. En film jeg riktignok aldri ville ha brukt diskplass eller penger på. Eneste plusset ifra den opplevelsen var vel at den gikk på skolen.

 

Et dukkehjem - Man får ikke ungdom til å bli interessert i Ibsen når dem viser sånne filmer, filmen er jo totalt elendig. Har aldri lest stykket, men filmen er ihvertfall meget trist. Nok engang var det på skolen de viste denne.

 

Har egentlig sett mange filmer, sikkert mange flere som jeg ikke liker også. Men de er ihvertfall disse 4 forferdelige filmene jeg kan huske.

Lenke til kommentar

Sult falt i meget god jord hos meg, faktisk en av de bedre norske filmene jeg har sett. Desperasjonen til hovedkarakteren er tidvis ulidelig, og jeg synes det var spennende å se hvor prinsippfast en mann kan være.

 

Edit:

Napoleon Dynamite, wtf? Det er jo en hysterisk morsom film, som har fått mange visninger i spilleren min.

 

Og hva med Veiviseren? Det er den beste norske filmen noensinne, ved siden av Flåklypa.

 

Folk er forskjellige, gitt.

Endret av Bob_3
Lenke til kommentar

Syntes ikke Sult var så aller verst selv. Hadde noen mangler her og der, men helhetlig en nokså god film. Endte vel på 6eren, men var forberedt på å gi den 7er en og annen gang i løpet av spilletiden.

 

Veiviseren så jeg i 6. klasse, og det er en av disse filmene jeg ikke skjønner at man mener at 11-åringer får utbytte av. Husker ikke bæret av den dog, må nok se den en gang til.

Napoleon Dynamite eier, men humor er vel mer subjektivt enn noe annet. Jeg ler meg i hjel av den uansett hvor ofte jeg ser den.

 

Salò kan jeg forstå at man ikke vil se igjen, men langtifra en dårlig film.

Lenke til kommentar

Rovdyr. Det er det verste skuespillet jeg noengang har sett! Herregud, jeg ble flau når jeg gikk ut av kinosalen og folk skrøt høylytt over hvor bra den var...

 

Vil heller ikke se Silent Night, Deadly Night igjen.

Skremte dritten ut av meg når jeg var mindre :blush:

Var livredd vær gang jeg og mamma skulle kjøre gjennom skogen. Redd for at vi skulle møte på en haikende nisse :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...