Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Golden Compass, det er ikke rart denne storsatsingen bombet fullstendig på Box Office, makan til drittfilm som har såpass høyt budsjett har jeg ikke vært borti på en lang stund nå. Effektene er middelmådig, historien får meg til å sovne, skuespillet er rett og slett horribelt og tafatt, musikken sugde. Filmen har ingenting som heter klimaks eller spenningsmomenter. Aldri igjen.

Lenke til kommentar

Monsoon Wedding! Ble tvunget til å sitte i Sandvika og se den med skolen og den sugde heftig!

 

***SPOILER***

 

Alt handlet om en Inder som skulle gifte seg og til slutt fant de ut at onkelen var pedofil.

 

***SPOILER SLUTT***

 

Veldig, VELDIG kjedelig. Flere av klassekameratene mine sovnet... hadde jeg bare vært flinkere til å sove :(

 

Også Hipp Hipp Hora, Veeeeldig kjedelig. Road to Guantanamo, forsåvidt en grei film men litt kjedelig i lengden.

Endret av Redhead93
Lenke til kommentar

Skal aldri se Home Alone 4 igjen. Hadde en kompis som fikk dilla på hjemme alene for en stund siden, så kjøpte han Alle filmene og vi to endte opp med å se Fira, maken til drittfilm skal du lete lenge etter. ''effektene'' var helt grusomme, vist man kan kalle dem for det. Skuespillet var enda værre. Uansett, generelt en helt forferdelig spinoff, kan garantere at alle som ser filmen vil mislike den. Anbefaler for så vidt folk og se den, bare fordi den er så usannsynlig dårlig. :p

Endret av WowGamer
Lenke til kommentar
Kanskje, kanskje ikke. Kanskje noen andre hadde tenkt å se den. Kan ikke bare gå utifra at "sikkert ingen som vil se den uansett, fordi jeg syntes den var dårlig".

 

Tenkte på det i etterkant så nå har jeg skrevet spoiler med store bokstaver.

 

du kan bare skrive [ spoiler ]Setningen her.[ / spoiler ]

 

Istedenfor. Uten mellomrommene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...