Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dog Soldiers

Hva kan jeg si? Den bare rett og slett sugde.

 

Dog Soldiers kom akkurat med på min Top 100 (se link i signatur). Definitivt en kultfilm som har en litt spesiell plass i min vennesirkel, litt sånn internt at vi digger den. Filmen er veldig hjernedød, men helt herlig.

 

I hope I give you the shits, you fucking wimp.

 

Wells: So you remember, you keep the fire down, right, you get stuck in and you kick their fucking teeth out, or I guarantee you, Joe, they will be eating your bollocks for breakfast, sunshine.

Terry: Hard-boiled or fried, Sarge?

Wells: Scrambled.

 

We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch.

 

Genial! :D

Endret av Speik
Lenke til kommentar

Bare jeg som synes Superbad og Juno var knekk-dvd-etterpå-elendige? Grunnen til at jeg er så provosert, er at nesten alle vennene mine digger de. Er det mulig? Mest provosert over Juno, siden den fremstilles som en noenlunde seriøs og intelligent film. jehsus!

Endret av Kristiiin
Lenke til kommentar

Superbad er en av de morsomste filmene jeg har sett, aldri ledd så mye på kino som da jeg så den.

 

Juno var helt grei, skjønner ikke helt hva folk syntes var så forbanna spesielt med den. Men så er jeg heller ingen fan av de quirky "indie"filmene (det skal sies at Juno ikke var av den kvalme sorten, klarte seg forholdsvis greit sånn sett).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...