Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

filmer jeg aldri kommer til og se igjen er vell, Hostel, pga. en av de kjedeligste filmene som er, de skal være de værste filmene som er og inneholder rundt 6 drap, hvor ingen av drapene er noe særlig intense, kun like greit vært 15 års grense istedenfor og trykke 20 års aldersgrense som faktisk ikke er noen aldersgrense :)

 

Definitivt synes jeg også at jeg aldri kommer til og se "Killer Tomatos" igjen fordi det er en av de dårligste filmene jeg har sett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The Abyss. Filmen varer i nærmere tre timer, og kunne fint vært kuttet til det halve uten at hadde påvirket fortellingen eller stemingen nevneverdig. Med tanke på filmens alder (1989) så er den imponerende visuelt sett (dro vel inn en Oscar eller noe), men det hjelper ikke hvis man ser på alle plothull, og ikke minst at det hele rundes av på en urovekkende naiv måte (nei, jeg skal ikke spoile). 7.5 i snitt på IMDB virker for meg helt utrolig, og jeg vil faktisk fraråde folk å se denne filmen.

Lenke til kommentar

Exorcist: The Beginning

 

Jeg kjenner jeg får vondt inni meg når jeg tenker på den filmen, den var så skremmende dårlig og tok seg selv så høytidelig at det er en skam. Hva målet var i produksjonen av denne var vil jeg ikke bruke tankekraft på å spekulere i, og jeg trøster meg med at samtlige som har vert med i skapelsen av denne fadesen har fått sitt navn trykket i rulleteksten, noe som bør være nok til at sensursystemet i himmelen vil videresender dem loddrett ned i grillen når den tid kommer.

Lenke til kommentar

Mummy 3, desidert et av årets verste filmer for min del, forferdelig historie, utrolig flaut skuespill levert av dama som erstattet Rachel Weisz og forferdelig forutsigbart, de klarte ikke å overraske med noe som helst, det var nesten så jeg kunne gjette meg fra til hva skuespillere var til å se til enhver tid. Håper det er siste vi ser av Mummy filmer, for en forferdelig måte å avslutte en trilogi på.

Lenke til kommentar
Ser ikke Flags-hatet ditt Dorian. Jeg fant faktisk historien rundt de som satt opp flagget nokså givende. Skulle ønske de re-casta han indianern da men...

Jeg hatet ikke filmen, men jeg hatet hvor likegyldig jeg var til den. Det hele var så frustrerende, det var som om noen skulle laget en film om livshistorien min. Høydepunkter inkluderer første handjob og den gangen jeg knuste en rute på Spar-butikken nedi gaten - utrolig uinteressant. Jeg klarte ikke å se om filmens budskap var at det ikke finnes noen helter i krig, eller at heltene er de som ikke blir avbildet men heller dør, eller om alle er helter... Hvis jeg har misforstått poenget så vil jeg gjerne høre hva "det store og hele" med filmen var, men den virket for meg som inkonsekvent og likegyldig, og ganske meningsløs. Kanskje det er fordi jeg har sett på Band of Brothers de siste dagene og forventet noe like bra, eller fordi jeg har sett nok krigsfilmer til å ikke bli imponert av middelmådige krigsscener, men melodramatikken i bl a flagreisningsscenene og indianerens gråtescene skuffet - spesielt fra Eastwood.

Lenke til kommentar

Ja, jeg tok det poenget utifra mini-anmeldelsen din og deler ikke synspunktet fordi jeg faktisk fant historien rundt flagget, fotografiet og de som under krigen måtte promotere det interessant. Men er forsåvidt enig i at konklusjonen virket noe vag, og at Clint'ern bevegde seg litt mye inn BoB-territoriet med all dette pratet om helter og kameraderi.

 

Må uansett applaudere Eastwood for ideen til tvillingfilm-prosjektet, absolutt interessant å se en konflikt ifra to forskjellige synspunkt og jeg håper noen i fremtiden vil gjøre det med andre virkelige hendelser (er vel kanskje gjort før også?).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...