Gå til innhold

City of heroes - Trial


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

CoH og CoV må du nesten velge mellom men du kan godt ha begge. CoV gir også oss CoH brukere mulighet til å bygge baser osv så jeg har både CoH og CoV.

 

Jeg spiller som en helt så vet ikke hvor mange det er som spiller skurk. Det er ikke så mange som spiller CoH har jeg fått inntrykk av . Sliter med å finne teams uansett når på døgnet :( Det er ufattelig kjipt.

Lenke til kommentar

Ja i instances ihvertfall. (PvP Soner) Da har heltene sin base og villains sin base. Så kriger man mot hverandre og det er umulig å ganke hverandre. Alle blir autolevla til samme level og det er heller ingen mål eller mening med det egentlig. Du kan krige så lenge du vil mot villains uten at det påvirker noe som helst. Det trekker ned litt syns jeg.

 

City of Heroes startet som ett PvE online mmorpg så spillerne er stort sett imot PvP.

Lenke til kommentar
CoH og CoV må du nesten velge mellom men du kan godt ha begge. CoV gir også oss CoH brukere mulighet til å bygge baser osv så jeg har både CoH og CoV.

 

Jeg spiller som en helt så vet ikke hvor mange det er som spiller skurk. Det er ikke så mange som spiller CoH har jeg fått inntrykk av . Sliter med å finne teams uansett når på døgnet :( Det er ufattelig kjipt.

6200547[/snapback]

Er omtrent like mange i CoV som i CoH, så vidt jeg kan huske. Hvilken level er du nå?

 

 

Ja i instances ihvertfall. (PvP Soner) Da har heltene sin base og villains sin base. Så kriger man mot hverandre og det er umulig å ganke hverandre. Alle blir autolevla til samme level og det er heller ingen mål eller mening med det egentlig. Du kan krige så lenge du vil mot villains uten at det påvirker noe som helst. Det trekker ned litt syns jeg.

 

City of Heroes startet som ett PvE online mmorpg så spillerne er stort sett imot PvP.

6200784[/snapback]

PvP er stort sett bare for morro skyld for øyeblikket. I Issue 7 vil dette bli endret, da legger de ut et helt nytt PvP-konsept. :) Issue 7 skal lanseres om ikke allverdens lenge.

 

 

For guds skyld, spill CoH. (og kjøp CoV for å tilgang til basene om du virkelig vil) CoH er uendelig mye mer sosialt enn CoV, det innså jeg etter et par-tre måneder med CoV. Man får mye mer ut av CoH.

 

 

Jeg ville ha gitt en trial-kode om jeg hadde noen igjen, men jeg har gitt alle til venner.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Tror Recluse's Victory skal være ganske annerledes i forhold til de eldre PvP-sonene. Men hva vet vel jeg. Jeg prøvde det litt sist uke, på test-serveren.

 

Den nye karakteren min, en Empath er level 16 for øyeblikket. Har en level 25 i CoV.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke spillt siden issue 5, men spilte veldig mye før..

 

På heltesiden er Tank, Defender, Controller alltid kjekke å få med i teamet. Blaster og Scrapperer er ikke like vitale for laget på vansklige oppdrag.

Aliens'ene (Peacekeeper/warshade) pleier å være dyktige spillerer, fordi dette er klasser du ikke får tilgang til før du blir level 50.

 

Vil egentlig anbefale å kjøpe CoV DVD'en, for du får ikke tilgang til basebygging med CoH.

Men du kan fint spille City of Heros med CoV-dvd'en mener jeg å huske, og da kan du bygge baser også, selv om du er helt.

Vet ikke om det har kommet fix nå.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke spillt siden issue 5, men spilte veldig mye før.. 

 

På heltesiden er Tank, Defender, Controller alltid kjekke å få med i teamet. Blaster og Scrapperer er ikke like vitale for laget på vansklige oppdrag.

Aliens'ene (Peacekeeper/warshade) pleier å være dyktige spillerer, fordi dette er klasser du ikke får tilgang til før du blir level 50.

 

Vil egentlig anbefale å kjøpe CoV DVD'en, for du får ikke tilgang til basebygging med CoH.

Men du kan fint spille City of Heros med CoV-dvd'en mener jeg å huske, og da kan du bygge baser også, selv om du er helt.

Vet ikke om det har kommet fix nå.

6220285[/snapback]

 

Blastere og Scrappere er spillets eneste damagedealere så å ikke ha med dem vil bety døden for Tanks, Defenders og controllers. Scrappere konsenterer seg om bosser mens blastere står for AOE damage. Controllers sørger for at de ikke sprer seg og angriper oss, defenders sørger for healing mens tanks aggroer mobs.

Lenke til kommentar
Nei, du kan nok ikke spille CoH ved bare å kjøpe CoV.

6221122[/snapback]

 

Ihvertfall var det ingen problemer for meg..

Hadde min CoH-versjon på min gamle maskin, da Villains kom innstallerte jeg City of Villains - Collector's DVD Edition på den nye maskinen, og hadde ingen problemer med å switche mellom CoH og CoV, selv om jeg ikke installerte CoH-klienten på min nye maskin.

Ikke fant jeg igjen CD'en heller.

 

Jeg har ikke spillt siden issue 5, men spilte veldig mye før.. 

 

På heltesiden er Tank, Defender, Controller alltid kjekke å få med i teamet. Blaster og Scrapperer er ikke like vitale for laget på vansklige oppdrag.

Aliens'ene (Peacekeeper/warshade) pleier å være dyktige spillerer, fordi dette er klasser du ikke får tilgang til før du blir level 50.

 

Vil egentlig anbefale å kjøpe CoV DVD'en, for du får ikke tilgang til basebygging med CoH.

Men du kan fint spille City of Heros med CoV-dvd'en mener jeg å huske, og da kan du bygge baser også, selv om du er helt.

Vet ikke om det har kommet fix nå.

6220285[/snapback]

 

Blastere og Scrappere er spillets eneste damagedealere så å ikke ha med dem vil bety døden for Tanks, Defenders og controllers. Scrappere konsenterer seg om bosser mens blastere står for AOE damage. Controllers sørger for at de ikke sprer seg og angriper oss, defenders sørger for healing mens tanks aggroer mobs.

6221173[/snapback]

 

Nå er det en stund siden jeg spilte..

Og vet ikke helt hva forandringer de har gjort idag, to episoder senere.

 

Det var mangen som spillte slik som du sa, da jeg spillte.

 

Tank'sene kan gjøre veldig mye damage, tanksene sine skjold + taunt i auraen er viktig..

Defenderene pleide å sørege for RA og healing, og diverse boost.

De dyktige kontrollerene kan holde på plass grupper av fiender det er riktig, men dette klarer egentlig tanksene bedre i de fleste tilfeller..

 

Mye kommer ann på skjoldet til tanksen, og taunt i auraen..

Kontrolleren er egentlig mye bedre å bruke til å 'booste' opp dine allierte, med 'haste' og 'leadership', etc, iforhold til å holde noen fiender...

 

Problemet med Blasterene og scrapperene er at så få vet hvordan de skal spille dem skikkelig, og endte veldig ofte opp på vill flukt bakover etter at dem hadde angrepet ett par fiender.

Tanksen må begynne å løpe rundt for jakte på fiender som er på jakt etter scrapperen/blasteren, og mister fiender som han allerede hadde optatt.

Defenderen ender ofte opp med å løpe etter en halvdød panikkslagen scrapper/blaster på full fart ut.

Kontrolleren står å booster en tank, som nå mister masse energy uten tilgang på RA eller Single RA, fordi defenderen er på vei etter en panikkslagen blaster/scrapper som blåser i fløyte etter hjelp..

 

Riktignok så er en dyktig blaster/scrapper også viktig, men hvis dem ikke vet hva dem skal angripe og når, så er dem rett og slett bare en stor belastning for laget.

Men moro er det, hehe..

 

Det som er veldig moro er om du har ett par med atombomber, og ett par folk til å samle fiender.. :)

Lenke til kommentar
Nei, du kan nok ikke spille CoH ved bare å kjøpe CoV.

6221122[/snapback]

 

Ihvertfall var det ingen problemer for meg..

Hadde min CoH-versjon på min gamle maskin, da Villains kom innstallerte jeg City of Villains - Collector's DVD Edition på den nye maskinen, og hadde ingen problemer med å switche mellom CoH og CoV, selv om jeg ikke installerte CoH-klienten på min nye maskin.

Ikke fant jeg igjen CD'en heller.

6232828[/snapback]

Ja, men du hadde allerede kjøpt CoH. ;) Har du CoH har du installert CoV, og har du CoV har du installert CoH. Det eneste som bestemmer hva du skal få spille, er hva som er registrert i kontoen din. Skjønner du?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...