Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Jeg klarer egentlig ikke å spise med folk, jeg må spise alene.

Jeg klarer ikke å se på jenter tukle med data, eller lignende apparater.

Jeg hater og komme på skolen når 3 timer har godt.

 

Finns 4000, 004 andre ting jeg hater og ikke klarer, jeg orker ikke å ramse opp alt, men helt enig "Neppe".

6166450[/snapback]

 

hahahah enig med der der med jenter å elektrisk ting assa. spesielt mine ting, da blir det klikkings :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg klarer egentlig ikke å spise med folk, jeg må spise alene.

Jeg klarer ikke å se på jenter tukle med data, eller lignende apparater.

Jeg hater og komme på skolen når 3 timer har godt.

 

Finns 4000, 004 andre ting jeg hater og ikke klarer, jeg orker ikke å ramse opp alt, men helt enig "Neppe".

6166450[/snapback]

 

hahahah enig med der der med jenter å elektrisk ting assa. spesielt mine ting, da blir det klikkings :mad:

7188707[/snapback]

 

Kan jo være litt sexy også da! :p

 

En ting som også irriterer meg utrolig mye er når folk gjør ting unødvendig komplisert på data. Sånn feks å drive å finne frem "undo" knappen istedet for bare å trykke ctrl+z :p

Endret av Earth657
Lenke til kommentar
Jeg klarer egentlig ikke å spise med folk, jeg må spise alene.

Jeg klarer ikke å se på jenter tukle med data, eller lignende apparater.

Jeg hater og komme på skolen når 3 timer har godt.

 

Finns 4000, 004 andre ting jeg hater og ikke klarer, jeg orker ikke å ramse opp alt, men helt enig "Neppe".

6166450[/snapback]

Hvorfor er dét så irriterende? :ermm:

Lenke til kommentar

Hater folk som ikke er takler kritikk. Prøver bare å hjelpe, og tenker meg om før jeg snakker. Men uansett hva jeg sier så er det enkelte som tror alt går på person.

Irriterer meg også grenseløst over folk som tror alt handler om de, og om elever som friker ut når de får kjeft for å ha bråket.

Ble til og med utvist en elev i klassen min og det virket enda ikke som om den eleven skjønte hvorfor.

Lenke til kommentar
Hater folk som ikke er takler kritikk. Prøver bare å hjelpe, og tenker meg om før jeg snakker. Men uansett hva jeg sier så er det enkelte som tror alt går på person.

7189160[/snapback]

Agreed!! :dontgetit:

 

Skulle kommentere en engelskfremføring om norske immigranter i USA i klassen i går. Jeg sa:

 

"You had interesting stuff and you spoke clear, It was not a problem to understand, but you said a bit to much. You could have been less addicted to your script, though. The moment you moved your eyes away from the sheet of paper in front of you, you started hesitating. And your overhead picture had almost nothing to do with your presentation. You could at least have checked off Minnesota on the map."

 

Etterpå fikk jeg masse kommentarer for å ha vært bl.a. frekk og slem. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Etterpå fikk jeg masse kommentarer for å ha vært bl.a. frekk og slem.  :dontgetit:

7189360[/snapback]

Teit, så i stedet skal man smiske og rose medelevene opp i skyene?

7189377[/snapback]

De mente det, ja. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Det svarte hullet som suger til seg 15 minutter sånn at når jeg går ut døren kl 07.10 så er jeg først borte ved veien kl 07.25 og må løpe som en tulling til bussen selv om det bare er 200 meter å gå fra døren til veien. Skjønner ikke hvor de minuttene blir av....

Lenke til kommentar

Jeg irreterer meg grenseløst over orddelingsfeil, feilbruk av hvem/hvilke/hvilet og feilbruk av da/når.

Det er greit hvis man har dysleksi eller man er mindre enn 13, det skjønner jeg. Men, for alle andre, det finnes jo ikke vanskelig! Og det er mange regler for å lære det, så jeg skjønner ikke problemet.

Forkorting av ord med tre stavelser, hva er vitsen?

Fjortis-språket *aangst* Jeg HATER det!

Irreterer meg også over folk som tror de er mye bedre enn andre, og ikke kan inrømme at de tar feil. (Dette inkluderer min far, han har alltid rett :ermm: )

Flate det irreterer meg.

 

Takk for seg :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...