Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mongoene som sitter foran meg nå. En kunde. En.. samboer og ungen deres, kanskje, og en venninne? Ungen skriker og thrasher bil/visittkortholderen vår, venninnen hører på Tenacious D på mobilen.. via høyttaleren, og de synger faenmeg med.

 

Mon tro om sjefen her blir sur om jeg kjøper en pistol med bedøvelsespiler. Pfutt, pfutt, pfutt, så lemper vi dem ut i bakgården med narkisene.

Lenke til kommentar

Jeg blir irritert over:

- Skrytere

- Folk som forteller ting jeg IKKE vil vite.

- Når bruttern spiller Stairway to heaven falskt.

- Kaviar, det stinker.

- At jeg suger i fotball.

- Tekokerlyden.

- Vekkeklokka

- Når ikke _alt_ med dataen funker.

- 14-åringer som skryter av fyllefester.

- Kulde. Kan man ikke alltid ha en passende temperatur?

- Folk som irriterer seg over alt mulig! :p

Lenke til kommentar
- 14-åringer som skryter av fyllefester.

7213379[/snapback]

Å, ja, i klassen min i fjor hadde jeg to-tre sånne. De er riktignok 18. Mandag og tirsdag snakket de konstant om hvor fulle de var, hvem de banket opp, hvor mange mobiler de stjal, og fra onsdag til fredag skrøt de av hvor fulle de skulle bli til helga.

Lenke til kommentar
- 14-åringer som skryter av fyllefester.

7213379[/snapback]

Å, ja, i klassen min i fjor hadde jeg to-tre sånne. De er riktignok 18. Mandag og tirsdag snakket de konstant om hvor fulle de var, hvem de banket opp, hvor mange mobiler de stjal, og fra onsdag til fredag skrøt de av hvor fulle de skulle bli til helga.

7213435[/snapback]

Jeg elsker sånne! Vi skal ikke starte klubb og elske dem sammen?

Lenke til kommentar

Skal vi se *gni seg i hendene*

 

- Folk som tror de blir bedre i en ting bare fordi de bruker mye penger på utstyr (har en kamerat med paintball-utstyr til over 100 000 kr)

- Når det ene laget på dasspairet stikker lenger frem enn det andre.

- Folk som henger på Snadder, Blink og andre "se på meg"-sider

- Folk som rett og slett er dumme.

- Regn

- Fjorten år gamle jenter som tror de er sååå voksne og som ikke fortstår hvorfor de ikke kan flytte ut eller være ute til kl. 5 om natta

- Usa

- Amerikanere

- Folk som hele veien snakker om hvor teit det er i Norge. Flytt til Oggadoggboggdou og se hvor teit Norge er etterpå.

- Folk med primitiv humor

- Våpengalninger

- Folk som spiller CS

- Emo'er

- Gothere

- Småunger som tror de er voksne

- Folk som pruter

- Posten

- Fjortisser som diskuterer hva som er best av Lamborgini og Ferrari, når ingen av dem har lappen

- NSB

- Lærere som enda skriver planer for hånd og som ikke kan skru på en overhead

- Feite folk som skylder på gener og arv

- Kulde

 

 

Fortsettelse følger...

Lenke til kommentar
Å, ja, i klassen min i fjor hadde jeg to-tre sånne. De er riktignok 18. Mandag og tirsdag snakket de konstant om hvor fulle de var, hvem de banket opp, hvor mange mobiler de stjal, og fra onsdag til fredag skrøt de av hvor fulle de skulle bli til helga.

7213435[/snapback]

 

Jeg er riktignokk over 18 +++

 

Når jeg er full, så konstanterer jeg til ALLE at jeg er full. Det er ikke sånn at jeg er fjortiss, jeg bare gjør det. Helst flere ganger, alle har uvaner i fylla, jeg har av uvane å si at jeg er full.

 

Julie bekrefter.

Lenke til kommentar
- Fjorten år gamle jenter som tror de er sååå voksne og som ikke fortstår hvorfor de ikke kan flytte ut eller være ute til kl. 5 om natta

7213535[/snapback]

Hvorfor bare jenter?

7213586[/snapback]

 

Jenter har en tendens til å være verre fjortisser faktisk, ikke det at gutter er så mye mindre idioter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...