Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Det irriterer meg at folk sliter ut ord som betydde noe før, men som er blitt utvannet nå. Folk bruker ordet genialt om en oppskrift eller en episode av Prison Break, nazist om en lærer som krever inn lekser dagen de skulle leveres og pedofil om en 40-åring som er sammen med en 25-åring. Det blir for dumt. Rett og slett for dumt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det irriterer meg at folk sliter ut ord som betydde noe før, men som er blitt utvannet nå. Folk bruker ordet genialt om en oppskrift eller en episode av Prison Break, nazist om en lærer som krever inn lekser dagen de skulle leveres og pedofil om en 40-åring som er sammen med en 25-åring. Det blir for dumt. Rett og slett for dumt.

7162771[/snapback]

 

Dette har irritert meg grusomt lenge også. Jeg laget vel en post om det også. Jeg er like lei ordet "dog" også.

Folk bruker det kun for å virke mer artikulert.

Lenke til kommentar
iriterer meg at de pengene jeg skal tjene til sklen under operasjon dagsverk går til en så vanvittig teit ting som skuddsikker skole, det brurde MYE MYE YMEM MEMEYMYEMEYMYEME heller gått til å gi folk som sultar mat!!!!!!!!11

7166007[/snapback]

Jeg irriterer meg vanvittig mye over den holdningen der. Hva faen hjelper det å bare pøse på med mat og medisin? Det er tusen ganger bedre å bruke pengene på utdanning, slik at de kanskje kan heve seg fra u-landsgjørma en gang. At det blir litt mindre folk i et overbefolket land er helt i orden.

Lenke til kommentar
iriterer meg at de pengene jeg skal tjene til sklen under operasjon dagsverk går til en så vanvittig teit ting som skuddsikker skole, det brurde MYE MYE YMEM MEMEYMYEMEYMYEME heller gått til å gi folk som sultar mat!!!!11

7166007[/snapback]

Jeg irriterer meg vanvittig mye over den holdningen der. Hva faen hjelper det å bare pøse på med mat og medisin? Det er tusen ganger bedre å bruke pengene på utdanning, slik at de kanskje kan heve seg fra u-landsgjørma en gang. At det blir litt mindre folk i et overbefolket land er helt i orden.

7166047[/snapback]

stemmer det, me hvorfor skuddsikker skole?

Lenke til kommentar
iriterer meg at de pengene jeg skal tjene til sklen under operasjon dagsverk går til en så vanvittig teit ting som skuddsikker skole, det brurde MYE MYE YMEM MEMEYMYEMEYMYEME heller gått til å gi folk som sultar mat!!11

7166007[/snapback]

Jeg irriterer meg vanvittig mye over den holdningen der. Hva faen hjelper det å bare pøse på med mat og medisin? Det er tusen ganger bedre å bruke pengene på utdanning, slik at de kanskje kan heve seg fra u-landsgjørma en gang. At det blir litt mindre folk i et overbefolket land er helt i orden.

7166047[/snapback]

stemmer det, me hvorfor skuddsikker skole?

7166165[/snapback]

 

Du har vel fått med deg at det ikke er bokstavelig talt en skuddsikker skole?

Lenke til kommentar
iriterer meg at de pengene jeg skal tjene til sklen under operasjon dagsverk går til en så vanvittig teit ting som skuddsikker skole, det brurde MYE MYE YMEM MEMEYMYEMEYMYEME heller gått til å gi folk som sultar mat!!11

7166007[/snapback]

Jeg irriterer meg vanvittig mye over den holdningen der. Hva faen hjelper det å bare pøse på med mat og medisin? Det er tusen ganger bedre å bruke pengene på utdanning, slik at de kanskje kan heve seg fra u-landsgjørma en gang. At det blir litt mindre folk i et overbefolket land er helt i orden.

7166047[/snapback]

stemmer det, me hvorfor skuddsikker skole?

7166165[/snapback]

 

Du har vel fått med deg at det ikke er bokstavelig talt en skuddsikker skole?

7166393[/snapback]

neivel?

er det ikke sånn at folk ikke skal kune drepe de inne på skolen=?

eller tar jeg feil=?

Det er skuddsikre vinduer og vegger?

Lenke til kommentar
neivel?

er det ikke sånn at folk ikke skal kune drepe de inne på skolen=?

eller tar jeg feil=?

Det er skuddsikre vinduer og  vegger?

7168026[/snapback]

Da vil jeg foreslå å skaffe den nødvendige informasjonen før du legger inn et innlegg.

Kampanjen "Skuddsikker Skole" går ut på å gi barn som er i krigsherjede områder i Nepal et godt og trygt utdanningstilbud, og skikkelig opplæring til lærerene.

Lenke til kommentar
neivel?

er det ikke sånn at folk ikke skal kune drepe de inne på skolen=?

eller tar jeg feil=?

Det er skuddsikre vinduer og  vegger?

7168026[/snapback]

Da vil jeg foreslå å skaffe den nødvendige informasjonen før du legger inn et innlegg.

Kampanjen "Skuddsikker Skole" går ut på å gi barn som er i krigsherjede områder i Nepal et godt og trygt utdanningstilbud, og skikkelig opplæring til lærerene.

7168230[/snapback]

ååååå. i så fall så er det teit navn på prsjektet bør heller hete "Prosjekt: gjør fattigskoler bedre" ol

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...