Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

pOSTEN IRITERE mEG VELDIG myyye, ÅSSÅ imo SÅ er den det værrste som finns AV AallT SOM ER laGeT.  :dribble:  :dribble:  :dribble:  :dribble:  :dribble:  :love:  :love:  :love:  :ph34r:  :ph34r:  :ph34r:  QLT!! :!:  :!:  :!:

7146220[/snapback]

Folk som skriver på denne måten irriterer meg grenseløst, umulig å lese hva de har skrevet ...

7147054[/snapback]

 

Second that

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Folk som tror de er så j*vlig mye bedre enn alle andre!!

 

 

Og når jeg blir beskyldt for å fakenicke i CS... :p

7147074[/snapback]

 

eller når du blir banna av maktsyke moderatorer for å ha brukt wallhack i CS, når du har spilt i 4 år uten å ha hatt cheats på maskina

 

Edit: BTW, jeg er mye bedre enn deg!

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
eller når du blir banna av maktsyke moderatorer for å ha brukt wallhack i CS, når du har spilt i 4 år uten å ha hatt cheats på maskina

 

Edit: BTW, jeg er mye bedre enn deg!

7147168[/snapback]

 

Se det skulle vi nesten funnet ut :cool:

 

 

Ellers andre ting som irriterer: min lillebror, og sånne fjortizz-piczo-sider (min søster) :hrm:

Lenke til kommentar

Det mest irriterende som finnes er når man akkurat har gnudd søvnen ut av øynene og kommer opp på kjøkkenet og skal ha seg en skive med hvitost. så tar man den første og beste ostehøvelen man finner skjærer seg noen skiver og går og spiser for og finne ut at all gulosten er full av brunost.

NEI TIL BRUNOST!

Lenke til kommentar
Det mest irriterende jeg vet om er orddelingsfeil. Ja, jeg vet at mange har klaget på dette tidligere, men jeg tror jeg blir gal snart.

7156221[/snapback]

Jeg irriterer meg faktisk over sånne som deg, som irriterer seg over ord delings feil og sånne ting forum brukere ikke kan noe for.

7156240[/snapback]

 

Grillet okselever - Grillet okse lever, skjønner?

Lenke til kommentar
Også ihvertfall me mei, når man går på mine innlegg, så står det at det har kommet nye innlegg, så har det ikke kommet allikevel!

 

Utrolig irriterende å sitte å trykke på alle topicene for at dem ska se ut som du har vært der (ja, vet jeg er dårlig til å forklare)

7156908[/snapback]

Skjønner hva du mener :)

Irriterende? JA :hrm:

Lenke til kommentar
Det som virkelig plager meg er syklister som absolutt  må sykle på veien når det er fortau/sykkelsti rett la med!

 

Hater dem, de er så irriterende!

7156266[/snapback]

Det er sikkert fotgjengere som irriterer seg over syklister som sykler i stor fart på fortauet sikksakk mellom alle folka og. Jeg mener man skal sykle der det er mest hensynsfullt, altså er det bortover eller nedover så du kan sykle fort, sykler du på veien, mens er det oppoverbakke sykler du på fortauet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...