Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Folk som ikke skaffer seg ett norsk tastatur, som må sitte å skrive sånn; Aah, jeg klarer ikke aa finne igjen pennen min, er den oodelagt tro?

7152644[/snapback]

 

Tenker du på Ustedalen?

Han er i USA, og der er det nok ikke så lett å skaffe seg et norsk tastatur. Kan ikke akkurat si at det er irriterende, heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det som virkelig plager meg er syklister som absolutt  må sykle på veien når det er fortau/sykkelsti rett la med!

 

Hater dem, de er så irriterende!

7156266[/snapback]

Det er sikkert fotgjengere som irriterer seg over syklister som sykler i stor fart på fortauet sikksakk mellom alle folka og. Jeg mener man skal sykle der det er mest hensynsfullt, altså er det bortover eller nedover så du kan sykle fort, sykler du på veien, mens er det oppoverbakke sykler du på fortauet.

7157837[/snapback]

 

Er enig med begge her :D sykelister som skal sykle midt i veien og ender opp med en lang kø bak seg er noe av det mest irriterende som finnes. Det mest hensynsfulle med dagens dårlige sykkelløsninger ( som det i hvertfall er her i Bergen) er å ikke sykle i det hele tatt :hrm: men du har andre byer igjen som det er genialt å sykle i. Det er en by i belgia ( husker ikke navnet i farten) hvor absolutt alt er tilrettelagt for syklister slik at godt over 50 % sykler inne i byen. Er mye kosligere med sykkel enn bil. Men som sagt, i Bergen bør man bare holde seg unna sykler.

Lenke til kommentar

Det eneste som irriterer meg (og så til de grader også) er folk som irriterer seg over ting/personer uten å vite noe om årsakene til at disse tingene/personene er irriterende.

 

Hva mener jeg?

F.eks. folk som irriterer seg over at bussen er forsinket uten å vite noe om *hvorfor* den er forsinket. (har det vært en trafikkulykke? Er det rushtrafikk? Har det vært irriterende kunder? (og hvorfor er disse kundene irriterende? Har de hatt en kjip oppvekst? Kommer de fra et krigsherjet land? Har de stått opp med feil fot? osv). Uansett hjelper det ikke deg. Bussen er forsinket og det vil ikke hjelpe noen verdens ting å bli irritert.

 

Eller et annet eksempel: Folk som irriterer seg grenseløst over personer som er religiøse/ateister uten å *ville* vite noe om årsakene til at denne personen er religiøs/ateist og her prøver å vende deg over. Kom til bunns i saken før du blir irritert. Ingenting i dette eksempelet kan løses ved å bli irritert.

 

Nok et eksempel: Folk som absolutt *må* irritere seg over folk som oppfører seg annerledes/feil/rart uten å prøve å finne ut hvorfor vedkommende oppfører seg slik. Det blir liksom så feil.

 

Irritasjon kan kontrolleres. Det krever bare "litt" trening. :p

 

Edit: nå er det bare å finne ut hvorfor jeg irriterer meg over alt dette. :hmm:

Endret av oddarne84
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Aarrgghhh!!

Fikk akkuratt denne mailen x2 :

 

"vis du ikke sender denne meldingen til 30 personer innen en time,

dør din kjære mor "..

 

Hvor lavt kan man synke når man skriver kjedebrev?

Brenn!

Lenke til kommentar
Aarrgghhh!!

Fikk akkuratt denne mailen x2 :

 

"vis du ikke sender denne meldingen til 30 personer innen en time,

dør din kjære mor "..

 

Hvor lavt kan man synke når man skriver kjedebrev?

Brenn!

7159266[/snapback]

Faen ass...kan noen gi meg en slegge og noe å knuse? I dag har jeg hatt litt depp/apatisk dag...og jeg er lite åpen for sånn spøking. Døden skal ikke køddes med :(

Lenke til kommentar
Aarrgghhh!!

Fikk akkuratt denne mailen x2 :

 

"vis du ikke sender denne meldingen til 30 personer innen en time,

dør din kjære mor "..

 

Hvor lavt kan man synke når man skriver kjedebrev?

Brenn!

7159266[/snapback]

Jeg er ikke for kjedemail, tverdt imot, jeg hater dem, og selvfølgelig dør ingen mor pga dette, så derfor sender du ikke denne videre for å gjøre nye personer irriterte :p.

 

Men tenk hvis du finner mora di død i mårra :cry:.

Lenke til kommentar
Irriterer meg ofte over at hver gang jeg skal ha noe komponenter, finnes de så og si aldri på lager noe sted  :hrm:

7160070[/snapback]

 

Skulle gjerne kjøpt meg en Socket A prosessor men finner faen meg ingenting. Dritt at "gammelt" utstyr plutselig ikke finnes lenger.. edit: Ja det er til min egen PC.

 

Ellers er små unger irriterendes, samt kunder som er så forbanna påståelige (ja jeg jobber i et service-yrke..

Endret av Mompen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...