Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er da fullt mulig å skrive perfekt uten å være i stand til å løse så mye som en førstegradsligning?

7191498[/snapback]

 

Irriterer meg over folk som tror de skriver mye bedre enn "alle" andre, samtidig som de ikke har peiling på hvordan de skal løse en differensialligning av andre grad.

 

 

Hmm, var den bedre? Kombiner denne og det tredje punktet i forrige post så tror jeg det funker :)

Endret av Nostradamus
Lenke til kommentar
At skolen er så grusom kjedelig, at jeg fortsatt må ha norsk og samfunnsfag, selv etter 10 års skolegang, og ihvert fall når jeg ei linje som ikke har noe med norsk og samfunnsfag å gjøre!

 

Og det at jeg må opp så tiiiiidlig!

7191145[/snapback]

Videregående skolen er da ikke kjedelig hvis du valgte riktig linje og klassemiljøet er bra :). Tror du får begynne å fikse problemene derfra...

 

Lurte litt på det med andre grads differensialligning og språk jeg og... Med mindre det er noe jeg ikke har skjønnt, var den setningen bare dum :hmm:.

Lenke til kommentar
At skolen er så grusom kjedelig, at jeg fortsatt må ha norsk og samfunnsfag, selv etter 10 års skolegang, og ihvert fall når jeg ei linje som ikke har noe med norsk og samfunnsfag å gjøre!

 

Og det at jeg må opp så tiiiiidlig!

7191145[/snapback]

Videregående skolen er da ikke kjedelig hvis du valgte riktig linje og klassemiljøet er bra :). Tror du får begynne å fikse problemene derfra...

 

Lurte litt på det med andre grads differensialligning og språk jeg og... Med mindre det er noe jeg ikke har skjønnt, var den setningen bare dum :hmm:.

7191982[/snapback]

 

Joda, har valgt riktig linje, men jeg er så grusomt skolelei, og de allmenn fagene ødelegger veldig mye av Vk1!

Lenke til kommentar
Hvilken sammenheng har matte og språk?

7191794[/snapback]

Det som var tanken bak innlegget, som egentlig er litt på spissen samtidig som det er halvveis ute på jordet, er at jeg ofte ser debattanter som påpeker skrive- og grammatikkfeil hos andre. I tillegg leser jeg ofte innlegg der folk støtt og stadig irriterer seg over andres skrivefeil, samtidig som de selv er langt fra feilfrie på samme området.

 

Så kom matte inn i bildet. Noen er flink i matte, noen er flink i rettskriving, noen kan sette sammen en bil osv. Alle er forskjellige, og ingen er perfekte, så hvorfor irritere seg halvveis i hjel over feil man finner blant de fleste?

 

"Hvis vi selv var uten feil, ville vi ikke på langt nær hatt så stor fornøyelse av å legge merke til andres"

 

 

Og takk for meg, som egentlig ikke bryr seg så mye som det virker som. 1. innlegget mitt i tråden var bare ment som et lite stikk til posteren over meg :)

Lenke til kommentar

Irriterer meg over folk som moraliserer over Halloweens inntreden i Norge. Man skulle tro at noen innbiller seg at vi har noen "ekte" tradisjoner, og at de alltid har vært der. Alle tradisjoner har oppstått på et eller annet vis, og det er helt vanlig at folkegrupper låner av hverandre. Juletre er ikke noen norsk tradisjon; har dermed juletreselgerne kynisk innført dette for å melke penger av uskyldige nordmenn? Selvsagt er det kapitalistiske interesser i Halloween, men det er ikke dermed sagt at den ikke har livets rett. Jeg er rimelig sikker på at hovedgrunnen til at den har fått innpass rett og slett er at mange synes den er artig.

Ikke dermed sagt at drittunger som ringer på og krever snop ikke er jævla irriterende.

Lenke til kommentar

Sitter her tidlig om morgen og blar igjennom forumet. Når jeg skal trykke på noe, hender det at jeg uheldigvis trykker på både høyre og venstre knapp på musa mi samtidig. På grunn av en snarvei i Opera havner jeg plutselig i en helt annen tråd, og finner ikke veien tilbake.

 

Skjer ofte mye irriterende når man er trøtt. :nei:

Lenke til kommentar
Sitter her tidlig om morgen og blar igjennom forumet. Når jeg skal trykke på noe, hender det at jeg uheldigvis trykker på både høyre og venstre knapp på musa mi samtidig. På grunn av en snarvei i Opera havner jeg plutselig i en helt annen tråd, og finner ikke veien tilbake.

 

Skjer ofte mye irriterende når man er trøtt. :nei:

7196015[/snapback]

 

 

hah, det er sant det!

 

Men er bare til å gå tilbake engang, da. Pleier å funke det..

 

Istad irriterte jeg meg kraftig over kulda, kinna mine frøys, både foran og bak :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...