Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ble vannvittig irritert og forbanna da jeg trodde TVen min hadde tatt kvelden for nesten en time siden. Bildet flimret som juling, og bildet beveget seg som, uh... ett eller annet. Heldigvis var det ikke verre enn å trekke ut kontakten også sette den inn igjen, så var alt som det skulle.

 

Red.: Oooh, sjå på mæ! Æ kan'kje skrive! Oooh...

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Å vente på varer som jeg har bestilt som tar lang tid er irriterende, spesielt når de sier at den kommer om et par dager. Så etter et par dager drar jeg ned på butikken, og får høre at det tar et par uker istedet. Aaarg, jævler. Så nå må jeg bestille det jeg skulle ha fra en annen butikk, gidder bare ikke å vente.

Lenke til kommentar

Folk som er totalt blottet for estetisk sans hva Facebook-applikasjoner angår, og stadig vekk inviterer andre til både akvarier, vampyrbiting, blinkende bokstaver og annet faenskap.

 

herrehu9.png

 

Skulle gjerne postet en anonymisert skjermdump av hele profilen til skrekk og advarsel, men jeg har widescreen-skjem, ikke highscreen.

Lenke til kommentar

Jeg skulle gjore russisk leksene mine pa tirsda.. nei.. onsdag.. nei.. idag.. nei.. imorgen, nei da er jeg vekke, sondag, nei da er det sondag.

 

Faen.

 

Men er jo ikke sa ikke, begynte jo med russisk forrige uke, og har bare 6uker = 5 kapitler, 2 alfabet, 2 kausus etc a ta igjen

 

faen!

 

Hva har jeg gjort idag da? Ja. si det..

Lenke til kommentar
Jeg skulle gjore russisk leksene mine pa tirsda.. nei.. onsdag.. nei.. idag.. nei.. imorgen, nei da er jeg vekke, sondag, nei da er det sondag.

 

Faen.

 

Men er jo ikke sa ikke, begynte jo med russisk forrige uke, og har bare 6uker = 5 kapitler, 2 alfabet, 2 kausus etc a ta igjen

 

faen!

 

Hva har jeg gjort idag da? Ja. si det..

9644284[/snapback]

Fransk óg russisk? Hva går det av deg, gutt? Når vil du få nytte av dette? :p

Lenke til kommentar

Nei, jeg har ikke fransk lenger. Heldigvis. Dessverre var russisk eneste valget jeg hadde, og haper egentlig a sta i det. Slik at jeg ikke trenger a ta aret om igjen.

 

Men matten er jo veldig ustabil den ogsa. Og hva kommer det til a bli av meg hvis jeg forsetter denne veien :(

 

Jeg vil slutte med skole og begynne a kode, men na ma jeg slutte med koding og begynne med skole. Selv om jeg skal bli programmerer.. It suxx.... :'(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...