Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bussen min gar 13.45

jeg kommer pa bussstoppet, akuratt idet klokken er 13.44 og bussen kjore ut fra bussstoppet, og 5m lenger fram, og star i 1min og venter pa gront lys.

Men slippe meg pa??

NEEEEEEEEI!

 

edit; 1 time og 1minutt faktisk :p

 

Skrev 14.45 ogsa, men rettet den.

btw dette irriterte ogsa.

Endret av Ståle
Lenke til kommentar

Veit hvordan det er med de forbanna bussene. Skjer ofte med meg også.

 

Når jeg tar toget fra bryne, inn til stavanger, og så skal ta bussen videre til sola.

 

Toget kommer frem ca xx:45, bussen går xx:45. Man må dermed løpe som svarte faen for å nå bussholdeplassen, og håpe at bussen er litt forsinket (noe det så godt som alltid er). Her om dagen kom jeg imidlertid noen få sekunder for sent, altså hadde sjåføren lukket dørene, og var i ferd med å kjøre ut fra busslommen. Jeg stiller meg opp rett foran bussen, og signaliserer klart og tydelig at jeg vil på, men får istedet et grettent blikk i trynet, og må hoppe ut av veien for å unngå og bli påkjørt av den sadistiske jævelen bak rattet. Bussene suger.

Lenke til kommentar
Regner med du snakker om Bergen, av en eller annen merkelig grunn. Det som er er at det er nok en del som blir veldig "opptatt" av fotball bare for å kunne kaste seg på gullbølgen (og jeg forstår dem, det blir jo full fest i hele Bergen). Men det som er er at det kanskje er ganske mange genuint fotballinteresserte som faktisk feirer at vi endelig har tatt gullet, og dermed blir litt "tydeligere" interessert i fotball? Det er en forskjell på å ville snakke om at laget sitt holder på å vinne gullet og at laget ditt nettopp har tapt fem kamper straight, liksom.

 

Jeg snakker om de som sier "de tapte" vanligvis, og som nå sier "vi vant".

Akkurat nå er det enkelte bergensere som irriterer meg ja, både blant folk jeg kjenner og ei.

Dette er ikke akkurat unikt for Bergen, for å si det sånn.

 

En ting, "full fest i hele Bergen", hah. Blir nok én rimelig heftig og morsom kveld tenker jeg. Skal bli meget overrasket om det blir noe mer.

 

For at dette ikke bare skal nok en "irriterer meg over bergensere"-post i denne tråden vil jeg også nevne at jeg irriterer meg over folk som går tidlig fra stadion. For det første sier det akkurat om hvordan du betrakter deg selv i forhold til laget, som en tilskuer og ikke en supporter, og for det andre er det irriterende å få utsikten blokkert av idioter som skal forbi.

Lenke til kommentar
*Snip*Men INGEN DRITT KASTING er faktisk ikke alle som mener det samme seg deg, meg og oss.
Hahaha! Har ikke ledd så mye på lenge! men joda, har en del tingsom irriterer meg. Nå som jeg er bynt på VGS så har jeg selfølgelig litt å ta i.Et eksempel. Sitter i den aller første mattetimen på T1 (Teoretisk - liksom det som er vanskeligst) og læreren skal bli kjent med oss. Så han ber oss si en positiv ting om oss. Førstemann som blir spurt er ei skikkelig nerdpære, og hn svarer at han er mester i mattematikk. joda, mesterkan han være, men hvorfor i helvette svarer han da feil på det aller første spørsmålet lærereb stiller 30 min senere ang. et algebra stykke, som var noe vi lærte i 7. klasse?!Siden da har kødden irritert meg som f! Går selvfølgelig i fransk-klassen min og jeg blir irritert når han retter læreren... Så da gliste jeg faen meg bredt når jeg selv rettet læreren på en glose hun var bombesikker, men faen ass! Noen er irriterende.
Veit hvordan det er med de forbanna bussene. Skjer ofte med meg også.Når jeg tar toget fra bryne, inn til stavanger, og så skal ta bussen videre til sola.Toget kommer frem ca xx:45, bussen går xx:45. Man må dermed løpe som svarte faen for å nå bussholdeplassen, og håpe at bussen er litt forsinket (noe det så godt som alltid er). Her om dagen kom jeg imidlertid noen få sekunder for sent, altså hadde sjåføren lukket dørene, og var i ferd med å kjøre ut fra busslommen. Jeg stiller meg opp rett foran bussen, og signaliserer klart og tydelig at jeg vil på, men får istedet et grettent blikk i trynet, og må hoppe ut av veien for å unngå og bli påkjørt av den sadistiske jævelen bak rattet. Bussene suger.
Hehe, en buss står å venter ette skolen, og har sikkert stått der i 5 min nåravgang begynner å nerme seg... så ser vi en elev komme løpende fra bunnen av bakken, alngs veien mot bussen. (Han var svart) han løper og løper, og bussen blinker med blinklysene for å vise at han skal ut av busslommen... men han kjører ikke selv om han har muligheten... nei han venter helt til at eleven er helt opp ved siden av den bakerste bussen før han kjører.... jeg sank ned på kne og lo lenge! blant mange andre som slet med å stå oppreist...
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...