Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde en litt irriterende start på dagen:

Har nettopp vært på hyttetur med noen venner. Hytta ligger to timer unna hjemstedet vårt, og vi var derfor avhengig av buss for å komme oss hjem. Bussen gikk halv åtte på morgenen, og vi trengte mellom én og en og en halv time på å gå fra hytta og inn til sentrum/bussholdeplassen. Vi var redde for å forsove oss, og valgte derfor å døgne. (Hurra, overtrøtt, null energi.) Vi måtte gå en time og ett kvarter på en ganske øde vei, og det var så mørkt at vi så ikke veien vi gikk på. Ganske upraktisk med bag da, ja. I tillegg begynte det å regne. Da vi kom fram til sentrum satt vi to timer og venta på bussen, og her kommer poenget: det viste seg at bussen ikke går før om to dager.

 

Vi fikk skyss hjem da, men ganske så irriterende å vite at alt det slitet var til ingen nytte. :yes:

Lenke til kommentar

Det irriterer meg at jeg mangla akkurat den fastnøkkelen som trengs for å løsne frontlyktene på bilen min. I tillegg var dette den siste skruen som holdt lykta på plass, slik at det irriterte enda mer. Så da ble det ikke angeleyes i går, så jeg må en tur på butikken i dag og handle verktøy.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over folk som misliker nynorsk. Det er da for faen en målform det og, og et godkjent norsk språk. Jeg syntes det er kjempepent, men det er lettere for meg å skrive bokmål (man skulle ikke tro det, siden jeg er oppvokst i Bergen og dialekten min til tider kan minne om nynorsk, men..). Aaargh. -_-

Lenke til kommentar
Det er å ta LITT vel hardt i å ha nynorsk som en del av fremmedspråksundervisningen...

 

Det var et fabelaktisk forslag.

Endelig kan man komme seg gjennom skolen uten den irriterende nynorsken.

Litt ironsik er at det hadde vært lettere å forstå (og kjappere) det som blir skrevet av lærer om jeg hadde gått på skole i England, enn i Hordaland

Endret av Killer_DT
Lenke til kommentar

Regner med du snakker om Bergen, av en eller annen merkelig grunn. Det som er er at det er nok en del som blir veldig "opptatt" av fotball bare for å kunne kaste seg på gullbølgen (og jeg forstår dem, det blir jo full fest i hele Bergen). Men det som er er at det kanskje er ganske mange genuint fotballinteresserte som faktisk feirer at vi endelig har tatt gullet, og dermed blir litt "tydeligere" interessert i fotball? Det er en forskjell på å ville snakke om at laget sitt holder på å vinne gullet og at laget ditt nettopp har tapt fem kamper straight, liksom.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...