Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Nei, jeg har ikke fransk lenger. Heldigvis. Dessverre var russisk eneste valget jeg hadde, og haper egentlig a sta i det. Slik at jeg ikke trenger a ta aret om igjen.

 

Men matten er jo veldig ustabil den ogsa. Og hva kommer det til a bli av meg hvis jeg forsetter denne veien :(

 

Jeg vil slutte med skole og begynne a kode, men na ma jeg slutte med koding og begynne med skole. Selv om jeg skal bli programmerer.. It suxx.... :'(

9645197[/snapback]

 

Er ikke noe unormalt at du må jobbe litt med noe du ikke syntes er fun, for å komme fram til målet. Som i ditt tilfelle er bli programmerer. Det er helt normalt, det kalles livet. Jobb, stå på og voks opp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At jeg alltid utsetter ting, spesielt når det gjelder skolearbeid. Enten det er lekser, lesing til prøver eller innleveringer. Det foregår ofte slik:

 

Mandag: Får leksa. Tenker "Nei hm, den gjør jeg i morra"

Tirsdag-Torsdag: "Masse tid igjen, gjør det i morra"

Fredag-Lørdag: "Ikke faen om jeg gidder det nå, det er helg"

Søndag(siste dagen): "Dette gidder jeg ikke, får ta det som det kommer"

 

Ypperlig beskrivelse på mine siste 3 skoleår.

Endret av ExiliuM
Lenke til kommentar
For å oppsummere så er dere irritert på alt som er annerledes :)

 

Dere er kanskje de nerdene som sitter helt stille i klasserommet og ikke sier noe.

9655252[/snapback]

Jepp, alle her er nerder. Mens alle de kule har ikke tid til å lese på diskusjon.no. Du tok oss virkelig på kornet der :cool:

Lenke til kommentar

Irriterer meg så grenseløst over at jeg må skrive engelsk stiler, jeg kan ikke fordra det. Orker aldri, tar det bare dagen etter sier jeg hver eneste gang. Og nå sitter jeg her og må levere stil om 2-3 dager, og vi fikk oppgaven for 2 uker sida. Jeg skjønner ikke hva jeg skal skrive om.

 

PS: Hvis noen vil bidra med å gi meg en tekst, er jeg evig takknemlig. Ikke hentet fra nettet selvfølgelig. Send meg PM!:p

Lenke til kommentar

Greiiiit ståle:)

Mente liksom ikke hentet fra nettet, egenprodusert eller lignende. Tenker på å starte en tråd et eller annet sted på forumet der vi kan dele stiler med hverandre, hadde vært koselig=) Det sparer en god tid til visse folk, jeg hadde elsket det=)

 

PS: Hvis noen vil bidra med å gi meg en tekst, er jeg evig takknemlig. Ikke hentet fra nettet selvfølgelig. Send meg PM!:p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...