Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Skrevet
Den derre "ååååh, hvorfor svarer hun ikke"-følelsen.

Men den er litt fin også da.  :blush:

9511781[/snapback]

QFT :)

Og det er alltid så irriterende når hun sier at hun gikk tom for strøm :p Så mye bortkastet energi og bekymring.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forresten, dette er kansje ikke rette tråden å spørre i men jeg prøver likevel siden det irriterer meg at jeg ikke har nett. Jeg bestilte 20mbit nettet fra nextgentel på fredagen, og under statusen i dag står det linjesjekk eller noe slikt. Har noen erfaring fra hvor lang tid det tar før jeg får det? 3 uker? JEg føler meg helt hjelpesløs med nett kun på jobb.

Skrevet

Jeg har en ekstralader, siden jeg har to kliss like laptoper, men den ene laderen min er fullstendig mongo, og pc-en kan ikke flyttes en millimeter når jeg finner en stilling som gjør at laderen vil gi fra seg strøm <3

Skrevet

Hihi, så herlig :wee:

Jeg irriterer meg ikke fullt så mye over tastaturet nå som tidligere, men fortsatt litt. Et lite bilde som kanskje kan forklare litt:

post-35593-1190036448_thumb.jpg

Beklager crappy bildekvalitet, men telefonen min er ikke bedre ...

Nå irritere jeg mest mest over at sola tittet så vidt frem og sørget for en nydelig regnbue i fem minutter for skyene kommer å eter hele driten og ordner drittvær resten av dagen. Jeg får bare trøste meg at det er i regnvær jeg spiller best fotball!

Skrevet

Kult keyboard OML, bytte i et Logitech Media Keyboard Elite? :p

Jeg ma gjore innlevering matte, kjemi. Og jeg trenger a laere meg alt kjemi, matte og fransk. Og jeg vet ikke hva jeg skal begynne med, sa derfor blir det ikke gjort noe =/

Skrevet

Nei takk. Har egentlig et Logitech MX3200-tastatur attåt MX1000-musa mi, men fikk bare lys tå teste dette lille snertne tastaturet her nå sjansen bød seg. Musa som egentlig hører sammen er enda råere, slik gyrosak man kan bruke i løse luften :D

Skrevet (endret)

Jeg irriterer vettet over meg for jeg finner ikke den lille søte vispen min, så jeg får ikke laget skikkelig skum til latten min. :|

EDIT: Hoi, det hørtes snobbete ut xP

Endret av Eplefe
Skrevet
Det er så jævla varmt her! Tror kanskje jeg har feber :(

9511911[/snapback]

Hvis du har feber fryser du.

9512887[/snapback]

Å ja, det visste jeg ikke :blush:

Føler meg uansett ikke så vel, er forkjøla, snørret renner samtidig som nesa er potte tett.

Skrevet (endret)

dagr0z: Hvis nesen din er tett, kan det komme litt trykk oppi hodet ditt. Trykket kan gjøre det vanskelig å konsentrere seg, og du vil føle deg litt varm i toppen.

Litt nesespray vil nok hjelpe.

Endret av Slurt-is
Skrevet
eplefe: You want me to bring my whip over there? ;)

9513001[/snapback]

Yes plz. Vi skal mekke nammekaffe, veggisfôr, sjokoladekjeks, brownies og kjøpe cola og godis og ha piknik ute på terassen, eller i bakgården :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...