Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Syklister på veien som ikke bruker sykkelfeltet.

 

Folk som ikke svarer på Forum når de spør om hjelp.

 

Folks topics som heter "Hjeeelp" Krise eller lignende.

 

Kverulanter som vil diskutere hvor feil du tar istedet for å hjelpe vedkommende som har feil og diskusjonen sporer av.

 

Folk som snylter på stat eller kommune og ikke gidder å løfte en finger selv for å jobbe eller gjøre saken bedre selv!

 

Kvinner som bruker barna sine, i saker mot fedre so ønsker kontakt med barnet.

 

Folk som ikke kjører riktig i rundkjøringer!

 

Folk som ikke bruker blinkelys.

 

Køsnikere!

 

Bedrevitere som ikke har peil.

 

Folk som tar på seg æren for DITT arbeide!

 

Folk som støtt kommer for sent!

 

Fluer som surrer rundt øret når du skal sove. Du knerter den så dukker det f**** i meg opp en erstatter.

 

Samme for mygg!

 

 

 

Takk Emnestarter- nå har det kommet ut endel frustrasjon!

 

Ciao

Endret av Master Chiun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- At hele familien lager irriterende lyder untatt meg når de spiser.

- At det aldri lukter helt godt på rommet mitt selv om det er ryddig, renslig og alt annet enn skittent.

- At jeg alltid taper i poker når jeg har KLART best odds før de siste kortene kommer (hold'em).

- Veps, at de ALLTID skal fly INN i øret mitt.

- At "En skikkelig hot pizza" koster nesten 50kr! FROSSENPIZZA!

- At insekter har iq under 10 og ikke skjønner at de ikke kommer seg gjennom vinduet selv om de prøver 5 eller 1 millard ganger.

- At noen på forumet er så VILT kverulante, skal alltid ha rett, innrømmer aldri tabber og prøver vri seg unna ALT de skriver.

- At 1 liter isTe fra Tine kostet 12,50kr før men ble satt opp til 19,90kr OVER EN F NATT!

- At det ikke finnes noe skikkelig tilbud for landeveissykling, alle bilister hater deg og ordentlige veier/stier for rask sykling ikke blir laget.

- At PCen bare funker med 1 minnebrikke av 2 jeg kjøpte i, med begge blir det bare krøll, men hver for seg funker begge.

- At hvis jeg sender inn pc/minnebrikker til netshop tar det de 4 uker å sende meg et identisk sett som funker like dårlig. Bare skjedd 3 ganger så langt, har brukt minne for nesten 10k fra netshop.

- At faren min ALLTID blir fristet av ukens tilbud og superweekender, men kjøper tingene aldri før dagen etter tilbudene går ut. Han kunne spart tusenvis av kroner i året, han handler jo som en villmann.

- At jeg er så avhengig at jeg sitter inne klokken 14.00 på en tirsdag og ser tour de france når det er 28 grader og sol ute.

 

Nok?

Lenke til kommentar
- At hele familien lager irriterende lyder untatt meg når de spiser.

- At det aldri lukter helt godt på rommet mitt selv om det er ryddig, renslig og alt annet enn skittent.

- Veps, at de ALLTID skal fly INN i øret mitt.

- At "En skikkelig hot pizza" koster nesten 50kr! FROSSENPIZZA!

- At insekter har iq under 10 og ikke skjønner at de ikke kommer seg gjennom vinduet selv om de prøver 5 eller 1 millard ganger.

- At noen på forumet er så VILT kverulante, skal alltid ha rett, innrømmer aldri tabber og prøver vri seg unna ALT de skriver.

- At 1 liter isTe fra Tine kostet 12,50kr før men ble satt opp til 19,90kr OVER EN F NATT!

- At jeg er så avhengig at jeg sitter inne klokken 14.00 på en tirsdag og ser tour de france når det er 28 grader og sol ute.

 

Nok?

6434609[/snapback]

Nok i masse vis, flott tillegg til min egen liste
Lenke til kommentar

På forumet

- Idiotiske emnetitler

- Orddeling/skrivefeil i seg selv

- Fjortisbrukere

- Feilmeldinger

- Store "bumps"

 

In tha real life

- Overtidsarbeid

- Opptatte bad

- Tomme kjøleskap

- Overhypre personer

- Irriterende personer

 

Sikkert masse mer, men orker ikke skrive mer.

Lenke til kommentar

Kom på en ting til; når noen spør om en ting i en tråd som omhandler emnet det blir spurt om, får man som svar " finn det på Google!" Det tar 1 minutt å forklare, maks, og spørsmålet hører hjemme i tråden. Det gjør ikke en post der man får beskjed om å finne det på google.

Lenke til kommentar

Men når du spør om noe, og folk roper "google ffs!" og man leter, men det viser seg at svaret ikke er å så lett å finne med mindre man vil lete seg gjennom 567 sider med googletull.

 

DA blir jeg irritert, og det skjer jo faktisk. Jeg irriterer meg forresten over folk som aldri vil læxen, og ALLTID må finne på noe.

Lenke til kommentar
- At noen på forumet er så VILT kverulante, skal alltid ha rett, innrømmer aldri tabber og prøver vri seg unna ALT de skriver.

 

Nok?

6434609[/snapback]

Jeg kverulerer IKKE, da får du lete frem minimum 5 innlegg som jeg kverulerer i.

Det er nesten ingen som kverulerer her på forumet, dessuten er du dum.

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

HAAAAAA HAAAAAAAAAAA HAAAAAAAAAAAA HA
Lenke til kommentar
Men når du spør om noe, og folk roper "google ffs!" og man leter, men det viser seg at svaret ikke er å så lett å finne med mindre man vil lete seg gjennom 567 sider med googletull. 

 

DA blir jeg irritert, og det skjer jo faktisk. Jeg irriterer meg forresten over folk som aldri vil læxen, og ALLTID må finne på noe.

6436614[/snapback]

Annen kjip ting med google er at det dukker opp masse programmer man ikke har peiling på om er trygge.

 

Et eksempel:

Jeg trenger et program som kan konvertere OGG til MP3.

Får da opp:

Results 1 - 10 of about 435,000 for "ogg to mp3". (0.78 seconds)

Masse programmer kommer opp. Det man ønsker er et brukervennlig program uten spyware og adware og reklame og all mulig drit.

Ved å spørre på forumet får man noen anbefalinger av programmer som ikke har denne driten med.

 

Derfor er det fint å kunne bruke forumet til å spørre etter ting man kan finne på google. Med noen unntak selfølgelig.

 

Så er det de som ikke skjønner dette.

 

 

 

Har ikke satt opp en list over hva jeg irriterer meg over, men det er noen ting som irriterer meg spesielt:

- Utropstegn (Synes altid folk skal overdrive bruken, klarer ikke setningen forklare viktigheten er ikke utropstegn måten å gjøre dette på). Selvfølgelig unntak.

- Skrivefeil i formelle brev, tidskrifter og aviser. Mener at folk burde gå nøye gjennom slikt før det blir publisert. Irriterer meg også over egne skrivefeil.

- At Icemate-headsettet nettopp ble ødelagt. Faen! :no:

 

Ble vist en liste.

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar
Irriterer dritten av meg over syklister som sykler på veien når det er et fortau rett ved siden av. Har faen opplevd en tulling som gjorde det i rush tia :mad:

6440009[/snapback]

Jeg har forståelse for dem:

 

Sykling i vei:

Samme rettigheter som andre trafikanter

 

Sykling på fortau:

Vikeplikt for fotgjengere

Vikeplikt for alle biler som skal krysse fortauet om man ikke går av sykkelen

Ujevnt å sykle

Lenke til kommentar
Jeg har forståelse for dem:

 

Sykling i vei:

Samme rettigheter som andre trafikanter

 

Sykling på fortau:

Vikeplikt for fotgjengere

Vikeplikt for alle biler som skal krysse fortauet om man ikke går av sykkelen

Ujevnt å sykle

6440066[/snapback]

Joda, skjønner at det er fordeler med å sykle på veien, men midt i rushtiden, og i tillegg sykle midt på veien :hrm:
Lenke til kommentar
Jeg har forståelse for dem:

 

Sykling i vei:

Samme rettigheter som andre trafikanter

 

Sykling på fortau:

Vikeplikt for fotgjengere

Vikeplikt for alle biler som skal krysse fortauet om man ikke går av sykkelen

Ujevnt å sykle

6440066[/snapback]

Joda, skjønner at det er fordeler med å sykle på veien, men midt i rushtiden, og i tillegg sykle midt på veien :hrm:

6440091[/snapback]

 

Ja, alltid de wannabe pro idiotene i trange klær. Får lyst til å svinge opp døra

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...