Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Men det værste er at jeg og en venne gjeng på 8-10 som hører på metall, blir kalt for satanister!!

Har ingenting imot satanister, vet ikke mye om den religionen heller, men det som irriterer er at de har så jævla feil.

 

In Flames=satan  :hmm:

6453032[/snapback]

 

Ser du bor på Levanger. Send meg en PM, så skal jeg kjefte dem opp en dag! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

noe annet som irriterer grenseløst er YOYO-gutter med buksa på knerne og ei så stor t-sjorte at de dekker det som buksa ikke dekker... det som nesten er enda mer irriterende er den derre "yoyo-fuck-fuck"-musikken de hører på!

 

6452521[/snapback]

 

Er så enig!!

Musikken, jaja de får såklart høre på den.

Men at de skal være så wannabe, gå rundt med alle klærne å smykkene, dekorere veggene med "tupac".

Går i 10 ende neste år og halve skolen er full av slike.

Men det værste er at jeg og en venne gjeng på 8-10 som hører på metall, blir kalt for satanister!!

Har ingenting imot satanister, vet ikke mye om den religionen heller, men det som irriterer er at de har så jævla feil.

 

In Flames=satan :hmm:

6453032[/snapback]

 

 

 

jeg også begynner i 10. neste år, og også min skole kryr av "YOYO-wangsta-mothafuckas"

 

jeg spiller i band, og tjener 6 i musikk ( :w00t::tease: ) på å opptre forran skolen en gang i blandt. vi har hittill spilt 3 coversanger av metallica i forskjellige andledninger og har fått rykte på oss som hardcore-gutta fra 9c (10c neste år) jeg fatter ikke dette fordi hardcore og trash-metall er to helt forskjellige ting! hardcore er skrike-musikk som f.eks. blood brothers noe som egentrlig er ganske kult. :thumbup:

 

 

noe som også er irriterende er disse klarer-ikke-helt-å-bestemme-meg-folka som bare hører på det alle andre hører på, og tror at de er skikkelig "rocka" hvis de hører på "punk-pop" av værste sort som f.eks. Green Day :thumbdown:

Lenke til kommentar

noe som også er irriterende er disse klarer-ikke-helt-å-bestemme-meg-folka som bare hører på det alle andre hører på, og tror at de er skikkelig "rocka" hvis de hører på "punk-pop" av værste sort som f.eks. Green Day :thumbdown:

6453146[/snapback]

 

På min søster sin skole (min gamle ungdomsskole) er det visst in å like Slipknot. De hører ikke på det fordi de liker musikken, men fordi det er kult. Jaja, de er bare noen unger ennå:p

 

Hvis noen lurte, jeg liker Slipknot, men hater at folk liker en sjanger/gruppe fordi det er kult.

 

Edit: Jævlig nice quoting.

Endret av stakan
Lenke til kommentar

Har også blitt kalt satanist fordi jeg hører på metall, blant annet. :!:

 

En ting som irriterte meg tidligere, var når jeg prøvde å spille musikk jeg og noen kamerater liker, i klasserommet (Thyrfing blant annnet :love: ). Alle de andre klagte og bar seg noe så veldig, som regel så skrudde de bare av musikken. Men jeg, jeg åpnet aldri kjeften en gang når de spilte det derre homo pop jævelskapet deres.

 

Det endte selvfølgelig opp med at jeg satt å hørte på musikken min på full guffe på discmanen. :D

Lenke til kommentar
Har også blitt kalt satanist fordi jeg hører på metall, blant annet. :!:

 

En ting som irriterte meg tidligere, var når jeg prøvde å spille musikk jeg og noen kamerater liker, i klasserommet (Thyrfing blant annnet  :love: ). Alle de andre klagte og bar seg noe så veldig, som regel så skrudde de bare av musikken. Men jeg, jeg åpnet aldri kjeften en gang når de spilte det derre homo pop jævelskapet deres.

 

Det endte selvfølgelig opp med at jeg satt å hørte på musikken min på full guffe på discmanen.  :D

6453565[/snapback]

 

Klassiker det der. Listepop folkene har en tendens til å være intollerante mot andre typer musikk. Eneste gangene jeg kan høre på den musikken jeg liker er når jeg er aleine, eller hvis jeg har headset. Blir bare whining og syting hvis jeg hører på det i bilen. Grinunger:P

Lenke til kommentar
Har også blitt kalt satanist fordi jeg hører på metall, blant annet. :!:

 

En ting som irriterte meg tidligere, var når jeg prøvde å spille musikk jeg og noen kamerater liker, i klasserommet (Thyrfing blant annnet  :love: ). Alle de andre klagte og bar seg noe så veldig, som regel så skrudde de bare av musikken. Men jeg, jeg åpnet aldri kjeften en gang når de spilte det derre homo pop jævelskapet deres.

 

Det endte selvfølgelig opp med at jeg satt å hørte på musikken min på full guffe på discmanen.  :D

6453565[/snapback]

 

 

Hah, en lærer klarte å prestere å si at Sonata Arctica og Nirvana var satanmusikk :roll:

Sjøl om de fleste ikke hadde altfor mye imot musikken.

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg mest for dagene er at hvis man liker metall, blir man sett på som satanist (som allerede sagt)! Og når de som ikke liker den sjangeren sier at det er bare bråk, at det ikke er musikk, kan høre på noe jalla som f.eks. Green Day (lik det eller ikke, driter i det, men folk har forskjellig smak, hvem er du til å bestemme hva som er bra i alle sine ører?!) og så si at musikken JEG hører på er drit... Irriterer meg grenseløst!

Lenke til kommentar
Det som irriterer meg mest for dagene er at hvis man liker metall, blir man sett på som satanist (som allerede sagt)! Og når de som ikke liker den sjangeren sier at det er bare bråk, at det ikke er musikk, kan høre på noe jalla som f.eks. Green Day (lik det eller ikke, driter i det, men folk har forskjellig smak, hvem er du til å bestemme hva som er bra i alle sine ører?!) og så si at musikken JEG hører på er drit... Irriterer meg grenseløst!

6455084[/snapback]

Ja, huff. :no:

 

Eneste musikken som man faktisk kan si er dårlig, enten man liker det eller ei, er techno. Dumme datalyder. :thumbdown:

 

Selv en idiot kan lage "god" techno.

Lenke til kommentar
Det som irriterer meg mest for dagene er at hvis man liker metall, blir man sett på som satanist (som allerede sagt)! Og når de som ikke liker den sjangeren sier at det er bare bråk, at det ikke er musikk, kan høre på noe jalla som f.eks. Green Day (lik det eller ikke, driter i det, men folk har forskjellig smak, hvem er du til å bestemme hva som er bra i alle sine ører?!) og så si at musikken JEG hører på er drit... Irriterer meg grenseløst!

6455084[/snapback]

Ja, huff. :no:

 

Eneste musikken som man faktisk kan si er dårlig, enten man liker det eller ei, er techno. Dumme datalyder. :thumbdown:

 

Selv en idiot kan lage "god" techno.

6455132[/snapback]

Haha.

Tenk eit øyeblikk over kva du seier no.

Lenke til kommentar

Det er svært materalistisk (eller noe slikt) og det er lett å fikse, men strømkabelen på min USB-HD er så løs at hvis jeg er bort i den, faller den ut og jeg må bøye meg ned å sette den inn igjen. Veldig iriterende når jeg sitter midt i en spennende thriller eller noe slikt...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...