Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

True henne tilbake det, la henne få smake sin egen medisin. ;)

9269434[/snapback]

Da er det jo rasisme :hmm:

9269668[/snapback]

 

Tullet du? Eller var det noe jeg gikk glipp av? Hvorfor var det rasisme å la henne smake sin egen medisin?

Naboen min er uføretrygdet, samtidig som han driver svarteverksted, 5m fra stuevinduet mitt. Han vekker meg hver dag. Så jeg lar han smake sin egen medisin hver kveld med stuevinduet åpent (som han blokker med sin nydelige garasje), fra kl23 til 0300, og høy musikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
True henne tilbake det, la henne få smake sin egen medisin. ;)

9269434[/snapback]

Da er det jo rasisme :hmm:

9269668[/snapback]

 

Tullet du? Eller var det noe jeg gikk glipp av? Hvorfor var det rasisme å la henne smake sin egen medisin?

Naboen min er uføretrygdet, samtidig som han driver svarteverksted, 5m fra stuevinduet mitt. Han vekker meg hver dag. Så jeg lar han smake sin egen medisin hver kveld med stuevinduet åpent (som han blokker med sin nydelige garasje), fra kl23 til 0300, og høy musikk.

9270375[/snapback]

Jeg vet jo at det da ikke er rasisme, men hun kan bruke det som et argument for at hun "vinner" hvis dette fortsetter. Og dersom en hvit gjør noe negativt mot en som ikke er hvit er det automatisk rasisme i dems favør.

Lenke til kommentar
Jeg sa bare til hu at det er ikke slik vi løser problemer her i landet og at det hun drev med faktisk er ulovlig.

9269448[/snapback]

Akkurat dette her er på grensen til rasisme. Det er ingenting galt med å kalle en utlending dum, men når det er sånn man kaller personen dum, altså ved å antyde til at det er rasen/hudfargen/nasjonaliteten som er årsaken til at personen er dum, så er det en smule rasistisk.

 

Kall henne gjerne dum, men sier du noe du ikke hadde sagt til en hvit person så er det forståelig at en person ville følt seg truffet av forskjellsbehandling.

Lenke til kommentar

ting som irriterer meg

- når pcen henger seg opp

- når folk maser

- lærere som tror jeg har peil på alt bare fordi jeg hjalp dem med dvd spilleren

- folk som tror jeg er datanerd bra fordi jeg hjalp en med og instalere et program

- folk som tror de er så kule

- fjortiser

- folk som maser på msn

- folk som har utrolige lange nick på msn

- at jeg er singel

- at skolen starter snart

- at foreldrene mine tror jeg liker alle venninene mine og maser om dem konstant

- kunder på jobben som må stoppe opp midt i veien for og ta seg en prat mens jeg kommer med et ustabil pall på 250kg

- kunder som maser

- kunder som ikke ser at varen de leter etter er rett forran dems

- unger som løper rundt i butikken

- unger som tror de er så kule og prater så høyt at jeg kan høre dem fra den andre siden av butikken

- at rommet mitt er så lite

- at det er så varmt på rommet mitt

- at det er edderkopper i nærheten

- eksem

 

puh dellig og få det ut ass

Lenke til kommentar
Akkurat dette her er på grensen til rasisme. Det er ingenting galt med å kalle en utlending dum, men når det er sånn man kaller personen dum, altså ved å antyde til at det er rasen/hudfargen/nasjonaliteten som er årsaken til at personen er dum, så er det en smule rasistisk.

 

Kall henne gjerne dum, men sier du noe du ikke hadde sagt til en hvit person så er det forståelig at en person ville følt seg truffet av forskjellsbehandling.

9270999[/snapback]

Ja er nok sant det men jeg visste hun ville holde kjeft om jeg sa det sånn :p

 

 

 

Er det noen som faktisk har sagt at hun er mørkhudet?

9271733[/snapback]

Hun er somalier...
Lenke til kommentar
Akkurat dette her er på grensen til rasisme. Det er ingenting galt med å kalle en utlending dum, men når det er sånn man kaller personen dum, altså ved å antyde til at det er rasen/hudfargen/nasjonaliteten som er årsaken til at personen er dum, så er det en smule rasistisk.

 

Kall henne gjerne dum, men sier du noe du ikke hadde sagt til en hvit person så er det forståelig at en person ville følt seg truffet av forskjellsbehandling.

9270999[/snapback]

Ja er nok sant det men jeg visste hun ville holde kjeft om jeg sa det sånn :p

 

9271782[/snapback]

 

Som ikke akkurat hjelper på din påstand om at du ikke er rasistisk.

 

- Å måtte ta Ibux hver dag.

Endret av co2
Lenke til kommentar
Som ikke akkurat hjelper på din påstand om at du ikke er rasistisk.

9272211[/snapback]

Ok da så er jeg litt smårasistisk mot de som fortjener det. Men det forandrer ikke det fakum at hun oppførte seg som et rasshøl mot noen unger som ikke var verre enn det hun godtar fra sine egen unger...
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...