Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- Hvordan kan noen være så ondskapsfulle?

 

Britiske dyrevernere jakter nå på personen som farget den hvite katten rosa. Les mer

 

 

http://www.dagbladet...dling/13560058/

 

I helvete? Den er ROSA, ikkje dau.

 

Det er jo bare pels. Det gror ut og forsvinner etterhvert. Til da kan dem vel kline på med litt mere farge av typen som går bort, så det blir en punk pus

Lenke til kommentar

Ting som irriterer meg: At den forbanna kommunistregjeringen har bestemt at JEG ikke er i stand til å begrense mitt eget alkoholforbud, og at JEG ikke har godt av å kjøpe øl etter kl 18 på en lørdag. Ettersom jeg glemte dette kan jeg egentlig bare drite i å gå på fest, som er FOR JÆVLIG. Seriøst, dere som stemmer på disse tøysepartiene; WTF!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?! ER DERE STOKK DUMME?!?!?!??!?

Jeg var mange ganger på fest i sommer uten å ha fått tak i noe å ha med meg. Var alltids folk som ga meg både det ene og det andre. Er ikke vanskelig å spørre.

Lenke til kommentar

Ting som irriterer meg: At den forbanna kommunistregjeringen har bestemt at JEG ikke er i stand til å begrense mitt eget alkoholforbud, og at JEG ikke har godt av å kjøpe øl etter kl 18 på en lørdag. Ettersom jeg glemte dette kan jeg egentlig bare drite i å gå på fest, som er FOR JÆVLIG. Seriøst, dere som stemmer på disse tøysepartiene; WTF!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?! ER DERE STOKK DUMME?!?!?!??!?

Jeg var mange ganger på fest i sommer uten å ha fått tak i noe å ha med meg. Var alltids folk som ga meg både det ene og det andre. Er ikke vanskelig å spørre.

 

Det irriterer like mye fortsatt, og det suger å være på snyltefylla både.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...