Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig pakket inn telefonen jeg skal bruke angretten min på, oi, glemte visst å legge inn angrerettinformasjonen... OPP MED EMBALASJEN IGJEN.

 

Skulle også velge en annen telefon fra samme butikk, men den telefonen jeg har lyst på har dem selvfølgelig ikke... så nå må jeg vente på at pengene kommer inn før jeg kan handle telefonen en annen plass. MAS

Lenke til kommentar

En hel bunch med ting som irriterer meg akkurat nå:

 

Folk som ike tolererer at andre har egne meninger om ting. Ei jeg snakka med tidligere i dag ble forbanna på meg fordi jeg sa jeg ikke var så interessert i fjellandskap som hun var. Eh!

 

MYGG! Helvetes forbanna djevelskap!

 

Når venner klager på at jeg aldri gidder å snakke med dem på MSN. Hvordan i helvete skal jeg kunne snakke med dem på MSN når de aldri er på? Og dessuten så har de ikke mye rett til å klage når jeg sender dem emails som de aldri svarer på.

 

Folk som klager på at de har lite penger å betale regninger for når de kjøper en ny flatskjerm eller to i måneden og en ny mobil omtrent annenhver uke. Og jeg overdriver faktisk ikke, jeg kjenner en del av den typen.

 

Stefaren min. Han tåler ikke alkohol, og likevel drar han på byn og hiver i seg brennevin. Er ikke ofte han drikker, men når han gjør det så blir han helt utiliregnelig. Fikk en desperat telefon av mamma i dag hvor hun satt og gråt fordi hun var redd for at han skulle gjøre henne noe (ville ikke vært første gangen) og jeg måtte prøve å roe henne ned.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

HVORFOR I HELVETE SKAL STEAM INNSTALLERE SPILL JEG IKKE HAR LYST PÅ NÅR JEG ER MIDT I ET SPILL!? Laster ned 1.4mb/s midt i en game er faen meg ikke greit. Er det noen måte å fortelle Steam på at jeg IKKE vil laste ned spill jeg kjøpte for 6 år siden, bare fordi det kommer en ny oppdatering? Helvete, altså.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

HVORFOR I HELVETE SKAL STEAM INNSTALLERE SPILL JEG IKKE HAR LYST PÅ NÅR JEG ER MIDT I ET SPILL!? Laster ned 1.4mb/s midt i en game er faen meg ikke greit. Er det noen måte å fortelle Steam på at jeg IKKE vil laste ned spill jeg kjøpte for 6 år siden, bare fordi det kommer en ny oppdatering? Helvete, altså.

Du har stikk motsatt problem som meg! Jeg vil at Steam skal laste ned spill mens jeg spiller spill! Spesielt single-player, men neida! :(

 

Mest sannsynlig er det en Steamclouds-oppdatering (som vil innebære opp/ned-lasting av saver til spill og diverse settings).

Lenke til kommentar

Æsj. Jeg må innrømme at jeg er misunnelig på de som gjør det bra på en eller annen sær nisje på Youtube. Være seg Starcraft-videoer, underholdning, photoshop av diverse osv.

Hvorfor kunne det ikke være meg? :((

 

Det er bare å starte å commentate Starcraft Videoer, det. Hvis du har bra engelsk, har bra innsikt og snakker med et flytende språk tar det ikke lang tid før du får masse views. Du kan tenkte deg at kommentatorer som Husky og HD samarbeider veldig, så de gir hverandre veldig mye gratis reklame. ;)

Lenke til kommentar

Det er bare å starte å commentate Starcraft Videoer, det. Hvis du har bra engelsk, har bra innsikt og snakker med et flytende språk tar det ikke lang tid før du får masse views. Du kan tenkte deg at kommentatorer som Husky og HD samarbeider veldig, så de gir hverandre veldig mye gratis reklame. ;)

Var mer et retorisk spørsmål.

Uansett, sånne som gjør det bra på alle punkter og er rundt min alder (19-23) er irriterende. Jeg mener, de gjør det jo så bra! Mens jeg, gjør det ikke fullt så bra :wee: .

Lenke til kommentar

Det er bare å starte å commentate Starcraft Videoer, det. Hvis du har bra engelsk, har bra innsikt og snakker med et flytende språk tar det ikke lang tid før du får masse views. Du kan tenkte deg at kommentatorer som Husky og HD samarbeider veldig, så de gir hverandre veldig mye gratis reklame. ;)

Var mer et retorisk spørsmål.

Uansett, sånne som gjør det bra på alle punkter og er rundt min alder (19-23) er irriterende. Jeg mener, de gjør det jo så bra! Mens jeg, gjør det ikke fullt så bra :wee: .

 

Tror du de bare løftet opp en mikrofon og var naturtalenter med en gang? Vel .. Noen kan ha vært det, men de fleste må trene seg opp til å snakke foran et publikum. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...