Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Forbanna dyr og deres naturlige atferd altså. :roll:

Jepp, spesielt når de pisser å driter overalt i andre sine hager så det lukter forjævlig.

Sånn er det her og.. vi har ikke katt, men det er i hagen vår alle kattene bor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er irriterande å ha fullt av drit i hagen, sjølv om kattane ikkje skjønar at dei gjer noko gale.

Det gjer det ikkje mindre irriterande at det er deira "naturlige adrferd"

 

Vel. Jeg er helt uenig.

Etter min mening kommer alt an på hensikten og intensjonen.

 

Blir f.eks ikke irritert når noen ved et uhell søler brusen sin på meg.

En annen sak hvis de gjorde det med vilje.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Vel. Jeg er helt uenig.

Etter min mening kommer alt an på hensikten og intensjonen.

 

Blir f.eks ikke irritert når noen ved et uhell søler brusen sin på meg.

En annen sak hvis de gjorde det med vilje.

Vel, kattene er så fine av seg at det driter i alle andre sine hager utenatt sine egne.

Lenke til kommentar

Ok, Hjemme til Farsan så har vi 3 etasjer. Rommet mitt er i 3 etasje, mens PS3 og tv'n står i kjellern. Jeg er enten i kjellern eller på rommet mitt når jeg er hjemme. Farsan og Stemora mi sitter som regel og later seg foran tv'n i 2 etasje(hovedetasjen) der inngangsdøra er.

 

Hver jævla gang noen ringer på, kauker farsan: DØRA!!

 

Jeg må enten gå ned fra rommet mitt eller opp fra kjellern.

 

Farsan og Stemora mi sitter 10 meter ifra inngangsdøra. Det er så jævlig plagsomt at de ikke greier å fløtte kroppen sin 10 meter får å åpne døra, imens jeg må springe opp/ned ei trapp vær jævla gang det ringer på. Og det spiller ingen rolle om det er naboen, Farsans venner, mine venner eller selgere.

 

Snakket med kompisene mine og de sier: Vær gang vi ringer på til deg, hører og ser vi far'n din med fjernkontrollen i handa, lener hodet bakover og kauker får full hals. Derretter hører vi: KAAA!!! og igjen hører vi: DØRA!!

 

Kompisene mine sier at etter 2 år, så har farsan åpnet døra til dem 4 ganger..

Lenke til kommentar

Knert noen katter og putt hodene dems på stake i hagen så skjønner vel de andre kattene tegningen og holder seg unna hagen. Hvis man gjør det så slipper man også å bruke penger på hagegnomer siden man allerede har pynt i hagen :) Eneste nedsiden er at katter rotner etter en stund men da er det bare å skaffe et nytt kattehode, eller så kan du stoppe de ut så du slipper å skaffe nye.

 

edit: slo meg nettopp at jeg har glemt å spise middag i dag. faen.

Endret av Cowboy Bob
Lenke til kommentar

Min nye telefon...

 

Ikke klarer den å vise riktig tid på motatte meldinger slik at jeg ikke med sikkerhet kan vite når den egentlig ble sendt.

Kameraet lar meg ikke slå av "kameralyden" og jeg er nødt til å slå av blitz manuelt hver jævla gang jeg skal ta et bilde.

Den lar meg kun bruke wi-fi til nettleseren, men om jeg skal laste ned kart osv til gpsn så skal den bruke operatøren. SMART.

 

Får vel stresse det til litt mer ved å bruke angrefristen og finne meg noe annet drit til samme prisen. Skulle aldri kvittet meg med iPhone :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når noen ringer en, men tlf. stopper å ringe før man får tatt den om den ikke er innen rekkevidde. Så 2 sek senere prøver man å ringe tilbake, men da er det ingen som tar telefonen. De kan vel ikke ha lagt fra seg telefonen og plutselig forduftet bare på et par sekunder... :/

Endret av Smirnoff
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når noen ringer en, men tlf. stopper å ringe før man får tatt den om den ikke er innen rekkevidde. Så 2 sek senere prøver man å ringe tilbake, men da er det ingen som tar telefonen. De kan vel ikke ha lagt fra seg telefonen og plutselig forduftet bare på et par sekunder... :/

 

Helt sant! Utrolig at dem klarer og legge fra seg mobilen og forsvinne så raskt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...