Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vis man får en fartsbot i norge..

du er ingen hard kriminal av den grunn..

og vis du ikke har penger til og betale ( f.eks fordi du måtte kjøpe mat til familien din)

så må du i fengsel,

og når du har vært i fengsel kommer det på rulleblad, og hemmer deg utrolig mye resten av livet ..... ( det er mange ting som krever pletfri vandel )...

Lenke til kommentar

Hvis man får en fartsbot i norge..

du er ingen hard kriminal av den grunn..

og Hvis du ikke har penger til og betale ( f.eks fordi du måtte kjøpe mat til familien din)

så må du i fengsel,

og når du har vært i fengsel kommer det på rulleblad, og hemmer deg utrolig mye resten av livet ..... ( det er mange ting som krever pletfri vandel )...

Veldig lett å løse det problemet: Ikke kjør som en idiot.

Lenke til kommentar

Hvis man får en fartsbot i norge..

du er ingen hard kriminal av den grunn..

og Hvis du ikke har penger til og betale ( f.eks fordi du måtte kjøpe mat til familien din)

så må du i fengsel,

og når du har vært i fengsel kommer det på rulleblad, og hemmer deg utrolig mye resten av livet ..... ( det er mange ting som krever pletfri vandel )...

Veldig lett å løse det problemet: Ikke kjør som en idiot.

 

du kjører ikke som idiot vis du holder 85,

du kjører bare i andre tanker :innocent: :innocent:

Lenke til kommentar

USA er verdens beste land å bo i hvis du har mye penger.

 

Tyskland er verdens beste land å bo i hvis du er skoleflink og pliktoppfyllende.

 

Iran er verdens beste land å i bo i hvis du er homofob.

 

Zimbabwe er verdens beste land å bo i hvis du har anoreksi.

 

Nederland er verdens beste land å bo i hvis du vil "teste ut ting".

 

Finland er verdens beste land å bo i hvis du liker våpen.

 

Chile er verdens beste land å bo i hvis du ikke kan forskjell på høyre og venstre.

 

Burma er verdens beste land å bo i hvis du er for lat til å stemme.

 

Norge er verdens beste land å bo i hvis du ikke vil skille deg ut, ikke gidder en dritt eller kommer fra et drittland herjet av alt faenskap som vi ikke har her. Alt er regulert til over ørene av et byråkrati fra helvete slik at alle har det trygt, godt og fredelig. Og kanskje kjedelig.

 

Men jeg velger Norge uansett. Det er tross alt det landet i verden det er enklest å skape et godt liv i. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At det er så trykkende varmt i kveld. 26C ute og høy luftfuktighet.

 

Nordmenn som er alt for solbrune. Det ser bare teit ut.

 

Så ei ca. 60+ år gammel dame som tydeligvis hadde bestrålt seg den ene gangen for mye. Huden var mørkebrun og så ut som sånn "beef jerky". Man kan si at med den tanken mistet jeg lysten på beef jerky for all framtid. D:

Lenke til kommentar

Noen folk jeg gikk forbi sa de ble snøblinde da jeg gikk i byen i bar overkropp sist lørdagsnatt. (Ikke spør hvorfor :!: )

 

Jeg vil si at jeg har helt grei farge. Synes ikke altfor tan er så veldig fint.

Skal jeg kaste bort livet mitt i sola for at pikslene på huden min skal få en annen fargeverdi?

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Å ja, forresten... Irriterer meg fortsatt over den nye skrullete naboen som holder på å pusse opp på huset og bua si, nå på femte (!) måneden. Han holder på 7 dager i uka, 8-10 timer om dagen. Jeg har aldri sett noen jobbe så lenge og støye så ufattelig mye for å utrette så lite som han gjør.

 

Jeg prøver å ha meg litt sommerferie, men i dag sto han og slipte på ett eller annet metallgreier i over 3 timer, og jeg måtte sitte med lukkede vinduer mens det var 30C utenfor. Man kan si at det var for jævlig. Jeg tror ikke han har tenkt å gi seg innen vi teller 2011 heller.

 

Jeg var utenfor sånn for en times tid siden (22:30), da sto han og herja med noe plankegreier på taket sitt. Jeg blir skremt av den mannen. :(

Lenke til kommentar

Det er noe med naboer. Min elsker å fyre opp alt motorisert faenskap ca. i 9-tida på morgenen. Uansett dag.

 

Meldes det snø på vinteren er det bare å forberede seg på at jævelen bruker 3-4 timer (kødder ikke) på å fjerne den med snøfreser.

 

4 timer høres ekstremt ut :(

men det er ikke alle som har rygg til og måke :)

Lenke til kommentar

Hehe, ja. Lørdag for et par uker siden hørte jeg noe spetakkel utenfor, da hang han i stigen og jobba på bua si... Ikke bare det , men klokka var kvart på 12, altså 23:45, på kvelden. Normale mennesker er inne og sitter i stua, sågar sover også. Men ikke han. Nei, han skal jobbe på huset sitt. :roll:

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Når vi snakker om naboer..

 

Naboene vår er som regel stille, men det er denne ene familien som vet hvordan de lager lyd....

 

De har 4 unger, og alle liker å springe rundt å skrike, rope, bråke..

Og vil dere vite hva foreldrene gjør med det? (Rettere sagt hva moren gjør..) Hun står å skriker og banner oppi trynet på de! :ermm: Ungene er bare 2-8 år år gamle :ermm:

 

Pappa får lyst til å ringe barnevernet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, ja. Lørdag for et par uker siden hørte jeg noe spetakkel utenfor, da hang han i stigen og jobba på bua si... Ikke bare det , men klokka var kvart på 12, altså 23:45, på kvelden. Normale mennesker er inne og sitter i stua, sågar sover også. Men ikke han. Nei, han skal jobbe på huset sitt. :roll:

 

 

kan hende han har ocd :phttp://en.wikipedia.org/wiki/Obsessive%E2%80%93compulsive_disorder

 

:hmm: :hmm:

Endret av livingman
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...