Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Folk bryr seg generelt alt for mye om hverandre. Hvordan vi går kledd, hvordan vi ser ut, hva vi gjør, hvilken musikk vi hører på, hva vi ser på TV osv. Gi nå litt mer faen, så lenge det ikke går direkte ut over deg selv.

 

Nå mener jeg ikke at man ikke skal hjelpe andre, men på ting som strengt tatt ikke har en dritt å si så gjelder det å gi faen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bryr meg om det, fordi jeg får dette trøkt oppi trynet fra media. Er bare å åpne nettavisene - der man forventer nyheter, men bare finner beviser på andre folks helt latterlige og elendige smak. Lady Gaga = piece of SHIT. Paradise Hotel, Skal vi danse, Norske talenter, Farmen osv osv... SCREW IT ALL

Endret av WarpX
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke klipp deg hos sossefrisører fordi du ønsker å se ut som de rike folkene da. Jeg klipper meg hos våre nye landsmenn for bare 150 spenn :) Deretter kjøper jeg en kyllingkebab rett på hjørnet for 40 spenn.

Åh lol...det finnes ikke sånt her i Nord-Norge. Ikke alle bor i Oslo (heldigvis)

Det gjør da ikke jeg heller, så skjønner ikke hvordan det er relevant.

 

edit: Hvorfor klager du over rike folk når du bor i Nord-norge? Der bor det jo bare fattige fiskere.

Endret av Cowboy Bob
  • Liker 2
Lenke til kommentar

At dette landet er bra for rike folk. Får lyst til å hente frem nøkkeln og skrape opp alle parkerte SUV'er, evt. kjøre en kniv i dekkene. Fuck em all.

 

Jaha?

 

Norge er et av de landene i verden man kunne trenge en SUV pga. vår geografi. Vi har mye høye fjell og daler, som gjør at vi må ha firehjulstrekk på bilen, og da faller valget ofte på SUVer.

 

Derimot ser jeg ikke at dette landet er så bra for rike folk, når vi har nest høyest bilpriser i verden (kun slått av Danmark).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

At dette landet er bra for rike folk. Får lyst til å hente frem nøkkeln og skrape opp alle parkerte SUV'er, evt. kjøre en kniv i dekkene. Fuck em all.

 

Jaha?

 

Norge er et av de landene i verden man kunne trenge en SUV pga. vår geografi. Vi har mye høye fjell og daler, som gjør at vi må ha firehjulstrekk på bilen, og da faller valget ofte på SUVer.

 

Derimot ser jeg ikke at dette landet er så bra for rike folk, når vi har nest høyest bilpriser i verden (kun slått av Danmark).

 

 

når du får bot fra en fotoboks har valget mellom betale eller fengsel.. vis du betaler flyr det agåre og du ser den aldrig igjen men vis du velger fengsel kommer det på rulleblad og ødlegger for deg resten av livet..

so if you think norway aint yust for rich ppl. think agian :tease::D

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...