Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, ble helt dårlig når jeg fant det ut! Heldigvis så ser det ut som det gikk bra. Takker deg for de 100kg som datt av meg.

Klart det gikk bra, når andre slipper unna med vold, tyverier, svindel og voldtekt i dette landet. Purken er og blir udugelige.

Hvor mange uopklarte drap har skjedd i Norge de siste 30 årene?

 

Det er likevel begrenset med hvor mange saker de får oppklarte når regeringen ikke klarer å bevilge nok penger til politiet.

Lenke til kommentar

Huff, ble helt dårlig når jeg fant det ut! Heldigvis så ser det ut som det gikk bra. Takker deg for de 100kg som datt av meg.

Klart det gikk bra, når andre slipper unna med vold, tyverier, svindel og voldtekt i dette landet. Purken er og blir udugelige.

Noen må alltid slippe unna for at det skal være kriminalitet i landet og økende behov for politimenn i takt med befolkningsveksten. Uten kriminalitet har ikke politiet en jobb og derfor må det alltid være kriminalitet synlig for at de skal få beholde jobben. Det er rett og slett samfunnets balanse.

Lenke til kommentar

Folk som har rett uan-faens-sett i en diskusjon, selv om de tar feil..

FFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :p

Excuse me? Om de tar feil så har de jo ikke rett, hvordan kan de hevde det? Med fadern er det nu forøvrig sånn at det blir veldig stille når han vet at han tar feil :)

Du skjønte hva jeg mente..

Sånne kodder som mener dems ord er loven liksom.. Uansett hvor galt det er ...

Lenke til kommentar

Alle som klager på at de ikke får sove. Jaha, kanskje et av problemet et at dere ikke ligger med hodet på puten og lukker øynene, men heller sitter oppe og klager på at dere ikke får sove? Ha litt selvdisiplin! Legg dere når dere skal

Jeg la meg klokka 23 igår, for så å ikke få sove før 2-tia og våkner igjen i 5-tia før jeg sover fra 6-8 :( . Så har jeg vært oppe og det er ikke gøy :wee: .

Skal, skal ikke legge seg i sola og sove en times tid.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...