Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Mamma og pappa tvinger meg med på en ultrateit fjelltur i helga. Skal overnatte på ei hytta to netter, på lørdagen skal vi opp på fjellet. Turen er ment for alderen 8-12 år. Dvs. vi skal gå drittreigt, vi skal ha masse leker og det vil være snørrunger overalt som irriterer meg.

 

Ikke noe galt med selve fjellturen altså. Jeg liker turer godt jeg, og planlegger en uksetur på fjellet med pappa til sommer. Det er bare dnene turen med alle ungene jeg IKKE vil på.

 

Og når jeg skulle pakke maste mamma som et helvete. Hun fryser alltid, og dette skal altså gå utover meg. Hver bidige gang jeg skal noe sted må jeg drasse med en haug av klær jeg vet jeg ikke kommer til å bruke, og som jeg ender opp med å ikke bruke. Dessuten kan det sies at jeg tåler både varmt og dårlig vær relativt bra.

 

"Men, det kan jo faktisk bli såpass som 5 minusgrader. Da må du jo ha stilongs." Nei det må jeg ikke. I 25 minusgrader gikk jeg 1 time hver vei til skolen med dongeribukse uten noen stilongs. Jeg vet hva jeg tåler selv. Og så mener hun at jeg må ta med flere skosett. Jeg tar med fjellskoene mine. Skal ikke ha noe annet. Bare en masse mas om ditt og datt. Jeg vet at en singlet, en tykk flanellsskjorte, en strikket genser og en vind- og vanntett jakke blir varmt nok til meg. Det fungerer i 30 minus, så da blir det ikke noe annerledes i de max 5 minusgradene hun babler om.

 

Dessuten har hun mast i hele kveld. Aldri fred å få. I det sekundet jeg setter meg ned roper hun om et eller annet. Kan hun ikke i det minste gjøre seg ferdig på en gang. Ikke la meg sitte 5 min før jeg må gjøre noe annet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mennesker som alltid må gjemme seg bak løgner. Jævlig irriterende og ynkelig, men det er likevel morsomt de gangene du tar dem fullstendig på senga; "Jøss, sa ikke du til meg at du bare skulle være hjemme i helgen da...?".

Elsker å ta sånne løgnhalser på senga så grundig. Jeg prøver bare la vær å la latteren slippe ut mens h*n prøver å ro seg unna. Hvorfor lyve i det hele tatt? Tapet er så mye større om man blir tatt i forhold til å bare si nei på en vennlig måte, for eksempel.

 

Og denne typen er jo så dårlig til å lyve også. Jeg liker å late som jeg tror på dem bare for å se dem ro litt senere.

Lenke til kommentar

FY OG FAEN! Jeg og en kompis tok den nye bilen for å filme til en youtubevideo, dermed dekker vi til nummerskiltet. Så får han en telefon fra moren om vi kan hente henne i byen, såklart.

 

HVA TROR DERE VI GLEMTE?

 

RIKTIG, VI KJØRTE FAEN RUNDT MED TILDEKKET NUMMERSKILT I SENTRUM, FORBI HUNDREVIS AV FOLK!!!!!!!! Jeg er pisseredd... ser bare for meg den lille agurknyheten i aftenbladet "kjørte rundt med tildekka skilter"... finnes til nå kun 4stk biler i den kombinasjonen vi har :ph34r: :ph34r: :ph34r: :ph34r:

 

Mamma syns det var dritmorsomt, men min far ble ikke så glad. Helvette at det er mulig :(:no:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

FY OG FAEN! Jeg og en kompis tok den nye bilen for å filme til en youtubevideo, dermed dekker vi til nummerskiltet. Så får han en telefon fra moren om vi kan hente henne i byen, såklart.

 

HVA TROR DERE VI GLEMTE?

 

RIKTIG, VI KJØRTE FAEN RUNDT MED TILDEKKET NUMMERSKILT I SENTRUM, FORBI HUNDREVIS AV FOLK!!!!!!!! Jeg er pisseredd... ser bare for meg den lille agurknyheten i aftenbladet "kjørte rundt med tildekka skilter"... finnes til nå kun 4stk biler i den kombinasjonen vi har :ph34r: :ph34r: :ph34r: :ph34r:

 

Mamma syns det var dritmorsomt, men min far ble ikke så glad. Helvette at det er mulig :(:no:

 

Hvorfor kjørte dere med tildekkede skilt i utgangspunktet? Jeg antar det var noe ulovlig.

Og hva får deg til å tro at det er en god idé å poste historien din på internett?

Lenke til kommentar

FY OG FAEN! Jeg og en kompis tok den nye bilen for å filme til en youtubevideo, dermed dekker vi til nummerskiltet. Så får han en telefon fra moren om vi kan hente henne i byen, såklart.

 

HVA TROR DERE VI GLEMTE?

 

RIKTIG, VI KJØRTE FAEN RUNDT MED TILDEKKET NUMMERSKILT I SENTRUM, FORBI HUNDREVIS AV FOLK!!!!!!!! Jeg er pisseredd... ser bare for meg den lille agurknyheten i aftenbladet "kjørte rundt med tildekka skilter"... finnes til nå kun 4stk biler i den kombinasjonen vi har :ph34r: :ph34r: :ph34r: :ph34r:

 

Mamma syns det var dritmorsomt, men min far ble ikke så glad. Helvette at det er mulig :(:no:

 

Hvorfor kjørte dere med tildekkede skilt i utgangspunktet? Jeg antar det var noe ulovlig.

Og hva får deg til å tro at det er en god idé å poste historien din på internett?

 

Vi stod på en parkeringsplass og bare filmet? Var jo bare et uhell.

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

I found it funny. :!:

Protip: Ring politiet SELV, de forstår det nok.

 

Tok tipset ditt. De hadde ikke fått inn noen meldinger og det eneste han spurte om var om jeg hadde vært borti noe, noe jeg ikke hadde. "Du skal også ha honnør for at du forteller dette"

 

Takk for tipset, nå kan jeg slappe av :)

Lenke til kommentar

Folk som har rett uan-faens-sett i en diskusjon, selv om de tar feil..

FFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :p

Excuse me? Om de tar feil så har de jo ikke rett, hvordan kan de hevde det? Med fadern er det nu forøvrig sånn at det blir veldig stille når han vet at han tar feil :)

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Huff, ble helt dårlig når jeg fant det ut! Heldigvis så ser det ut som det gikk bra. Takker deg for de 100kg som datt av meg.

Klart det gikk bra, når andre slipper unna med vold, tyverier, svindel og voldtekt i dette landet. Purken er og blir udugelige.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...