Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv hiver jeg ting fra meg på bakken eller gulvet fordi noen andre alltid plukker det opp til slutt :)

 

Imbecile. Du irriterer.

Du skjønner ikke. Noen har som jobb å plukke opp etter meg, men hvis jeg og andre slutter å hive boss på bakken så vil de miste jobben, miste pengene og så sulte ihjel. Men når jeg hiver drit på bakken så gjør jeg at de har et jobbgrunnlag og ergo holder samfunnet i gang. På samme måte gjør dere at de folkene som lager bosspann også har en jobb. Det er det samme med så godt som alt i samfunnet og naturen ellers, alt henger nemlig sammen i en sirkel om du vil. Fjerner du kriminalitet så blir masse politimenn arbeidsløse (hvorfor ellers tror du det er så mange horer og narkiser som vaser rundt i byens gater), fjerner man all småfisken forsvinner storfisken osv osv. Alt henger sammen, og du må ikke forstyrre balansen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

alle søppelplukkere kunne blitt anti-forsøplere, som gikk rundt og ga bot til alle de så kaste noe der det ikke skulle. så hadde samfunnet fått mer penger i samme slengen.

Men da hadde folk sluttet å kaste og så hadde de mistet levebrødet sitt. Nei, behold samfunnet som det er nå så slipper vi å gå i ubalanse :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...