Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

At jeg ikke kan snu spylerdysene på bilen slik at jeg kan spyle ned syklister som ikke følger trafikkreglene. For nå er begeret nådd.

 

Kanskje det er en forholdsregel Audi har tatt når de tenkte på oss "Audioter" som kjøper bilene dems.

Endret av Audi TDI
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, jeg har faktisk tenkt tanken. :p

Men jeg prøver å holde meg i skinnet på veien. Men å gi møtende syklister med kø bak seg et lite lysblink og peke i retning stort, ledig, fotgjengerfelt med få avkjøringer/kryssende veier kan da ikke skade...

Lenke til kommentar

Haha, jeg har faktisk tenkt tanken. :p

Men jeg prøver å holde meg i skinnet på veien. Men å gi møtende syklister med kø bak seg et lite lysblink og peke i retning stort, ledig, fotgjengerfelt med få avkjøringer/kryssende veier kan da ikke skade...

 

Skaff deg sånn kniv i eiken som romerne hadde på hestevognene sine. Så subber du tilfeldigvis inn i sykkelen til syklisten.

 

Jeg bruker bananer under dyna om kvelden btw!

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

:dontgetit: så bare fordi noen har en annen humor enn deg er de dum :dontgetit:

 

Det handler ikke om å ha en annen humor enn noen, det handler om å ha en lite intelligent humor. Hvis man synes at det er morsomt at noen kjøper en banan fordi bananer kan bli stappet opp i ræva så er man, ja, dum.

Lenke til kommentar

Firstdate.com! Hold dere unna! Som vanlig er registreringa gratis, men å ty til falske meldinger burde vært ulovlig, der man altså får meldinger men kan ikke lese uten å bli betalende medlem. Hvis de "brukerne" ikke eksisterte i tillegg, burde det være grunn nok for stengelse. Nei, skal man møte noen, er det virkeligheten som gjelder.

 

(Aner ikke hvorfor jeg registrerte meg, impulshandling)

Lenke til kommentar

What's wrong with it?

Vinne World Cup online med 1/2-1 stjernes lag, 1 1/2-2 stjernes lag og 2/12-3 stjernes lag. Når alle bruker 5 stjernes lag som er hulk i forholdt til lagene med så få stjerner, går det ikke ann å vinne nesten. Kommet meg til semi EN gang med et tre stjernes lag.

 

Haha. Spiller FIFA 10 selv (har ikke prøvd 2010WC, så vet ikke hvor ulikt det er), men online pleier jeg gang på gang å rundspille folk med Barcelona, Liverpool osv. selv om jeg selv bruker godset. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...