Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Barn på fly, maser og griner, sparker og hyler. Hvorfor, hvorfor tar foreldre med seg barn på 3 år til Spania? Hva slags glede har så unge barn av det? Gruer meg til flyturen i sommer, skal stifte denne bakpå setet på neste flytur!

Er det ikke bare å legge unga i bagasjen sammen med eventuelle andre kjæledyr?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

What's wrong with it?

Vinne World Cup online med 1/2-1 stjernes lag, 1 1/2-2 stjernes lag og 2/12-3 stjernes lag. Når alle bruker 5 stjernes lag som er hulk i forholdt til lagene med så få stjerner, går det ikke ann å vinne nesten. Kommet meg til semi EN gang med et tre stjernes lag.

Lenke til kommentar

Barn på fly, maser og griner, sparker og hyler. Hvorfor, hvorfor tar foreldre med seg barn på 3 år til Spania? Hva slags glede har så unge barn av det? Gruer meg til flyturen i sommer, skal stifte denne bakpå setet på neste flytur!

 

Samma här!

Och jag bor vid sidan av ett Dagis (barnehave).

Jag får höra skrikande barn hela dagen.

 

 

:cry:

Lenke til kommentar

Fyren på kontoret vis-a-vis der jeg sitter. Han sitter og fiser der inne, og så har han en vifte som blåser ut fra kontoret sitt og da stinker det død og fordervelse over hele området her. Selv synes han det er fryktelig morsomt, men dritene hans stinker så jævlig at jeg må gå utenfor hver gang det kommer en. (sånn ca. hvert 20-30 minutt). :(

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...