Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halleys komet kommer én gang hvert 76. år.

Ingen jeg kjenner snakker noe særlig om den.

Nær kommer Halley's komet att komma till Skandinavien? Nær kan man se den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halleys komet kommer én gang hvert 76. år.

Ingen jeg kjenner snakker noe særlig om den.

Nær kommer Halley's komet att komma till Skandinavien? Nær kan man se den?

2061! :D

Skrevet

Da er jeg 76 år, får satse på å se den igjen da. :wee:

Jeg irriterer meg over at jeg ble trukket dobbelt da jeg skulle betale veiavgifta, og nå mener de faen meg at jeg skylder 700,-.

Skrevet

Mulla krekhar är irriterande.

"Osama bin ladin is a very nice muslim, great muslim, leader of the muslims"

Vilken dum liten fitta. Jag vet inte varför han får bo i Norge.

• Liker 2
Skrevet

Vilken dum liten fitta. Jag vet inte varför han får bo i Norge.

Han får dødsstraff om han sendes hjem, så vi har ikke lov til å gjøre det :wee:

Skrevet (endret)

Denne "nyhetssaken" i Sagbladet:

http://www.kjendis.no/2010/06/25/kjendis/quartfestivalen/lars_eivind_bones/bilde/sex/12298944/

Advarsel:

Artikkelen handler om et par som hadde sex utendørs ved Quart-festivalen i 1997. Rikt illustrert.

Altså:

Hvis avisa ikke engang VET hvem det elskende paret er, hvordan kan de bare gå ut fra at det er etisk riktig å PUBLISERE SEXBILDET?

Hadde noen publisert et slikt bilde av meg, selv om det var anonymt og ansiktet var vanskelig å gjenkjenne, hadde jeg gjort det MEGET hett for journalisten og avisen.

Endret av Mannen med ljåen
Skrevet

Faen for noe bullshit, Landet hans har selv sagt at han ikke kommer til å få dødstraff. Problemet er det at mange grupper der har sagt de kommer til å drepe han.

Skrevet (endret)

ALLE slipper inn i dette landet. I hvert fall om de har litt ressurser og et reellt ønske om å gjøre det.

Jeg nekter å tro at mange grupper brenner for å drepe Krekar, men ikke klarer å komme inn i landet.

Endret av Mannen med ljåen
Skrevet

Reklamer som vokser hver gang man tar musepekeren over, og gjerne med lyd i tillegg. Uff.

Og når jeg er inne på reklame, en reklame for bladet Henne, på Vg.no.

Er det bare meg, eller er damen på forsiden av det bladet skummel?

Skrevet

Folk som kjøper billig champis, kler på seg en random piqueskjorte, drar på fest og tror de "steker".

Hva med folk som kjøper billig rødvin, kler på seg en random ironisk, "artig" skjorte, drar på fest og tror de er "indie"?

• Liker 1
Skrevet

Just cause 2 er dritkjekt, men fy så vanskeleg det er å beskytte karl baine. Blir berre rot med alle bilane der. Kva er den beste måten å bli kvitt bilane på?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...