Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå nevnte jeg ikke pris heller. Kan lett lage dine egne "malerier", ved å ta bilder av norsk natur og rammesette det. Fungerer like bra.

 

Jeg har selvtatte fotografier av forskjellige landskap fra mine mange utlandsturer som dekorasjon på rommet. F.eks et utsiktsbilde fra Zermatt i Sveits hvor man kan se over til Italia :cool:

 

Ting som irritere:

 

Tapte på oddsen i går. Fuck.

Lenke til kommentar

Jeg sitter her å tenker, jeg irriterer meg grenseløst over folk som er så selvgode at de faktisk digger seg selv.

 

Har dessverre 4 sånne (tante, onkel + 2 søskenbarn) i familien.

 

I tillegg har vi en på jobben som nå har hengt opp bilde av seg selv i fellesområdet til avdelingen.

 

At det går an!!

 

Kan få magesår av mindre.

Lenke til kommentar

Jeg sitter her å tenker, jeg irriterer meg grenseløst over folk som er så selvgode at de faktisk digger seg selv.

 

Har dessverre 4 sånne (tante, onkel + 2 søskenbarn) i familien.

 

I tillegg har vi en på jobben som nå har hengt opp bilde av seg selv i fellesområdet til avdelingen.

 

At det går an!!

 

Kan få magesår av mindre.

haha, hengt opp et bilde av seg selv faktisk, er det mulig for en idiot.

Lenke til kommentar

Hehe de er morsomme, skjønt ikke like morsomme å ta på da...

 

Og irriterer meg over at jeg ikke så etter hvordan støtta på slipemaskinen på jobben stod. Altså den som støtter opp det jeg skal slipe.

Jeg klarte på mandagen å ødelegge en del der bare reparasjonen koster like mye som bedriftens overskudd i fjor var på... Uffameien. Flybransjen er dyr... :blush:

 

"Lack of Knowledge" heter det vel. Er ikke lett å være lærling...

Endret av Audi TDI
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...