Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hip-hoppar ungar irriterar mig.

De förstör sitt nordiska kulturarv genom att låtsas vara tuffa förortsgangsters.

Det är makalöst vidrigt. De borde skinnflås av svepen offentlig, för att sedan sättas i bojor och järn på stadens torg och häcklas.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Når jeg spiller BC2 og hele laget mitt kjører sniper å camper i basen sin så vi taper, jesus det provoserer!

Skrevet

Når jeg spiller BC2 og hele laget mitt kjører sniper å camper i basen sin så vi taper, jesus det provoserer!

Jeg venter heller på BF3. Men singleplayeren i BC2 var rimelig heftig.

Skrevet

De förstör sitt nordiska kulturarv genom att låtsas vara tuffa förortsgangsters.

Det är makalöst vidrigt. De borde skinnflås av svepen offentlig, för att sedan sättas i bojor och järn på stadens torg och häcklas.

:love:

Skrevet

Jeg trur du er den svenske versjonen av meg.

Skrevet

Jeg trur du er den svenske versjonen av meg.

Som musikk i mine ører :love: :love:

Skrevet

Logg på med statusen "Vis som frakoblet" så kan du snakke med kompisen din uten at noen forstyrrer =)

Tilbake til Mike Rowe.. JOh jeg disser han :p Makan til ræva spøker han kommer med hele tiden.. :p

Vitsene hans er jo det beste med hele programmet. Tørrvittig ordspill-humor, akuratt som jeg liker det.

Skrevet

Ny postmann som leverer post her. Før ble lp pakkene mine lagt utafor døra eller halveis oppi postkassa (stikkenes ut)

Men nå må eg på postkontoret og hente dem :/

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...